פגישות וידאו מרובות משתתפים
לעובדים מהבית, לשיחות מרחוק של המשפחה, וובינר, אתם בסגר קורונה, לשיחות ועידה באינטרנט, בשמע ובווידאו מגוון תוכנות ואפליקציות
כמו WhatsApp, hangouts, zoom, Skype, Messenger עכשיו גם Google Meet שהחליף את hangouts
פגישות וידאו מרובות משתתפים
לעובדים מהבית, לשיחות מרחוק של המשפחה, וובינר, אתם בסגר קורונה, לשיחות ועידה באינטרנט, בשמע ובווידאו מגוון תוכנות ואפליקציות
כמו WhatsApp, hangouts, zoom, Skype, Messenger עכשיו גם Google Meet שהחליף את hangouts
אתם יודעים שאחוז גבוה במיוחד מהאנשים יחקרו חברה באינטרנט לפני שיחליטו לקנות או לבקר, ובכל זאת אחוז גבוהה במיוחד מהעסקים אין להם אתר אינטרנט? אם אין לך אתר, אנשים לא יכולים לחקור את החברה שלך ולקבוע אם אתה מתאים לצרכים שלהם.
אם אתה מוצא את עצמך שואל, “האם אני צריך אתר לעסק שלי?” יש לרונקל את התשובות שאתה צריך.
רונקל נוסד רק ב 1989 ויש להם את כל התשובות והיכולת להקים לך אתר מוביל לעסק שלך
בדף זה אנו נספק לך סיבות המסבירות שאתה זקוק לאתר עבור העסק שלך. המשיכו לקרוא או צרו קשר עכשיו בטלפון 0522592164 .
אם אין לך אתר לעסק שלך, בטח שאלת את עצמך: האם אני צריך אתר? למרות שזה יכול להיראות כאילו החברה שלך משגשגת ללא אתר, ישנן סיבות רבות להקים אתר.
בואו נסתכל על כמה מהסיבות לבנות אתר לעסק שלך:
הקהל שלך מצפה שתהיה לך נוכחות מקוונת. אתה צריך אתר מכיוון שאנשים מצפים שיהיה לך אתר כזה. אם מישהו מחפש את העסק שלך, הוא מצפה למצוא את האתר שלך בתוצאות החיפוש. ללא אתר, אנשים יראו את החברה שלך פחות מקצועית ואמינה ולא ירגישו בנוח להפוך לקוח.
אז אם אתה שואל, “האם אני צריך אתר לעסק שלי?” התשובה היא כן. אתה צריך אתר מכיוון ששוק היעד שלך מצפה שיהיה לך אתר כדי שהם יוכלו ללמוד על החברה שלך ולהפוך ללקוחות.
אתה צריך אתר לעסק שלך מכיוון שאנשים מחפשים את העסק שלך באופן מקוון.
יש לקחת בחשבון גם עובדה שאחוז גדול מאוד מהחוויות המקוונות מתחילות במנוע חיפוש. רוב האנשים מתחילים את פעילויות הגלישה שלהם על ידי חיפוש. כדי לעזור למחפשים אלה למצוא את העסק שלך בתוצאות חיפוש, אתה צריך אתר למותג שלך שיעזור לכוון קישורים לחברה שלך.
כשאתה משקיע בבניית אתר, אתה יוצר הזדמנות לספק את כל המידע החיוני במקום אחד.
אתה מפרסם מידע כמו: שעות פעילות, מבצעים, מוצרים ושירותים, מחירים, מקום, רקע החברה, פרטי התקשרות ועוד….
קח רגע לחשוב: כמה אנשים מתקשרים לעסק שלך הקשורים למידע שלעיל?
אם אתה מוצא שרוב הפניות מקיפות נושאים אלה, אתה זקוק לאתר אינטרנט לעסק שלך. אתר מאפשר לך לספק מידע חיוני לקהל שלך במהירות, מה שיוצר לך יותר זמן למקד את האנרגיה שלך בניהול העסק שלך ובתשובות על שאלות מורכבות יותר.
אחוז גבוה מהצרכנים משתמשים באתר של חברה כדי ליצור קשר עם המותג. בעולם זה, המנוהל באופן דיגיטלי, עליכם ליצור נוכחות מקוונת איתנה בכדי להפוך לקוחות פוטנציאליים ולהביא אותם להיות לקוחות. ללא אתר, אתה מחמיץ את הרגעים הקריטיים האלה שבהם תוכל להפוך לידים להמרות. אתר אינפורמטיבי ומושך חזותית מושך דרך ארוכה כדי לעזור לעסק שלך למשוך לקוחות לקוחות פוטנציאליים, לענג אותם ולהפוך אותם ללקוחות עבור החברה שלך.
אינך צריך למכור מוצרים באופן מקוון כדי שיהיה לך אתר.
