קידום אתרים טיפים לבלוגרים

קידום אתרים טיפים עבור בלוגרים

יש לך אתר אינטרנט , בלוג שבו אתה חולק את הרעיונות שלך, חיים ו / או ייעוץ, וכמובן אתה רוצה שאנשים המעוניינים בנושא יוכלו למצוא את זה ולהתחיל ללכת בעקבות זה, לחלוק את הרעיונות שלך להגיב על ההודעות שלך. הבעיה היא, איפה הקוראים שלך? כמה אנשים מצליחים למצוא את הבלוג שלך?

מעל 90% מכלל משתמשי האינטרנט משתמשים במנועי חיפוש, גוגל בעיקר, והם הם המקורות העיקריים של התנועה. וכפי שאתה בוודאי כבר יודע, אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא טכניקה המסייעת במנועי חיפוש כדי למצוא ולדרג את האתר שלך גבוה יותר בתוצאות החיפוש האורגניות.

אז, מה לקחת בחשבון בעת ​​כתיבת בלוג – בפרספקטיבה SEO?

התוכן הוא המלך

כן, זו קלישאה, אבל כל כך נכונה

אין באמת אורך אידיאלי של פוסט בבלוג, ועל מנת לשמור על האינטרס של הקוראים שלך ואת המראה הטבעי של הבלוג (ואת המוטיבציה שלך לכתוב), הטוב ביותר הוא לשנות את אורך התוכן לפרסום

אין להעתיק כל תוכן אלא אם כן מראים בבירור כי זו ההעתקה.  היה זהיר עם בלוגרים אורחים וודא אם לפרסום המאמר אדם אחר כתב כי הוא מיוחד במינו. תוכן מועתק יכול להוביל penalization מ-Google.

מילות המפתח באתר כולו אסטרטגיה ושימוש מילות

אסטרטגיית מילות המפתח באתר כולו מסייעות לך לקבוע את הדגש של הבלוג שלך. אם הבלוג שלך הוא על שיווק במנועי חיפוש, נושאים משותפים כדי לדון על וסביר ביותר כגון Google AdWords, Analytics ו-PPC. אם הבלוג שלך הוא על עיצוב גרפי, המיקוד על התוכן הוא משהו שונה לחלוטין.

מילות מפתח אלה צריכות להיות, ככל הנראה והם יהיו, בולטים על רוב דפי הבלוג שלך.

על כל מאמר אתה צריך לזהות 2-3 מילות מפתח ואתה מקווה שהמאמר שלך יהיה בדירוג של בגוגל. חשוב מה מילות המפתח שתשתמש אם אתה מחפש מידע על נושא מ-Google. אלו הן מילות המפתח הנפוצות ביותר סביר שאנשים אחרים השתמשו גם כן.

נסה להיות עם תוכן לפי מילות מפתח עשיר, ככל האפשר על ידי חזרה על מילות מפתח אלו במאמר מספר פעמים. אבל זכור: אתה כותב את המאמר עבור בני אדם, לא עבור מנועי החיפוש. אז אל תהרוס את המאמר על ידי מילוי התוכן עם מילות המפתח, רק למען קידום אתרים.

כותרות

נסו להימנע משימוש שנוצר באופן אוטומטי כותרות, כותרת צריכות להיות בעבודת יד. זה אומר שני כותרים לפרסום כותרות דף קטגוריה. כותרת הנושא האידיאלי היה רק לעתים רחוקות תג הכותרת אידיאלי, והכותרת היא אחד החלקים החשובים ביותר של אופטימיזציה באתר .

להתחיל את התואר רצוי עם מילת המפתח החשובה ביותר של המאמר, כלומר מילת מפתח שאתם מבקשים לדרג. ניתן להשתמש במילות מפתח אחרת, כמו גם בכותרת, רק לזכור כי את אורך הכותרת לא צריך להיות יותר מ 65 תווים.

