Google גוגל פנדה : טיפים שכדאי לדעת

Google גוגל פנדה : טיפים שכדאי לדעת

Google פנדה הוא אלגוריתם החיפוש האחרון של גוגל שמטרתו לקדם את האתר בתוכן ובאיכות גבוהה על ידי דירוג של אתרי תוכן באיכות נמוכה. מאז ששוחררו עדכונים אלו, הוכח כי אתרים רבים הפכו להיות מושפעים מאוד על ידי האלגוריתם, אבל השמועה הגרועה היא , שבעלי אתרים אלה אינם יכולים לעשות כמעט מאומה כדי להחזיר את הדירוג ואת התנועה הקודמים.

למרות שהאינטרנט לא חיפש תרופה מוחלטת לעדכון של פנדה, כולנו יודעים שפנדה ידועה, פחות או יותר כמסנן באיכות ותוכן. ואנחנו גם יודעים שהפתגם אומר, ” מניעה עדיפה על ריפוי” , ולכן בפוסט הזה אנחנו הולכים לספק כמה טיפים חיוניים שיעזרו לך למנוע את פסק הדין של גוגל פנדה.

*** להפריד את התוכן באיכות נמוכה

בראש ובראשונה מה שאתה צריך לעשות הוא להפריד את כל התוכן שנוצר אוטומטית. חסום את האינדקס והזחילה של כל התוכן באיכות נמוכה כדי למנוע ממנה להוריד את הדירוג של כל האתר שלך. תוכן עם ערך נמוך יכול לגרום לאלגוריתם לנפילה למטה של כל האתר שלך , גם אם במידה רבה התוכן שלך הוא ייחודי ובעל ערך.

כדי לדעת אם תוכן האתר שלך הוא באיכות נמוכה או לא, הנה כמה שאלות מועילות שנשאלות על ידי בלוג –Google Webmaster Central  כדי לסייע לך בקביעת התכנים שבאיכות הנמוכה:

האם יש באתר מאמרים כפולים, חופפים, או יתירים או זהים או דומים לנושאים עם וריאציות של מילות מפתח שונות במקצת ?

האם התוכן נוצר בייצור המוני על ידי, או במיקור חוץ למספר רב של יוצרים, או שהוא התפשט על פני רשת גדולה של אתרים, כך שדפים או אתרים בודדים אינם מקבלים את מלוא תשומת הלב ?

האם המאמרים קצרים , לא מהותיים , או חסרים בפרטים מועילים?

האם הדפים המיוצרים בזהירות ובתשומת לב רבה לפרטים, או לא?

האם יש למאמר כתיב, סגנון , או טעויות עובדתיות ?

מעניין, תוכן באיכות נמוכה או זהה במיוחד. לדוגמא, מדוע צריך זוג כבלי רשת להיות מתוארים באופן שונה בכל אתר ובכל דף באתר שלך ? באופן תיאורטי על מנת לעמוד בקו-מנחה בתוכן “הייחודי” לכל מוצר יש לתת תיאור ייחודי ורישום כדי שלא יסומן כתוכן “באיכות נמוכה” על ידי פנדה .

*** להתמקד בתוכן ייחודי

כפי שאנו יודעים, עדכוני פנדה נועדו להביא את פסק הדין לחוֹות התוכן ואת אותם אתרים אשר שכפלו או גנבו תוכן, כלומר, שכדי למנוע מפנדה ליצור blacklisting , אתה חייב להפסיק לגנוב מאמרים של אחרים, ובאמת להתמקד ביצירת תוכן ייחודי .

*** תוכן ייחודי

נסה להסתכל על המקום שלך בענף שלך ואמור לעצמך :

” מהו הנושא שהקוראים שלי יהיו מעוניינים לקרוא עליו? “

“מה אני מציע לקוראים שלי , כי הם ייחודיים ?

מה לגבי התוכן שלי האם הוא רק כאן ולא בשום מקום אחר ?

אין להעתיק או להקליד מחדש את המאמר מאתר אחר, אבל עצב את המאמר שלך בנושא שלך ובדעה שלך

*** בניית אמון

אמון יכול להימדד על ידי הקישורים שהמאמר זכה, מאמר סמכותי יותר, ואמין יותר. אם כמויות משמעותיות של קישורים עדיין אינן מספיקות, אולי פתרון לטווח קצר יכול להיות, לנתח באז חברתי הקשור למאמר, כגון טוויטר ופייסבוק .

לעתים קרובות אנו מדברים על הקישורים, אבל תוכן האתר עצמו הוא הגורם הקריטי ששימש לקישורים סמכותיים ושנשפטו על ידי Google פנדה בטווח של סמכות. בחלק זה , בלוג -Google Webmaster Central  ירשום כמה שאלות אליך כקו מנחה כדי לייצר את מה שהם חשבו שהוא “התוכן הסמכותי” :

האם אתה סומך על המידע המוצג במאמר זה ?

האם מאמר זה נכתב על ידי מומחה / חובב שמכיר את הנושא היטב, או שהוא יותר רדוד בטבע ?

האם האתר הוא סמכות מוכרת בנושא שלך ?

האם אתה מכיר את האתר הזה כמקור סמכותי כאשר מוזכר שמו ?

האם זה הסוג של דף שהיית רוצה כסימנייה, לחלוק עם חבר , או ממליץ ?

אז דע לך, על שאלות שלא קשה לענות , אבל האתגר הוא כשזה מגיע לביצוע. בניית התוכן שלך עם השאלות האלה בראש, והאתר שלך יהיה טוב יותר עבור שניהם גוגל פנדה והקוראים שלך.

*** להכיר ולעקוב אחר עדכוני פנדה

אם אתה למרבה הצער הקורבן של פנדה , תוכל:תמיד לזכור כי, כל עדכוני פנדה האלה הם כדי להזכיר לך את זה, אל תהיה רע.