גם אם אתה מוכר מוצרים גדולים מכדי לעלות לעגלת קניות וירטואלית, כמו ציוד בנייה או חומרי בניין, אתר עדיין מועיל לעסק שלך. אתר ימשוך לקוחות פוטנציאליים לחברה שלך.
למה?
אנשים רוצים לעשות יותר מאשר לקנות מוצרים ברשת.
ישנם שלושה סוגים עיקריים של שאילתות חיפוש בגוגל:
מידע: משתמשים מבצעים חיפושים כדי ללמוד על נושאים או נושאים ספציפיים.
ניווט: משתמשים המחפשים עמוד או אתר ספציפי.
תנועות עסקיות: משתמשים המחפשים מתוך כוונה לרכוש מוצרים.
רוצה לנחש איזה סוג של שאילתת חיפוש הוא הפופולרי ביותר בגוגל?
זה אינפורמטיבי.
אנשים עורכים עשרות חיפושים מדי יום ומחפשים מידע. בין אם זה שואל שאלה פשוטה כמו “בן כמה הזמר הפופלרי שלך?” או משהו מעמיק יותר כמו “כיצד לבנות את ציון האשראי שלי”, אנשים מבצעים שאילתות ומחפשים מידע.
גם אם אינך מספק מוצרים ברשת, אתה מספק מידע. בין אם זה מידע על העסק שלך או על תוכן בנושאים בענף שלך, יש לך הזדמנות מצוינת לחנך את הקהל שלך.
כשאנשים מרגישים מושכלים, יש סיכוי גבוה שהם יתגיירו. מכיוון שמסרת את המידע המועיל הדרוש להם, סביר יותר שהם יבחרו בעסק שלך כאשר הגיע הזמן להמיר מכיוון שהם סומכים עליך.
שוב, אינך צריך להיות עסק של מסחר אלקטרוני כדי שיהיה אתר מקוון. כאשר הוא יוצר כראוי, אתר יועיל לכל חברה בכך שהוא יציע ללקוחות פוטנציאליים מידע מועיל, שיכול להעלות את המודעות למותג, אמון ועוד.
האם אתה יודע מי לא שואל את השאלה “האם אני צריך אתר לעסק שלי?”
המתחרים שלך – כי יש להם כבר אחד כזה.
אם אתה רוצה להישאר תחרותי, אתה צריך אתר. התחרות שלך היא אחת הסיבות החשובות ביותר לאתר. ללא אתר לעסק שלך, אנשים שמחפשים ברשת ימצאו את החברה המתחרה שלהם ויבקרו במקום.
האם ידעתם ש -50% מהמשתמשים מבקרים בחנות תוך יום מיום חיפוש מקומי? המשמעות היא שאם אין לך אתר, משתמשים אלו מבקרים במקום זאת במתחרים שלך. חסר לך הזדמנות למשוך לידים חדשים ולהעביר אותם לעסק שלך.
אם אתה רוצה להישאר בתחרות עם המתחרים שלך, עליך להשקיע בבניית אתר לעסק שלך. זה יעזור לך ליצור נוכחות מקוונת בקרב חברות מתחרות ולהביא לידים נוספים לארגון שלך במקום לתחרות.
אז הגיע הזמן לבנות אתר אינטרנט, זה מהיר ולא יקר, כן לא יקר סה”כ החל מ 890 שקל כולל מע”מ לשנה
הטיפים המהירים ליצירת אתר אינטרנט:
וישנם עוד ועוד נושאים רבים לדבר עליהם,
נתחיל ב תתקשר אלי עכשיו 0522592164
אברהם רונקו – רונקל משרד וטכנולוגיה בע”מ
נוסד 1989
אם יש דבר אחד שגורם לכולם להיות מאושרים במדיה החברתית, זה מתחיל כשיש לך יותר ויותר עוקבים.
כשיצרת את חשבון ה Instagram. אתה מתחיל להתרגש על שיתוף תמונות או קטעי וידאו מדהימים שצילמת מזוויות הראיה שלך את המותג שלך (אם זה המותג האישי שלך, או של העסק שלך), ואתה מתלהב לקבל קצת אהבה ממשתמשי Instagram .
ובכן, יש לי חדשות טובות. אנחנו נלך על
# 1: יש לי נושא / מותג
לרבים בעלי חשבונות Instagram מוצלחים יש נושא / עיצוב מסוים בכל כל אחת מהתמונות שלהם. שאל את עצמך, מה בדיוק הקטע שלי? זה יכול להיות אתה לגמרי מבוסס מיקום, או שאולי אתה במסעדה קטנה שרוצה להדגיש תפריט.
לא משנה מה הקטע שלכם עשוי להיות, דבוק בה. העוקבים שלך רוצים לראות את העקביות, וסומכים על החשבון שלך להגשים את הציפיות שלהם. רק נחשוב, אם אתה מוביל באופנה, שהיית ככל הנראה נזרק מיד אם תראה תמונה של מאפין אוכמניות!
# 2: תוכן מדהים
המפתח להשגת יותר עוקבים ואוהבים ל Instagram הוא פרסום תוכן באמת מדהים. עוקבים חוזרים צריכים להיות בטוחים שאתה תהיה עקבי לפרסם תמונות באיכות גבוהה וכיתובים מעניינים. עם זאת, תן לקהל שלך מה שהוא רוצה לראות וזה לא אומר שאתה צריך לפרסם את אותו סוג תמונות שוב ושוב … בואו נהיה אמיתים, זה יכול להיות קצת משעמם. לעבור את הזוויות והנושאים שלך, תוך שמירה על נאמנות למותג שהוקם ב# 1.
# 3: ספר סיפור עם הכיתוב שלך
לאחר שצילמת תמונה מנצחת, ואתה מוכן לפרסם את התמונה, זה יכול להיות קל מאוד לפרסם ללא תוכן. אבל אל תיפול למלכודת זו! תוכן שילווה את התמונה הוא אלמנט חשוב מאוד במיתוג שלך ושל התמונה ושלך ברשת החברתית. לספר סיפור עם התוכן שלך נותן לעוקבים שלך קצת תובנה שלך כמומחה, עם ההקשר של התמונה. השילוב הטוב ביותר אם כי, הוא שיש תמונה מדהימה וכיתוב גדול ללכת יחד זה עם זה. צלם טוב אומר לא רק סיפור עם התמונות המדהימות שלו, אלה נותן לקהל שלו מאחורי הקלעים סיפור שמשאיר אותם להיות במצב של רוצים לראות ולשמוע עוד.
# 4: היצמד ללוח זמנים
חשוב שהעוקבים ידעו מתי לצפות לתמונה חדשה. כפי שדנו לפני, עקביות וקצב הוא המפתח. הרבה מזה יהיה מבוסס על כמה תוכן אתה צריך לפרסם. אם אתה מוצא את עצמך שוחה בתמונות יפות ומתחיל לפרסם מדי יום, אתה צריך לשמור את זה על ידי פרסום תמונה לכל יום. הגדרת לוח שנה לתוכן חשבון ה Instagram תעשה פלאות לשמירה על דברים מאורגנים, וזה באמת יכול לעשות את הבדל עצום לעוקבים שלך.
הדבר האחרון שאתה רוצה הוא לעדכן את החשבון שלך פעם ביום או פעם בשבוע, ולאחר מכן להיעלם לשבועות.
# 5: תהיה מעורב עם עוקבים שלך
העוקבים שלך רוצים לדעת שיש אדם אמיתי, חי מאחורי התמונות מדהימות. ואיזו היה הדרך הטובה ביותר כדי להראות להם שאתה לא רובוט של Instagram מאשר על ידי הושטת יד מרתקת. זוהי דרך מצוינת לתת להם לדעת שאתה מעריך את הערותיהם ואוהבם.
מה דעתך על בדיקה כמה מהחשבונות של העוקבים שלך, כמו גם, תראה שיתוף והאהבה על ידי קליק אהבה לכל צילום שתופס את העין שלך? זה לא אומר שהולך להיות כאן משהו כמו דואר זבל לחשבונות של העוקבים שלך, אבל בניית מערכת יחסים על ידי הכרה בכישרונם ונוכחות ב Instagram בתמורה להערכתם של התמונות שלך.
# 6: Hashtags … אבל hashtags לא יותר מדי
בזמן האחרון, hashtags כבר ניראה כאחד הכלים הטובים ביותר כדי לעזור לך לקבל יותר צפיות בפוסט שלך. למרות שזה דרך מצוינת שיראה את התוכן שלך על ידי משתמשים שאינם באים לחשבון שלך, זה לא תמיד האסטרטגיה הטובה ביותר להשגת עוקבים נאמנים יותר. באמצעות hashtags הרחב כגון #love או #dog לא תקבל חשיפה כמו שהיית מקווה, כי תמונות אלה נקברות במהירות על ידי יותר תמונות האחרונות ממשתמשים אחרים. באמצעים ייחודים יותר. hashtags ממוקד (#dogsofinstagram) שמדברים על נושא של החשבון שלך יעשה הרבה יותר טוב מאשר באמצעות נושא רחב יותר. השימוש ב hashtags הוא דרך מצוינת להגיע לזרים, הם צריכים להיות רלוונטיים לתוכן שאתה שולח. באמצעות יותר מדי hashtags אולי אתה נראה כמו שאתה רק מנסה יותר מדי קשה. מצא את האיזון המושלם על ידי שימוש בשתיים או שלושה hashtags שמגדיר מה התמונה שלך מנסה להעביר.
# 7: hashtags של מותג שלך:
hashtags הממותג הופך דבר גדול על Instagram . מותגים רבים יצרו מינוף ל hashtags ממותג לעסוק בנושא רלוונטי לקהל היעד שלהם. מותגים מעודדים את הקהילה שלהם לתייג תמונות שלהם עם hashtag , אם המוצר בהשתתפות או לא. על ידי יצירת hashtag ממותג, אתה יכול ליצור נאמנות למותג רציני בינך ובין הקהילה שלך. המותג שלך ירוויח על ידי הגדלת החשיפה שלך ללקוחות חדשים, והלקוחות שלך ייהנו מהאהבה שהם רואים מאירוסי המותג שלך. זוהי דרך מצוינת להניע את קהילת Instagram לעסוק עם במותג שלך, ולהציג את חלק מהתוכן לגולשים בדף של המותג שלך.
# 8: השתמש בכלי של סייר התמונות
באמצעות כלי סייר תמונת תפתח לתמונות חדשות ומרגשות שאתה כנראה לא הייתה מוצא בעצמך. על ידי מעקב במשתמשים שנמצאים מחוץ לחשבון שלך (באמצעות אוהב והערות), אתה מקבל רמה חדשה לגמרי של נראות לחשבון שלך!
רוצה לקבל את התמונות שלך על גבי הסייר של Instagram? ישנם שני גורמים שיכולים להשפיע על הסיכויים שלך: כמות של העקובים וכמה אוהבים יש לתמונה ולהערות תוכן, ואת משך הזמן שנדרש כדי להשיג עוקבים אחרי שהתמונה פורסמה לראשונה.
קבל אוהב ועוקבים על Instagram –
כאשר אתה באופן פעיל מהגיב ומשיב לעוקבים שלך, אתה יוצר שיחה מרתקת, שיעזרו להגדיל את כמות התגובות לתמונה שלך. חיזוק חיובי זה לבד אומר שיש לך סיכוי גבוה יותר כשתמונה שלך משתתפת בדף הסייר.
לקבלת עדכוניים למייל, הכנס כתובת מייל:
יש לך קושי להחליט על ערכת הצבעים של האתר שלך? בחירת שילוב הצבעים הנכון לא רק מגדילה את הערעור החזותי של האתר שלך, אבל זה גם יכול ליצור תגובה חיובית מהמבקרים שלך במונחים של מכירות והמרות. במאמר זה, אנו נראה לך כיצד לבחור ערכת צבעים מושלמת עבור האתר וורדפרס שלך על ידי הבנת הפסיכולוגיה של הצבעים.
תאוריה חקרה היטב שצבעים יכולים להשפיע על תגובות אנושיות. יש צבעים עם משיכה רגשית על ההחלטות והבחירות שאנו עושים בחיי היומיום שלנו.
תאגידים גדולים משקיעים מיליונים דולרים בבניית תמונה מעוצבת היטב, מותג וזהות עבור המוצרים שלהם. תאגידים שוכרים מומחים לבחור רק את השילוב המושלם של צבעים עבור המותגים והמוצרים שלהם.
הצבעים שאתה משתמש באתר שלך הם חלק מתדמית המותג שלך. אתה צריך לבחור צבעים שיוצרים תגובה רגשית חיובית למוצרי המותג ושלך.
אז איך אתה יכול להבין אילו צבעים ואיזה סוג של תגובה אתה מחפש?
למזלכם, משווקים ופסיכולוגים כבר עשו הרבה מחקר:
דברים נוספים שיש לשקול
זה מובן מאליו שצריכים צבעים בקשר לעבודה כפי שאתה רוצה אותם לעבודה. המותג או המוצר שלך ייתכן שכבר יש עמותות מסוימות שעשויות או לא עשוית לעבוד עם הצבעים שאתה בוחר.
הנה כמה דברים שכדאי לשקול לפני שתבחר את ערכת הצבעים לאתר שלך:
ראשית, אתה צריך לשקול את תדמית המותג הקיימת. אם כבר יש לך לוגו וחומרים שיווקיים אחרים, אז אולי כדאי להשתמש בצבעים הקיימים.
אתה גם צריך לשקול שצבעים ייראו טוב באינטרנט. דברים שנראים נהדר על הדפסה יכולים להיראות אחרת לגמרי על מסך. תחשוב על אמצעי תקשורת אחרים כמו מחוונים, קטעי וידאו, תמונות, לחצני פעולה, וכו ‘,
יצירת ערכת צבעים
יש לקוות, עד עכשיו שאתה מבין את הצבעים המתאימים לאתר האינטרנט שלך בפסיכולוגיה של צבעים בראש. אנו ממליצים לך לבחור לפחות שני צבעים שרהוטים מייצגים את המותג שלך, ואת התגובה שברצונך לקבל ממשתמשים.
שאל בעל עסק או משווק מה הם רוצים ביותר בעולם, והם כנראה יגידו לך “יותר לקוחות.” ומה מגיע לעתים קרובות לאחר לקוחות ברשימת המשאלות של עסק? יותר תנועה לאתר שלהם. ישנן דרכים רבות שאתה יכול להגדיל את התנועה באתר שלך, ובמאמר זה, אנחנו הולכים לשתף כמה מהם.
אחת הדרכים הטובות ביותר כדי להגדיל את התנועה לאתר האינטרנט שלך הוא להשתמש בערוצי מדיה חברתיים כדי לקדם את התוכן שלך
מאמרים שונים למיחשוב ואינטרנט:
בלוגים, דומיין / שם מתחם, קידום, גיבוי תבניות לוורדפרס, נגישות , תמונות
לקבלת עדכוניים למייל, הכנס כתובת מייל:
בכל עדכון גרסה של וורדפרס, אנחנו מקבלים כמה הודעות דוא”ל ממשתמשים שואלים אם זה בטוח לעדכן את האתר וורדפרס. האם אתה תוהה אם אתה צריך לעדכן את WordPress שלך לגרסה האחרונה? רוצה לדעת את היתרונות וחסרונות של העדכון וורדפרס? במאמר זה, נסביר מדוע זה קריטי, כי אתה תמיד צריך להשתמש בגרסה האחרונה של וורדפרס.
בכל מהדורה חדשה של וורדפרס, מוסיפים תכונות חדשות או מתקנים באגים, לשפר את הביצועים, ולשפר את התכונות הקיימות.
אז במילים אחרות, כשאתה לא מעדכן את האתר שלך WordPress, אתה מסכן את אבטחת האתר שלך ופוסח על תכונות / שיפורים חדשים.
אבטחה היא הסיבה החשובה ביותר לעדכון באתר האינטרנט שלך WordPress.
וורדפרס כיום הינו 23% מכל אתרים בעולם. וזו פופולריות עצומה, וורדפרס היא יעד פופולרי עבור האקרים, מפיצי קוד זדוניים, גנבי נתונים, והרוצים להיות האקרים.
יש כמובן גם לוודא שכל התוספים והתבניות / ערכות עיצוב תמיד מעודכנים.
בכל מהדורה של וורדפרס גדולה מגיעה עם תכונות ושינויים חדשים. לדוגמא, וורדפרס 4.0 בא עם תוסף משופר להתקין ניסיון, 4.1 עריכת תמונות מוטבעת הציגה, והגיע עם 4.2 עדכוני תוסף מהיר יותר.
עכשיו, אם אתה משתמש בגרסה ישנה יותר של וורדפרס, אז הניסיון שלך ב WordPress יהיה מאוד שונה מאשר מישהו המשתמש בגרסה האחרונה.
יהיה לך בעיה למצוא עזרה לוורדפרס באינטרנט, כי אתה משתמש בגרסה ישנה יותר. המשתמשים בפורומי תמיכה וורדפרס יניחו שאתה משתמש בגרסה האחרונה של וורדפרס.
מפתחים בוורדפרס תמיד מנסים לעשות דברים מהר יותר. כל מהדורה חדשה מגיעה עם מספר שיפורי ביצועים שגורמים לוורדפרס לרוץ מהר יותר ויעיל יותר.
לדוגמא, וורדפרס 4.2 שיפר את ביצועי JS לתפריטי ניווט, וורדפרס 4.1 השתפרו שאילתות מורכבות שעזרו עם ביצועים של אתרים באמצעות שאילתות אלה.
מאז מהירות היא גורם עצום בקידום אתרים, אתה בהחלט צריך לשמור על וורדפרס שלך המעודכן על מנת להבטיח יתרונות ביצועים מרביים.
למרות הבדיקות הקפדניות של הודעות וורדפרס גדולות, לפעמים באגים עלולים להחליק דרך הסדקים. זו הסיבה שיש משחרר בזמן קטין וורדפרס (אלה עם XXX) כדי להסביר את זה. לדוגמא, העדכון וורדפרס 4.2.3 האחרון קבוע 20 באגים מהשחרור 4.2.
עכשיו, אם אתה הולך לפורומי תמיכה וורדפרס לבקש עזרה, העצה הראשונה שתקבל היא לעדכן וורדפרס משום שעשוי לפתור את הבעיה. אם אתה מתעקש על לא מעדכן וורדפרס, אז אתה לא תוכל לקבל עזרה.
לעתים קרובות תוסף ומפתחי נושא לתאם את העדכונים שלהם עם סרטים וורדפרס גדולים כדי להבטיח שהם מנצלים את תכונות ושיפורים חדשים שזמינים.
עם זאת בחלק ממקרים, עדכון יכול לשבור התוספים וורדפרס הקיימים שלך אם הם לא היו הבאים את שיטות העבודה מומלצות ותקני קידוד.
זו הסיבה מדוע זה חיוני לך לשמור גיבויים וורדפרס רגילים.
לסיכום זה:
לפני כל עדכון יש לגבות את התוכן ואת השינויים בתבניות ולגבות את כל האתר
לקבלת עדכוניים למייל, הכנס כתובת מייל:
בעוד שרוב ממוחי הבלוגים חושבים שקל להביא מבקרים לבלוג שלך. קשה יותר להשאיר אותם באתר שלך. רוב המבקרים באתר שלך בסופו של הדבר עוזבים אפילו בלי ללכת לדף השני. כאשר מבקר עוזב אפילו בלי ללכת לדף השני, זה מגביר את שיעור העזיבה של האתר. זה גם מקטין צפיות בדף שלך בכל ביקור. בתמונה גדולה יותר, זה מקטין את ההכנסות מהמודעות שלך. במאמר זה, נשתף אתכם בטיפים וטריקים שיעזרו לכם להגדיל את הצפיות בדף ולהפחית שיעור הנטישה בוורדפרס.
לפני שנתחיל
אנו משתמשים ב- Google Analytics כדי לעקוב אחר הנתונים באתר. אתם מוזמנים להשתמש בכל הטכניקות להביא מבקרים לאתר או להשאיר אותם יותר זמן באתר, טכניקות אלו יפעלו רק אם יש לך תוכן טוב.
Interlink קישורים פנימיים להודעות שלך
בכל פעם שאתה יכול ליצור קישור פנימי interlink למאמרים אחרים בתוך האתר מומלץ ליצור אותם ותראה עלייה בצפיות בדף ולהפחית את שיעורי נטישה, זה גם יעזור לקדם את האתר. דוגמא לעמוד הכולל קישוריים פנימיים Interlinking,
הצג מאמרים נוספים בסוף העמוד/ המאמר
אחת הסיבות העיקריות לכך שהמשתמש עוזב את הבלוג שלך אחרי שקרא את ההודעה הוא כי אתה לא מראה לו מה לעשות הלאה. על ידי הצגת רשימה של “מאמרים קשורים נוספים” או “מאמרים פופולריים אחרים”, אתה יכול לגרום להם ללכת לביקור במאמר אחר באתר שלך.
קטעי הצג קדמיים / ארכיון עמודים
מציג קטעי תוכן בחזית / דפי ארכיון יש שני יתרונות. ראשית, היא מקטינה את זמן טעינת דף. שנית, זה עוזר להגדיל את הצפיות בדף. כמעט אף פעם לא יראה לי תוכן מלא בעמוד הראשון שלך או דף ארכיון. תארו לעצמכם שיש כמו 25 תמונות בפוסט אחד, ואז יש לי 5 מאותם בעמוד אחד. זה יהיה חווית משתמש נוראה בגלל (זמן טעינה איטית ודף סופר הארוך) אשר יגרום למשתמש לעזוב את האתר שלך.
פיצול אורך המאמר / פוסט
אתה כותב מאמר סופר ארוך? ובכן, אתה יכול לפצל אותו לדפים מרובים באמצעות קרא עוד בוורדפרס <! – Nextpage-> תג בפוסט שלך. פשוט להוסיף אותו לאן שאתה רוצה, וההודעה שלך תחולק למספר עמודים. אתה צריך להיות מאוד זהיר כשעושים את זה, אתה חייב מספיק תוכן בעמוד שלך בכדי לחלק אותו למספר קטעים בכל עמוד.
Sidebar האינטראקטיבי
סרגל הצד שלך יכול לשחק תפקיד מכריע בהגדלת צפיות בדף והפחתת שיעור נטישה. אתה יכול להראות מאמרים/ פוסטים הפופולריים שלך בסרגל הצדדי.
קידום אתרים – האמנות בשכנוע מנועי החיפוש למצוא את התוכן הרלוונטי באתר שלך
רעיונות לתכנים ולעצה בבלוג שלכם
לקבלת עדכוניים למייל, הכנס כתובת מייל:
POP- Post Office Protocol
POP3 מאפשר לך להוריד עותקים של הודעות הדואר האלקטרוני שלך למחשב האישי שלך. כל שינוי שתבצע במייל לא יהיה גלוי למשתמשים או למחשבים אחרים. שינויי במייל יהיו בעותקים מקומיים בלבד. כתוצאה מכך, הודעות שנשלחו, הועברו או נמחקו ממחשב משתמשים ב- POP ניתן לצפות רק בתיקיות שבמחשב האישי.
העותקים של הודעות הדואר האלקטרוני בשרת הם בדרך כלל ללא שינוי, אבל קל מאוד להגדיר שלא במתכוון תכנית POP3 שלך למחוק עותקי שרת אלה בכל פעם שאתה מוריד את המיילים או בזמן עתידי.
נפח תיבת POP תלוי בנפח האחסון המוגדר
עלות – חינם כלול במחיר האחסון
POP מומלץ ל:
משתמשים המעדיפים לשמור גיבוי של כל ההודעות שלהם במחשב האישי
משתמשים שיש להם זמן מוגבל מאוד להיות באינטרנט, אבל צריך לקרוא את המיילים
משתמשים שצריכים ארכיון עותקים קבועים של המיילים שלהם.
