קדם את התוכן שלך להצלחה באמצעות Google Authorship

Google Authorshipקדם את התוכן שלך להצלחה באמצעות Google Authorship

 מי אתה?
אל תדאג – זה לא שיעור בפילוסופיה ולא, אנחנו לא מנסים לגנוב את זהותך.

אחד הדברים החשובים ביותר שאתה יכול לעשות כיוצר תוכן, הוא לזהות מי אתה כמותג אישי על ידי ניטור זהותך באינטרנט. ככותב תוכן, הדבר חיוני, כי יש באפשרותך לנצל את היתרון של כל הזדמנות על-מנת להפוך עצמך למותג.

טוויטר, וגוגל, כרשתות חברתיות מציעות דרכים לקידום אתרים – SEO מדהימים, שתי דרכים מדהימות שמשלימות אחד את השנייה כדי לחזק את הנוכחות הדיגיטלית שלך. אבל איך, אתם שואלים?

דרך כתיבה דיגיטלית.
היכרות עם החבר הכי טוב החדש שלך: Google Authorship
כולם מדברים על Authorship, ועם סיבה טובה. Google Authorship היא פונקציה מהפכנית של גוגל שמאפשרת לזהות תוכן שמיוצר, כמו גם השותפים שמייצרים תוכן.

המטרה של גוגל Authorship היא לעזור לאפיין תוכן איכותי אמיתי מהשפע של תכנים שיש באינטרנט.

בתוך תוצאות חיפוש, נמצא המידע הקשור לפרופילים מקוונים מאומתים, שמדורגים גבוה יותר מתוכן ללא אימות כזה, אשר יביא לתוצאות עם לחיצה על החלק העליון באופן טבעי (מאומתים).

את הקטע הבא אני לא מבין – מה הכוונה?
Google Authorship עוזר לקדם את הרעיון שלא כל תוכן הוא תוכן טוב; לא חייבים להיות סופרים שמייצרים תוכן מקורי בעקביות.
Google Authorship מסייע לגשר על הפער בין סופר מזדמן, ויוצר תוכן המקצועי.

AuthorRank – מיתוס או אגדה?
AuthorRank יושם על ידי גוגל כגורם דירוג. הרעיון שמאחוריו כבר מומש על פני פלטפורמות שיווק דיגיטליות אוניברסליות. איך אנחנו יודעים? סימן אחד כזה שיש לו את העולם הדיגיטלי בזרועות, הוא להסרה של תמונות שלצד bylines עם הגדרת Authorship. דבר שלא יכול להיות רחוק יותר מהאמת. זה באמת מייצג את ההפך! גוגל ממשיכה להכיר בתוכן המיוצר עם סימון סמנטי כתוכן באיכות גבוהה יותר מאשר תוכן ללא Authorship, תמונות או לא. שינוי הוא לא תמיד דבר רע.

 גם אם AuthorRank מתרחש לא באופן רשמי, זה באמת לא משנה במונחים של קידום אתרים. ולמה? בגלל תוכן איכותי שימשיך למלוך, ואלה עם המחבר שלהם להגדיר, מי שברציפות מייצר תוכן בתחום המסוים שלו יהפוך לרשויות ברורות. אנחנו לא צריכים AuthorRank לספר לנו את זה.

 בעוד Authorship אולי איבד מגע חזותי, שינוי קל זה נעשה במאמץ לשפר את תוצאות חיפוש סלולרית. סימון המחבר שלך עדיין חי, גם ללא פנים, ועדיין יש לו תפקיד כבד בהבחנתך כמחבר אמין באינטרנט, אז קח את היתרון.

הגדרת Authorship שלך
הגדרת המחבר שלך היא קלה יחסית, ודורש כמה שורות קוד במערכת ניהול התוכן שלך ( backend ) של ההודעות שלך, כמו גם קישור לפרסום בפרופיל Google+ שלך. גוגל מספקת מדריך צעד אחר צעד לאימות המחבר שלך כאן וכמפורט להלן:
אתה יכול לקשר את התוכן שאתה מפרסם בתחום ספציפי לפרופיל Google+ שלך.

  • ודא שיש לך תמונה בפרופיל עם Headshot לזיהוי.
  • ודא חתימה המכילה את השם שלך והמופיעה בכל עמוד של התוכן שלך
  • ודא אם שם החתימה שלך תואם את השם בפרופיל Google+ שלך.
  • ודא שיש לך כתובת דואר אלקטרוני באותו התחום של התוכן שלך.

הרשמה ל Authorship.
הצלבת קוד Authorship Google שלך
ברגע שיש לך, המחבר שלך להגדיר, אתה רוצה להבטיח:
בתוכן שלך יש מחבר אמיתי סמנטי גוגל <a href = “https://plus.google.com/G+ID? = סופר “> </a> Google rel
href של התוכן שלך מכיל קישור G + פרופיל וrel = “מחבר” או @ rel = “me”
href של התוכן שלך מכיל קישור G + פרופיל עם [? ו] פרמטר שאילתא rel = הסופר ו@rel אינו מכיל nofollow.
דפי הביוגרפיה של מחבר הקריא inlcude href=”[profile_url]?rel=author”> <a </a> רונקל

בעוד שסביר להניח שאתה כבר שמעת די והותר על איך לייעל את פרופיל Google+ שלך, יש לך גם תמורה לחשבון טוויטר שלך למיתוג אישי והצלחה מחבר? אם לא, אתה צריך.

Twitter for Authorship? כן!
באותו אופן שבו Google+ מחבר לשמש כאינדיקציה למותג שלך באינטרנט, טוויטר עובד כמקור מתמיד של אמינותו באמצעות שיחות.

