SEO – החשיבות של תוכן ואלמנטים SEO לקידום בגוגל

SEO – החשיבות של תוכן ואלמנטים SEO  לקידום בגוגל

WordPress הוא מותאם היטב כבר לקידום  SEO.  כל מה שצריך להבין כיצד לייעל את תוכן המאמרים באתר /  בבלוג שלך.

חשיבות מילות מפתח – על גורמים ל Seo

שילוב של שיפורים קטנים רבים יביאו עלייה משמעותית של מבקרים חדשים ממנועי החיפוש לאתר.  פוקוס על האתר שלכם עוזר למבקרים באתר שלך .
הגורמים העיקריים הם מילות מפתח וחשיבותם לחולל בעמוד SEO של התוכן שלך הם:
•     כותרות
•     המילים בכותרת שלך
•     עמוד / פוסט כתובת URL (קישור קבוע)
•     כותרת H1 ראשי
•     מילות מפתח הגוף העיקרי של תוכן
•     מילות מפתח בפסקה הראשונה
•     מילות בסך הרלוונטיות
•     Alt Text עבור תמונות שלך
•     כותרות משנה H2-H4
•     מילות מפתח וביטויים תכופים
•     עוגן טקסט קישורים

כותרות
יצירת דף / פוסט הכותרות המתארות את התוכן שלך, ומעל לכל, ייחודי.  וורדפרס כוללת באופן אוטומטי תגים לכל הכותרים שלך מה שמוכיח שוורדפרס היא מערכת מצוינת עבור SEO, אפילו ישר מהקופסה.  כותרות עמודים / העברת ההודעה ייכלל בתוצאות החיפוש.  התקנת תוסף All in one SEO תעזור בקידום האתר.

המילים בכותרת שלך

plugin wordpress SEO יראה לכם בדיוק מה המילים הראשונות של התואר שלך תיראה את דף תוצאות החיפוש של מנועי החיפוש.  כלול מילות מפתח המוקד העיקרי שלך בכל הכותרים שלך אשר צריך להיות ממוקם קרוב לתחילת הכותרת שלך ככל האפשר.
עמוד / פוסט כתובת URL (קישור קבוע)
המבנה הטוב ביותר עבור האתר שלך permalink וורדפרס היא קטגוריה / postname.  התחל אתר חדש עם זה ולהתקין את התוסף ניתוב מחדש אם תשנה את זה אחרי שפרסמת כבר דפים או הודעות.  המבנה המדויק הוא מנהג permalink% בקטגוריה /% /% postname% /.
יצירת תיאור, פשוט כדי להבין קטגוריות וכותרות כי קל למשתמשים שלך לעקוב במנועי החיפוש.  כתובת האתר שלך צריכה להכיל מילות מפתח הממוקדות בעיקר שלך ובביטויי המפתח לשמש גם טקסט עוגן שלך כאשר נעשה שימוש על ידי קישורים חיצוניים.  כתובת האתר של האתרים שלך ייכלל בתוצאות מנוע החיפוש.
כותרת H1 ראשי
גדלי כותרת מרובים משמשים על מנת ליצור מבנה היררכי עבור התוכן שלך, מה שמקל על המשתמשים לנווט במסמך.  יש לסמן כותרות H1 לטקסט החשוב ביותר ולכן הקפד להשתמש בכותרות H1 נכונה.  כלול מילות מפתח רלוונטיות, המיקוד העיקרי של מילות מפתח או כל סוג של מילות מפתח אשר יש לו את אותה המשמעות כדי לתאר את התוכן מתחת לכותרת הראשית.

מילות מפתח הגוף העיקרי של תוכן

תוכן איכותי מגיע משימוש נכון של מילות מפתח ושיטות עבודה מומלצות כאשר השלמת מחקר מילות המפתח.  כתיבת תוכן ייחודי ואיכותי, מעניין ומשכנע גם לקוראים שלך תגדיל ההשפעה שלך ואת הגורמים החזקים ביותר.  תוכן איכותי אשר תואם את צורכי המשתמשים יגדיל את המוניטין שלך למשוך קישורים טבעיים.
מילות מפתח בפסקה הראשונה
מילות המפתח המשמשים את 100 המילים הראשונות של התוכן שלך צריך להיות תיאורי של הדפים שלך תוכן הכוללת.  זה יעזור לקוראים שלך לקבוע אם יש לך תוכן כי הם מחפשים.
מילות בסך רלוונטיות
למותר לציין כי את מילות המפתח בתוך התוכן שלך צריכים להיות קשורים לכותרת הראשית של מילות מפתח, מיקוד, כותרות וכותרות משנה.
Alt Text עבור תמונות שלך
הרובוטים לא צריכים את העיניים אז הם לא יכולים לראות את התמונות שלך עם זאת הם מבינים את הטקסט alt שבו ניתן להשתמש כמו תיאור של מה התמונות שלך להכיל.  זהו תרגול הטוב ביותר תמיד כוללים מילות מפתח רלוונטיות כטקסט alt על כל התמונות באתר שלך.  אם המשתמש שלך לא יכול לראות את התמונה שלך מסיבה כלשהי אז את הטקסט alt גם יספר להם במה מדובר.  אם אתה משתמש בתמונות שאינן לחיצים כקישורים אז טקסט alt יראה את זה גם אם התמונה לא מראה בגלל בעיה בדפדפן או באינטרנט.
כותרות משנה H2-H4
וורדפרס עושה את זה קל להוסיף תגיות הכותרת של כל הכותרות שלך באופן אוטומטי.  תמיד להשתמש במילות מפתח תיאורי כל הכותרות שלכם אשר מסייעים לקוראים להבין מה הטקסט מתחת כותרות שונות.
מילים של תוכן גוף
כלול זנב ארוך של מילות מפתח או ביטוי מפתח הקשורים למילות המפתח הראשי שלך להתמקד המילים הראשונות של גוף התוכן הראשי שלך.
מילות מפתח וביטויים תכופים מפתח (מילת מפתח זנב ארוך)
שימוש רלוונטי ביותר למילות מפתח , מילות מפתח זנב ארוך הקשורים לתוכן שלך מעניק משמעות זהה או דומה יעזור לתוכן שלך שיופי בתוצאות החיפוש יותר עבור אלו ביטויי מפתח ומילות מפתח בודדים בתוך אותם ביטויי מפתח.  התוכן שלך יכללו מנועי החיפוש תוצאות ההתאמה הרחבה.
עוגן טקסט קישורים
כתבתי על החשיבות ואת הכוח של שימוש במילות המפתח תיאורים נכונים לביטויי מפתח בקישורים פנימיים היוצאים.  קישורים פנימיים נעשים חזקים יותר.
טקסט איכותי טוב יותר של טקסט עוגן שלך ושימוש במילות המפתח הרלוונטיות ביותר. העוגן אז חוויה טובה יותר לקורא שלך יהיה טוב יותר והתוצאה גוגל ייתן לך עבור מה שהופך אותו חוויה איכותית קל יותר וטוב יותר עבור הקוראים שלך.
המשתמשים צריכים להיות מסוגלים בקלות להבין את ההבדל בין טקסט רגיל שלך לטקסט אשר קשור בגלל זה. חשוב להדגיש את הקישורים שלך ולהשתמש בצבע שונה עבור קישורים שלך.
לסיכום
מטרת למקד את התוכן שלך על הצרכים של המחפש ואת מילות המפתח המשמשים לשאילתת החיפוש.  התוכן שלך צריך להיות מבוסס על מחקר מילות מפתח התואם את מילות המפתח המשמשים לשאילתת החיפוש.  אם הדף שלך SEO נעשה בצורה נכונה המחפשים שלך יהפוך הקוראים שלך וחלק גם להיות מנויים שלכם.