IMAP – פרוטוקול לכלול גישה לאינטרנט
IMAP4 מאפשר לך לקרוא את המיילים כפי שהם מופיעים בשרת האירוח. כל ההודעות וכל השינוי שתבצע (למחוק, להגיב, קדימה, צעד) נתפסים על ידי כל מי שנכנס לדואר באינטרנט או IMAP. בהתאם לתצורת תכנית, הודעות ניתן לשמור באופן זמני לצפייה במצב לא מקוון.
נפח תיבת IMAP תלוי בנפח האחסון המוגדר
עלות – חינם כלול במחיר האחסון
IMAP מומלץ ל:
משתמשים המתחברים לחשבונות הדואר אלקטרוני ממחשבים רבים
משתמשים עם מכשירים ניידים עם גישה לאינטרנט, כגון טלפונים חכמים או טבליות
מספר משתמשים שצריכים לגשת לאותו חשבון דוא”ל
משתמשים שרוצים להיות תמיד את המסרים שלהם, כולל הודעות שנשלחו ותיקיות של הודעות, שנשמרו בשרת
הדואר אינו יורד למחשב ואין אפשרות לראות דואר כשאינך מחובר לאינטרנט
סיכום IMAP מול POP
IMAP הוא מושלם עבור משתמשים מרובים שצריכים לגשת לאותו חשבון הדואר אלקטרוני או משתמש אחד שצריך לגשת להודעות דוא”ל ממקומות רבים.
POP3 הוא מושלם להורדה במהירות דואר אלקטרוני ולקרוא אותם במצב לא מקוון או בדרכים (אם כי אתה צריך להיות מקוון כדי להשיב למיילים). POP3 הוא גם דרך מצוינת לשמור עותקים של הודעות דוא”ל שלך על המחשב האישי שלך.
Google App
עלות 5 $ + מע”מ לחודש בנפח אחסון של 30Gb
הגישה למיילים רק בחיבור לאינטרנט
Microsoft Exhange Online
עלות 5 $ + מע”מ לחודש בנפח אחסון של 50Gb
הגישה למיילים רק בחיבור לאינטרנט
התחייבות שנתית
לקבלת עדכונים למייל הכנס כתובת מייל
בפוסט הזה אני הולך להראות לכם למה זה כל כך חשוב להפוך את אתר הוורדפרס שלך לנגיש יותר, ולהציג את הכלים הפשוטים שכל אחד יכול להשתמש כדי להגדיל את הנגישות לכולם. למה? כי המטרה הסופית שלכם היא להשיג כמה שיותר אנשים וככל האפשר כדי שיבקרו באתר האינטרנט שלכם. איך אתה יכול לצפות לעשות את זה אם אתה לא עושה את האתר שלך נגיש לכל?
יתר על כן, רובנו מתמקדים במציאת דרכי קסם להביא כמויות גדולות של תנועה לאתר שלנו באמצעות האסטרטגיות האחרונות במדיה החברתית ושיטות קידום במנועי חיפוש, אבל מה שרבים מאתנו שוכחים הוא זה, שהאנשים שכבר מצאו אותכם ואת האינטרנט שלכם צריכים להיות מסוגלים לנווט בקלות סביב אתר האינטרנט שלכם.
אם לא הייתם מודעים לנושא הנגישות באתר האינטרנט לפני, אתם צריכים להיות עכשיו.
בואו ניקח רגע כדי להבין על מה אנחנו מדברים.
נגישות אתר מתייחסת לפרקטיקה של הסרת חסמים המונעים אינטראקציה עם, או גישה לאתרי אינטרנט, על ידי אנשים עם מוגבלויות. כאשר אתרים בצורה נכונה נועדו, פיתחו וערכו, לכל המשתמשים יש גישה שווה למידע ופונקציונליות.
אז אנחנו באמת מדברים על הפרקטיקה של הסרת מחסומים. זה אולי נשמע מסובך, אבל זה ממש לא. לדוגמא, מכשול באתר האינטרנט שלך יכול להיות משהו פשוט כמו לא ליצור כותרת גלויה ומשמעותית (טקסט כלומר שיופיע כ tooltip ) לקישור.
אם אתה גולש ממוצע באינטרנט ואתה מעוכזב מחוסר המאמץ הקטן מצד מעצב האתר ו / או מנהל האתר כדי להפוך אותו ליותר קל לניווט, רק דמיין מה אדם עם חזון נכות מרגיש עכשיו.
אינטרנט דרך עיניהם
האם תהית אי פעם מה זה להיות לקוי תחושה או אחר מבחינה נפשית או נכה פיזית לגלוש באינטרנט? אולי לא. אני ממליץ לך לקחת קצת זמן כדי לעשות זאת עכשיו, כי זה יכול לשנות את הדרך שאתה יוצר אתרים המנוהלים מעתה והלאה. בואו לחקור כמה מהאתגרים העומדים בפני משתמשי אינטרנט רבים:
חזותיים: ליקויים כוללים עיוורון, סוגים נפוצים שונים של ראייה ירודה וראיה ירודה, סוגים שונים של עיוורון צבעים.
מנוע / ניידות: למשל, קושי או חוסר יכולת להשתמש בידיים, כולל רעידות, איטיות של שרירים, אובדן שליטה על שרירים עדינים, וכו ‘, עקב תנאים כגון מחלת פרקינסון, ניוון שרירים, שיתוק מוחין, שבץ.
שמיעה: חירשות או שמיעה, כוללים אנשים שאינם כבדי שמיעה.
התקפים: התקפים אפילפטיים תמונה הנגרמים על ידי פעימה חזותית או אפקטים מהבהבים.
נכויות התפתחותיות, לקויות למידה (דיסלקציה, דיסקלקוליה, וכו ‘), ומוגבלויות קוגניטיביות של מקורות שונים, המשפיע על זיכרון, תשומת לב, “בגרות”, התפתחותית מיומנויות פתרון בעיות והיגיון, וכו’: קוגניטיבית / רוחני
החדשות טובות הן שיש הרבה טכנולוגיות מסייעות זמינות לאנשים בעלי מוגבלויות, המאפשרות להם ליהנות מגלישה ברשת. התפקיד שלך כמעצב אתר הוא לוודא שהאתר שלך עומד בהנחיות מסוימות שתאפשר טכנולוגיות אלו לתפקד.
כלי נגישות האינטרנט פופולריים
אם כבר מדברים על טכנולוגיות מסייעות, הנה מבחר של כלי נגישות האינטרנט הפופולריים ביותר המשמשים לעתים קרובות:
תוכנת קורא מסך המשתמשת לסנתז דיבור לקרוא את מה שקורה במחשב.
מציג ברייל לרענון שהופכים את הטקסט כדמויות ברייל.
תוכנת הגדלת מסך שמגדילה את מה שמוצג על המסך.
תוכנה לזיהוי דיבור שהופך את קול לטקסט.
שכבות מקלדת לעשות את ההקלדה קלה יותר ומדויקת יותר
וכן, יש גם אפליקציה:
טכנולוגיה מסייעת חינם מנגישות של חיונית עוזרת לאנשים שיש להם בעיות הקלדה, הזזת עכבר או קריאת מסך.
עכשיו אתה מבין מה אנשים עם מוגבלויות חובים כשהם קוראים את הבלוג, או ללמוד על מה ומה הוא אוהב לאכול, או אולי רק לקניות עבור מתנה מושלמת באינטרנט, אנחנו יכולים להסתכל על כמה כלים שיכולים לעזור לך כדי להשיג עיצוב אתר נגיש באופן יסודי. אחרי הכל, אם האתר שלך הוא נגיש כראוי לאנשים עם מוגבלויות, רק תחשוב כמה קל יהיה לכולם לנווט בו.
בוורדפרס מבחר תבניות עיצוב מותאמים לנגישות (ובחינם!)
פתרונות (חינם) וורדפרס תוסף עבור נגישות
אולי אתה בונה תבנית עיצוב לוורדפרס משלך, או אולי אתה רוצה להשתמש בכל נושא שאתה רוצה. אין לי פחד. אחד הדברים המדהימים על העולם של וורדפרס הוא הזמינות של עשרות אלפי תוספים. בכל פעם שיש לך צורך במשהו, בדרך כלל יש תוסף להתאים את הצעת החוק.
הבחירה האישית שלי תוסף לנגישות היא WP נגישות , אשר מגיע עם מגוון רחב של כלים כדי לעזור לך לחפש ולהשמיד רבים של נושאי הנגישות הנפוצים שייתכן שיהיו שימושים בערכות העיצוב של וורדפרס. זה דורש ידע ומומחיות להתקנה.
תוספים לנגישות שאולי כדאי לך להכיר:
שינוי גודל גופן Resizer לקריאה קלה יותר
טקסט GSpeech כדי דיבור פתרון לנגישות שמע
זה בצד, יש מספר כלים שימושיים אחרים והתוספים זמינים כדי לעזור עם מגוון רחב של נושאים שונים הקשורים לנגישות אתר.
סיכום
נגישות אתר חשובה כמו, אם לא יותר, מאשר פשוט מכוון את התנועה לאתר שלך. עכשיו אתה יכול להבין למה זה הכרחי כדי לוודא שכולם ומי שמגיע ליעד שלהם יכולים להבין באופן מלא ולנווט את דרכם אל כל המידע משעשע ואינפורמטיבי מאוד שאתר האינטרנט שלך.
לקבלת עדכונים למייל הכנס כתובת מייל