קישור פנימי

קישור פנימי היא דרך טובה עבור מנועי החיפוש וגם עבור הקוראים שלך כדי להבין את הנושא . קישורים פנימיים הם קישורים הודעות ישנות, או דפים אחרים באתר שלך / הבלוג.

נסו להפנות  הודעות חדשות שלך לתגובה בבלוג הישן. טוב קודם לכן אתה עושה את זה בכתבה שלך.

להפוך גם את ה sidebars שלך לארכיון (ותגיות) רשום וכי הקישורים הם קישורי HTML רגיל (מנועי החיפוש לא יכולים לקרוא פלאש / JavaScript).

קישור חיצוני בניין

קישורים המגיעים אל דף הוא אחד הפרמטרים החשובים . מנועי החיפוש נראים כשהם בוחנים איך הדף צריך מדורג. איך אתה יכול לקבל קישורים מאתרים אחרים blogpost שלך?

קודם כל: לכתוב תוכן נהדר. אם המאמר שלך הוא יוצא מן הכלל, זה לא קשה להשיג קישורים לדף זה. אתה יכול גם לבקש קישורים באמצעות פנייה לאתרים אחרים הקשורים לנושא הבלוג שלך / blogpost. ושוב, קל יותר לקבל את אותם קישורים אם אתה נותן להם סיבה טובה לקשר, כמו מאמר גדול.

נסו להיות חברתית להקל על אנשים לשתף את המאמר שלך. טוויטר, פייסבוק, גוגל +, StumbleUpon, טעים … להיות חברתי.

סרטי וידאו ותמונות

כאשר אתה מחפש משהו בגוגל, אתה עשוי להבחין כי הסרטונים נראים קרוב מאוד לפסגה. זה לא מפתיע, מכיוון ש-YouTube, הוא מנוע השני החיפוש הגדול בעולם, שבבעלות גוגל.

אתה יכול לנסות הבלוגים וידאו מדי פעם ולא רק לכתוב הודעות. שימוש במילות מפתח דומות ב התיאורים ואת הכותרת של הוידאו שלך, כי אתה מעוניין להשתמש בלוג הרגיל שלך.

תמונות הן דרך טובה לעשות מאמר צבעוני יותר גם לסכם כמה דברים, כמו תרשים זרימה או גרף. תמונות אלה צריכות להיות מותאמות גם כך מנועי החיפוש יכולים “לקרוא” את התמונות. תמונות שתויגו יכולות להביא המון תנועה לאתר שלך ממקומות כמו תמונות של Google.

אם אתה משתמש בוורדפרס, ודא כי אתה שם בכותרות תמונה הרלוונטיים, טקסט חלופי ותיאורים כאשר תעלה תמונה.

היה זהיר אילו דפים מקבלים אינדקס

אם יש לך דפים בבלוג שלך, ממש עם פחות תוכן, כגון דפי תמונות מוגדלות, או דפים דומים לדפים אחרים, כמו דפים להדפסה, לוודא שהם לא יתקבלו לאינדקס.

אתה יכול לבדוק מ-Google באמצעות [לאתר:] המפעיל (חיפוש ב-Google אחר [site: www.yoursite.com]) אילו דפים לא נראה את תוצאות החיפוש ואז לאסור אותם בקובץ robots.txt שלכם.

אחרון חביב

זכור תמיד למה אתה כותב ומי הם הקוראים שלך, או מי היית רוצה שהיו הקוראים שלך.  הבלוגים הטובים ביותר הם הבלוגים שבו אתה כותב על התשוקה שלך, לא אלה אשר ממוקדות מנועי החיפוש. הבלוגים שנכתבו בלב הם בדרך כלל אלה אשר מושכים את הקוראים ביותר וגם הדירוג הטוב ביותר.

 * את המאמר כתבתי בלשון זכר – אבל הכוונה גם לנשים ולכל הקוראים כשווים