מראה חיצוני: טוויטר חשף לאחרונה עיצוב חדש שהוא גדול על תוכן חזותיים. בדומה עיצוב פייסבוק, פרופיל טוויטר החדש מגביר את תמונת הכותרת ופרופיל גדולה יותר. על מנת לקבל מראה אחיד על פני האינטרנט, ודא שאתה בוחר את תמונה פרופיל המציגה את הפנים שלך באופן ברור, ושנראית מקצועית, ושהיא משמשת בכל הנכסים החברתיים האישיים השונים שלך.

פריסת טוויטר החדשה גם מדגישה tweets שלך שמקבל את הרוב, מה שמביא אותי לנקודה הבאה שלנו…

מלל: ראשית, ליצור ביו טוויטר כי הוא מלא עם מומחיות הנושא שלך – וhashtag להם ליצור virality נוסף בפרופיל שלך. לאחר מכן, להוסיף את האתר שלך, פרופיל LinkedIn, בלוג אישי, ולתייג כל פרסומים שאתה מרבה לתרום.

מעבר לתוכן שאתה מפרסם, אתר האינטרנט שלך הוא הכלי הישיר רק להוביל דור שקיים בפרופילי טוויטר. תשאיר את זה שדה ריק, ואלה הצגת הדף שלך לא יהיו לי דרך קלה כדי ללמוד עוד אודותיך והתוכן שלך.

עוד תכונה חדשה גדולה היא היכולת להצמיד tweets לראש הדף שלך. בחר סיכה שלא רק קיבלה כמות טובה, אבל שמגלם אותך כמותג. לשמור אותו טרי על ידי החלפת טוויטים  שלך כל כמה ימים!

שיתוף הוא אכפתיות
אחרי מי אתה עוקב זה חשוב כמעט כמו מה שאתה מפרסם. מצא את אנשים שהם בעלי השפעה בתחום הספציפי שלך, כמו גם פרסומים או חברות שאתה מעריץ, למעקב. לעסוק עם האנשים שאתה הצעת על ידי הוספת הערות וretweeting, בנוסף לפרסום מידע רלוונטי, חדש.

לשכנע והמרה מצביעה על כך שהנקודה המתוקה של אוצרות (לא כמו פרסומת עצמית) לעומת קישור עצמי לקידום מכירות לאתר שלך 25-50% מהזמן מייצר את התוצאות הטובות ביותר. תמיד להתרועע אם התוכן שאתה מייצר, אך הקפד לכלול תמהיל בריא של מחדש ציוצים של תוכן אינפורמטיבי, מעורר השראה, ורלוונטי.

מידע נוסף על הקובץ בטוויטר
כרטיסי טוויטר יאפשר לכם לחבר את התקשורת לציוצים המקשרים התוכן שלך: זה חברתי זה metadata חשוב כל כך. בין אם זה יהיה סיכום, סיכום עם תמונה, כרטיס גלריה, כרטיס יישום, כרטיס שחקן, כרטיס מוצר, כרטיס דור להוביל, או כרטיס באתר – כרטיסי טוויטר משפר את המראה של ציוצים שלך ומוסיף לגדולה הכללית שלך כחברתי.

כדי להגדיר את הכרטיס שלך בטוויטר, להוסיף כמה שורות של HTML ב backend של האתר שלך, וזהו! מערכות ניהול תוכן פופולריות כמו וורדפרס מציעות תוספים חברתיים, מה שהופך את הצעד הזה אפילו יותר קל.

משתמשים המשתפים התוכן שלך יהיו “כרטיס”, הוסיף באופן אוטומטי למאמר הציוץ, שיהיה גלוי לכל חסידיהם.

טוויטר מציעה מידע נוסף על איך להגדיר את כרטיס טוויטר עצמו מאוד:
סקור את התיעוד לסוג כרטיס שברצונך ליישם.
תוסיף את תגי meta הרלוונטיים לדף שלך.
הפעל כתובות האתרים שלך נגד כלי validator להיות מאושר.
לאחר אישור, ציוץ את כתובת האתר ולראות את הכרטיס מופיע להלן הציוץ שלך.
היעזר בניתוחי טוויטר כרטיס למדידת התוצאות שלך.
תכונות תוכן
לבסוף, אתה רוצה לחפש מטה על כל פיסת התוכן שאתה מייצר לוודא שזה קרדיט נאה לך הבא:
מחבר הוא חוקי אם: meta [@ name = “טוויטר: יוצר ‘] התג (content היא ידית תקפה twitter [0-9A-ZA-z _] {1,15}).
המחבר הוא חוקי אם: <a> תג href הוא כתובת אתר של פרופיל טוויטר ו@rel הוא “סופר” או rel הוא “לי”.
הדף שלך קריא מחבר ביו בטוויטר כולל קישור rel = באתר “סופר” בביוגרפיה של המחבר.
למה חברתי אופטימיזציה עניינים לסופרים
אז, למה אני צועק עליך על הכל מהזהות הפילוסופית שלך לקידוד? ובכן, משום, כסופר, את הדברים האלה חשובים.
יצירת אמינות כאוצרת תוכן בעידן דיגיטלי היא באגרסיביות קשה, ובזמן שיש לך המחבר שלך וטוויטר מותאם בצורה מושלמת, אין דרך בטוחה לדעת שאתה סופר משפיע לנישה הספציפית שלך … או, האם יש?
סימון מחבר טוויטר וגוגל שלך
איפה התוכן החיי שלך
כמה מאמרים שפורסמת

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *