HTTPS / SSL – האם אתה באמת צריך את זה באתר שלך?

HTTPS / SSL – האם אתה באמת צריך את זה באתר שלך?

האינטרנט הוא לא המקום הבטוח לשיחה סודית. יש אלפי עיניים סקרניות שמחכות לך בכדי לדלות את המידע האישי שלך – כתובות, מספרי הטלפון שלך, ואת פרטי כרטיס אשראי שלך. זו הסיבה שרוב החברות משתמשות בפרוטוקול מאובטח (HTTPS) בעת עיבוד למשימות סודית.

HTTP הוא פרוטוקול המשמש את שרתי אינטרנט ולקוחות (דפדפנים) כדי לתקשר ולהעביר דפי אינטרנט וקבצים. יש המון פרוטוקולים אחרים כמו FTP, SSH ועוד…

HTTPS הוא הגרסה המאובטחת של פרוטוקול HTTP אשר משתמש ב SSL.

HTTP + SSL = HTTPS

HTTPS משתמש בהתאמה ב “מנגנון לחיצת יד” ציבורי ופרטי ומפתח לפני העברת נתונים. ברגע שנעשית לחיצת היד, נוצר חיבור וההפעלה מאובטחת מתחילה. כאשר אתה מבקר באתר HTTPS, כל זה קורה באופן כמעט מיידי לפני שאתה רואה את המחוון הירוק בשורת הכתובת של הדפדפן שלך.

סיבות למה HTTPS

אבטחה מעולה: עם SSL, החיבור שלך מוצפן. מנהרה וירטואלית נוצרת ודרכו רק השרת והדפדפן יכולים לתקשר. אף אחד אחר לא יכול לפרש את הערוץ גם אם הוא מותקף, הוא לא יוכל להבין את הנתונים המוצפנים. הוא היה צריך את המפתח הפרטי אשר ידוע רק לדפדפן.

לבדיקת: HTTPS דרוש תעודת SSL ורכישה של התעודה לעסק היא תהליך רציני. זה דורש מסמכים רשמיים שיוגשו ויאומתו על ידי תעודת המאשר (CA). רק כאשר המסמכים עברו בדיקות האימות, הוא יוציא את תעודת SSL.

לגיטימציה לעסקים: כאשר אתה מבקר באתר מאובטח SSL, אתה יכול להיות בטוח על אמינות האתר. אתה תמיד תוכל לקבל את הפרטים ליצירת קשר ההכרחיים של הבעלים מתעודת SSL של האתר.

Data Integrity: שלמות הנתונים מתייחסים לעקביות של הנתונים המבוקשים והנתונים שהתקבלו בפועל. ראה את הדוגמא הבאה: מישהו מבקר באתר שלך להודעה מיוחדת על הוראות התקנת שרת XYZ. בסוף הפוסט, אתה משאיר את קישור שותפים. באתר לא מאובטח, תוקף יכול בקלות לנצל את החיבור ולשלוח למבקר והנתונים בסכנה. בכל ההסתברות, הוא יחליף את קישור השותפים שלך עם קישור התחזות. כך יש הבדל עצום בנתוני המבוקשים והנתונים שיתקבל בפועל – שלמות הנתונים נהרסו. עם SSL, כל זה לא אפשרי!

מלכוד:

יצירת חיבור מאובטח דורשת כוח חישוב משמעותי הן על ידי הלקוח והשרת. התוצאה היא קצב העברה איטי יותר בהשוואה לHTTP. זו הסיבה שרוב האתרים לא משתמשים HTTPS כל הזמן. הם מחכים עד הרגע שאתה מנסה להתחבר או לבצע רכישה. אתרי מסחר אלקטרוני כמו אמזון וronkal.net ואחרים עוקבים כלל זה. בדרך זו הגלישה בוערת מהירה ורכישות מאובטחות.

האם אני באמת צריך HTTPS באתר שלי?

שאלה טובה, אבל זה לא פשוט של כן לתשובה.

מנועי חיפוש מעדיפים אתרים HTTPS

הנה ציטוט מהודעה האחרונה בבלוג של Google Webmaster Central.

בחודשים האחרונים אנחנו מפעילים בדיקות ולוקחים בחשבון אם אתרים משתמשים בחיבורים מאובטחים, מוצפנים כאות באלגוריתמי החיפוש שלנו בדירוג.

זה לא אומר שאם אין לך HTTPS באתר שלך, דרגת SERP שלך תיפול. לעת עתה. אנשי המשמר ייקחו את זה כמדד מוקדם של מה יהיה בעתיד. הרבה אנשים מתלוננים וחקירת ההחלטה של גוגל. למה לעזאזל אתה משתמש HTTPS בבלוג סטטי שלך? כדי למנוע מאקרים מקריאת התגובות של המבקרים שלך? לעזאזל, אפילו הבלוג של Google למנהלי אתרים לא באמצעות SSL!

תרחישים שבם לאתרים כדאי להשתמש HTTPS

יש הרבה מצבים שבם HTTPS אמור לשמש כשכבת נוסף של אבטחה. הנה כמה דוגמאות שבה יש להחיל:

חנויות מסחר האלקטרוני, כרטיס אשראי , רישום הכולל פרטים מזהים

אם אתה מפעיל חנות, יהיה זה נבון ביותר לשימוש HTTPS בדפי העסקה של האתר. כפי שאתם כבר יודעים, HTTPS הוא איטי יותר מאשר HTTP ולכן הוא נושא השפעה על חוויית הגלישה של המשתמש. עם זאת, כשזה מגיע למידע של מישהו הסודי כמו כתובת הבית, מספר טלפון או פרטי כרטיס אשראי – להקריב מהירות מעל הביטחון הוא הכרח. אתה תמיד צריך להשתמש HTTPS בתרחישים הבאים:

אוגרי משתמש או יומנים חדשים, משתמש שעומד לבצע תשלום, תשלום כתרומה

חלק מהאתרים מהציג כפתור תרומה קטן בסרגל הצד שלהם וכמעט כולם לא משתמשים HTTPS. הנה מה שיכול להשתבש. מאחר שהאתר אינו מאובטח, התוקף יכול בקלות לטפל בנתונים של האתר להציג מידע כוזב – כגון החלפת כפתור PayPal לתרום עם כמה אתר פישינג. כאשר מבקר (ולא תורם) לוחץ על קישור שההונאה, החשבון שלו הוא בסיכון של חשיפה. לכן, אם אתה משתמש בלחצן לתרום באתר שלך, תנסה לשלב SSL.

אתרי חברות

הרבה יזמי אינטרנט המנהלים פורומים פרטיים ואתרי החברות. אתרים כאלה משתמשים ברישום נתונים פרטיים – נתונים שאתה לא רוצה שהציבור יראה. SSL משמש במקרה זה כאלה, זה יהיה למנוע איומים על שלמות הנתונים וליצור סביבה בטוחה לחברים שלך כדי לקיים אינטראקציה. זה כמו להכות שתי ציפורים במכה אחת:

אבטחה טובה יותר, להגביר את אמון לקוחות

אתרים שנפרצו בעבר

אם האתר שלך הוא קורבן של התקפה ממוקדת או נפרץ לאחרונה, אז אתה צריך לשקול ברצינות מעבר לאתר SSL המוצפן. מתאוששים מאתר שנפרץ ניתן לעשות זאת באמצעות מומחיות אישית ו / או עם מומחים לעזרה ביטחון (כגון Sucuri).

כדי להגן על עצמך מפני התקפות עתידיות ולהוסיף שכבה נוספת של אבטחה, כוח להשתמש HTTPS בכל האתר שלך. עם זאת, מאחר ש SSL צורך הרבה משאבי שרת, האתר שלך עשוי להיות איטי למדי בהתאם לתצורת השרת שלך. אתה לא רוצה את זה. לכן, אתה יכול גם באופן סלקטיבי להשתמש SSL רק בדפי כניסה ותוך כדי העבודה בלוח המחוונים של המנהל.

העלות לתעודת SSL משולבת כ- 200$ דולר לשנה.

WIX או וורדפרס – מערכות ניהול תוכן לאתר אינטרנט

WIX או וורדפרס – מערכות ניהול תוכן לאתר אינטרנט

WIX או וורדפרס זו החלטה לא קלה, במיוחד אם אתה מתחיל את בניית אתר האינטרנט שלך.

WordPress vs Wix

הדבר האחרון שאתה רוצה לעשות הוא להתחייב להשקיע זמן רב ואנרגיה בבניית אתר אינטרנט, ולגלות לבסוף שאתה צריך להתחיל הכל שוב מחדש, כי אתה נמצא במערכת הלא נכונה.

במאמר זה, נדון WIX או וורדפרס בכמה קטגוריות

גמישות, קלות שימוש, תמיכה במשתמשים, תחזוקה שוטפת ואחסון.

WIX או וורדפרס – גמישות

וורדפרס היא פלטפורמת קוד פתוח, זה אומר שהקודים שלה פתוחים לכולם, להשתמש ולשנות. כל מתכנת יכול להשתמש בוורדפרס כדי ליצור תוספים או ערכות נושא/עיצובים משלו בהתאמה לצרכים שלו. או מספר רב של תוספים וערכות עיצוב להורדה בחינם.

זו בדיוק אחת הסיבות העיקריות לכך שהקהילה של וורדפרס התרחבה ליותר מ-70 מיליון אתרים מאז סוף 2011, והצמיחה שלה עדיין נמשכת.

באותו הזמן, בסקירה זו, יש מעל 33483 plugins WordPress שהורדו יותר מ 742141757 פעמים – זה מראה לך עד כמה נרחבת קהילת וורדפרס.

כפי שניתן לדמיין, היות וקהילת וורדפרס היא כל כך גדולה, וורדפרס נותן לך טונות של גמישות עם כלים רבים ובחינם.

הורדת תוספים למערכות וורדפרס

WIX היה לא פלטפורמת קוד פתוח, כך שהקודים שלה אינם זמינים לאנשים הרוצים לשנות. משמעות הדבר היא כי רק צוות הפיתוח הפרטי של WIX יכול לייצר כלים לבניית אתרים – אלה התוצאות בכלים של WIX המשולבים במלואם אל תוך בונה אתר האינטרנט שלהם, ותהיה לך אפשרות הרבה יותר נמוכה להיות מעורב בתהליכים.

WIX לעומת וורדפרס – קלות שימוש

כשזה מגיע ל-WIX או לוורדפרס במונחים של קלות שימוש, עקומת הלמידה של וורדפרס היא בהחלט הרבה יותר תלולה. כפי שצוין לעיל, הרבה אנשים בוחרים וורדפרס בגלל הגמישות שלה.

WIX ממשק ניהול באנגלית. אין תמיכה בעברית לעומת וורדפרס ממשק ניהול בעברית ואפילו רב לשוני

אם אתה יודע איך, אתה יכול באופן פוטנציאלי לעשות הרבה התאמות אישיות עם וורדפרס כאלה שאינך יכול לעשות עם ויקס.

יש אמנם גבולות התאמה אישית לשימוש ב-ויקס, ויקס תוכנן ונבנה במיוחד ולכן הוא קל לאלו שאינם מפתחים, לשימוש קל. אתה בהחלט יכול ללמוד כיצד להשתמש בויקס הרבה יותר מהר.

ויקס בונה את אתר האינטרנט ומה שאתה רואה זה מה שאתה מקבל (WYSIWYG), כך שאתה יכול לגרור ולשחרר סעיפים, תמונות, מצגות, כפתורי עגלת קניות, וכו’ ישירות לתוך בניית האתרים כדי להתחיל לבנות את אתר האינטרנט שלך. איך שתציב את התוכן הזה בבניית האתר כך הוא ייראה כאשר האתר יתפרסם.

ב Wix אין אפשרות ניהול של גלריות או אלבומים. אין אפשרות ב WIX , לשנות פרטים של תמונה ולעדכן את כל פרטי התמונה בכל הדפים באתר.

בוורדפרס יש תוספים רבים לבניית גלריות ואלבומים במחר קטגוריות

WIX  לא מטפלת בגדלי תמונות באופן אוטומטי, יש להעלות כל תמונה בכל גודל, מה שמערכות אחרות מעלות תמונה בגודל מקסימלי ומייצרות באופן אוטומטי מספר גדלים. – הרבה עבודה ב WIX ומוגזם.

הוספת תמונה לוורדפרס, וורדפרס תייצר באוטומטי מספר גדלים להציב במקומות השונים באתר. שינוי פרטי התמונה ישנה באופן אוטומטי את כל התמונות באתר.

אחסון האתר WIX  תמיד בארה”ב ואין אפשרות לבחור את ארץ האחסון. כמו כן אפשרות לבחור לאחסן את האתר על שרת VPS או שרת יהודי. האתר שלך תמיד יאוחסן עם עוד עשרות אלפיים על אותו IP.

בוורדפרס ניתן לבחור את האחסון, במדינה, ואיזה סוג שרת, שיתופי, VPS או ייחודי

כאמור ב-WordPress, החיסרון הוא שכל תוכן שאתה מכניס לתוך עורך התוכן, לא תוכל לראות אותו “חי”, עד שתהייה בתצוגה מקדימה או תפרסם את הדף.

עם ויקס, אתה פשוט גורר ומשחרר כל תוכן לתוך המסך, ואתה לא צריך לדעת קוד, או תהייה זקוק לכלים חיצוניים מיוחדים כדי לאפשר לך לעשות את זה.

ואילו עבור WordPress, אם אתה רוצה לעשות את מה שנראה כשינויים מהירים כגון המרווח של מיקום התמונות או שקופיות ממוקמות, פעולה זו יכולה להיות מסובכת וטכנית. אתה צריך לשנות קודים כדי לעשות את זה או לבלות זמן בחיפוש ובדיקה לתוסף הנכון כדי לעזור לך לעשות את מה שנראה כמשימה פשוטה. בנוסף, אתה לא יודע אם התוסף שמצאת הוא הגורם להתנגשויות עם אתר האינטרנט שלך.

וורדפרס היא אכן הפלטפורמה החזקה יותר, אבל זה בא עם מורכבות. כמובן שאתה תמיד יכול לשכור מפתחים כדי לעזור לך, אבל לוקח זמן לשכור ולנהל את האדם, וזה יעלה כסף.

WIX או וורדפרס – תמיכה

לוורדפרס קהילה עצומה של משתמשים וכמות עצומה של הדרכות כדי לעזור לך, אז זה אתגר להבין מה הם המאמרים הטובים.

בעברית, פורום התמיכה במגוון נושאים

פורום תמיכה בעברית ובאנגלית ובחינם

באנגלית פורום התמיכה במגוון נושאים

פורום תמיכה בעברית ובאנגלית ובחינם

אפשרות אחת היא לשכור מפתח וורדפרס מיומן כדי לעזור לך להגדיר או לשנות את אתר האינטרנט שלך. אחסון האתר בדרך כלל מספק תמיכה שוטפת במייל ובטלפון.

ל-ויקס, יש צוות תמיכה ממוקד לסיוע למשתמשים שלהם בפתרון בעיות. הם גם יצרו הרבה מאמרי עזרה וקטעי וידאו, ופורומים כדי לתמוך בך בבניית אתר האינטרנט שלך. ויקס מציע גם דואר אלקטרוני ותמיכה טלפונית מתוכננת גם כן.

צוות התמיכה של ויקס יחסוך לך זמן יקר, שכן כל דבר המשמש בבניית האתרים שלהם נבנה על ידי ויקס עצמו, ולכן הסיכויים של האתר שלך להיתקל בבעיות רציניות יהיו מינימליים.

WIX או וורדפרס – תחזוקה שוטפת

מנקודת מבט של תחזוקה, וורדפרס תמיד מעדכנת את הפלטפורמה שלה כדי לשפר את האבטחה ולתקן באגים. וזה קורה כמה פעמים בשנה.

עם ויקס, כל העדכונים מבוצעים על ידי הצוות הטכני שלהם ובאופן אוטומטי פרוס לאתר שלך – אתה לא צריך לנקוף אצבע (וסביר להניח שאתה אפילו לא תדע אם העדכונים התקיימו). זהו יתרון אמיתי במיוחד אם אתה חסר הבנה טכנית ומעדיף לעבוד על דברים חשובים אחרים.

WIX או וורדפרס – אחסון

אחסון אתר וורדפרס יכול להיות במספר אין סופי של ספקים כאשר אתר WIX יאוחסן אך ורק בשרתי החברה.

העברת האתר מספק אחד לספק אחר אפשרית בוורדפרס אך אינה ניתנת ב WIX .

בוורדפרס אלפי עיצובים / תבניות המותאמות למכשיירים הניידים ולחוק הנגישות

מהסיבות מדוע לכלול תמונות ווידיאו בבלוג / אתר אינטרנט שלך

חלק מהסיבות מדוע לכלול תמונות ווידיאו בבלוג / אתר אינטרנט שלך.

תמונות יכולות לעשות את ההבדל הדרמטי ולגרום לכמה אנשים לקרוא את הפוסט בבלוג שלך.

תמונות יכולות לעשות את הבדל הדרמטי לכמה אנשים לקרוא את הפוסט בבלוג שלך

תמונות יכולות לעשות את הבדל הדרמטי לכמה אנשים לקרוא את הפוסט בבלוג שלך

אומרים שתמונה אחת שווה אלף מילים וזה נכון מאוד בהקשר לבלוג שלך. אין טעם לבזבז שעות בכתיבת פוסט / מאמר בבלוג, אם מעט מאוד אנשים יקראו את זה והפעולה הפשוטה של הוספת תמונה יכולה לגרום להבדל עצום לכמה אנשים שיקראו את זה.

הבחירה החשובה ביותר שתבצע כדי לקדם את הבלוג שלך היא – הוספת תמונה למאמר.

אנשים / גולשים באתר נוטים יותר לקרוא את המאמר עם יש בו תמונה/ות, רוב האנשים נרתעים מבלוג של טקסט, ולא משנה כמה טוב הכתיבה.

העיניים שלנו נמשכות לתמונות באופן טבעי

העיניים שלנו נמשכות לתמונות באופן טבעי

העיניים שלנו נמשכות לתמונות באופן טבעי.

המוח שלנו מתוכנת לבחון תמונות. אם אתה רוצה לכתוב את הבלוג שלך כדי לשלב תמונות רלוונטיות המושכות את העין. כדי למשוך תשומת לב וכדי לעודד אנשים להמשיך לקרוא. מצא את הדרכים שהתמונות שלך יכולות לספר סיפור או לגרום למישהו סקרן מספיק להמשיך לקרוא.

הערה: ודא שיש לך זכות חוקית להשתמש בתמונות.

תמונות שוברות את הטקסט.

מי שמגיע לפוסט / מאמר באתר / בבלוג שלך והוא הולך לקרוא כל מילה ומילה שכתבת, המציאות היא שכולנו עמוסים במידע וכי רוב האנשים יסרקו את הפוסט בבלוג שלך במהירות. פירוק הטקסט עם תמונות/כותרות יהפוך את הפוסט בבלוג שלך ליותר קל וליותר קריא. אל תסתפק עם תמונה אחת בכל פוסט בבלוג. הוספת תמונות רלוונטיות, כגון צילומי מסך מאוחר יותר בבלוג שלך תעודד אנשים להמשיך לקרוא.

ייעל את התמונות שלך עבור SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש)

  • עכבישי מנועי החיפוש לא יכולים לקרוא תמונות כדאי לוודא שהתמונות של הבלוג שלך ימצאו על ידי מנועי החיפוש על-ידי בהוספת קוד רלוונטי.
  • שינוי שם התמונה שלך לכותרת עשירה של מילות מפתח לפני ההעלאה.
  • השתמש בתיאור תג Alt של התמונה שלך – זה יכול להיות אותו תיאור העשיר של מילות מפתח ככותרת.
  • ודא שהתמונה שלך היא לא גדולה מדי. תמונות גדולות מדי יגרמו לעמוד לעלות לאט את התוכן שנוסף בבלוג שלך, ואם לאתר לוקח יותר מדי זמן כדי לטעון אותו אתה עשוי לאבד את הקוראים.
  • הוסף כיתוב לתמונה שלך – למרות שזה לא עוזר לגבי מנועי חיפוש, הכיתוב של התמונה שלך הוא טקסט, והכיתוב עשוי למשוך קוראים פוטנציאליים לתשומת לב.
  •  הודעות עם קטעי וידאו מושכים יותר קישורים נכנסים ופי 3 מהודעות טקסט.

מבקרים בעמודים באתר הכוללים קטעי וידיאו נמצאים מטבע הנושא יותר זמן באתר.
הסיכוי גבוה יותר לרכישת מוצר לאחר שצפו בסרטון וידאו של מוצר או ראו תמונה טובה של המוצר.
60% מהצרכנים נוטים יותר לשקול לרכוש או ליצור קשר עם עסק כאשר תמונה מופיעה בתוצאות חיפוש מקומיות.
באתר מסחר אלקטרוני, 67% מהצרכנים אומרים כי איכות תמונת המוצר היא “חשובה מאוד” בבחירה ורכישתו.
בחנות מקוונת, לקוחות חושבים שהאיכות של תמונת המוצר חשובה יותר ממידע ספציפי לגביו .

למה בלוגים חשובים

למה בלוגים חשובים

למה בלוגים חשוביםלעסקים, בלוגים לא צריכים להיראות כמו “כתיבה לאנשים קוראים,” בלוגים משמשים אותנו ככלי להגיע ללקוחות המבוססים על מיקוד ואסטרטגית תוכן . אם נעשה את זה בצורה הנכונה, לבלוגים יכולה להיות השפעה רצינית על השורה התחתונה שלך. אז איך אתם משתמשים בתוכן כדי להגיע ללקוחות ממוקדים אלה? והכי חשוב, איך בדיוק זה יכול להגדיל את התנועה של הפניות איכותיות לאתר שלך? הכל נעשה עם חשיבה, מחקר וידע מועט.

מיקוד עם תוכן

שיווק תוכן הוא מונח נפוץ, אבל לעתים קרובות הוא לא מנוצל במלואו. שיווק תוכן היא טכניקה המשמשת ליצירה גבוהה של מערך מידע (תוכן) שהוא רלוונטי לקיבוץ של לקוחות ממוקדים ו / או לקהל יעד ספציפי. מטרתה של טכניקה זו היא להמיר הפניות איכותיות הממוקדות ללקוחות משלמים.

שימוש בבלוג שלך כגשר בין אתר האינטרנט שלך ותוצאות החיפוש האישיות בגוגל, אתה יכול להתמקד על מה בדיוק אנשים שואפים לפתור כדי ללכוד הפניות אלה.

דירוג גבוה יותר בגוגל

שימוש במונחי חיפוש כמו הכותרת שלך, נותן תיאור קונקרטי של ההודעה שלך והיא התחלה טובה כדי לקבל תוצאה טובה בגוגל, אבל מה לגבי מילות חיפוש?

המתן … מה הן מילות מפתח?

מילות מפתח הם הנושא ו / או הנחת היסוד מאחורי ההודעה שלך. הם מילים שישמשו לרוב בתפקיד שלך – כי זאת מהות ההודעה.

עכשיו אני יודע מה אתם חושבים, “אני רק אשים ב-100- מילות מפתח וטוענים כי כל תוצאות החיפוש כשלו.” אבל זה לא עובד ככה. אתה רוצה למקד כמה מילות מפתח כ”זנב ארוך” מוצקות, ולכן האלגוריתמים המתמטיים מחושבים של גוגל יכולים להעריך את מה שאתה כותב עליו ולתת לך את הדרגה הגבוהה שאתה מחפש.

אם אתה קורא את המאמר הזה, סביר שאתה יותר מבעל עסק קטן או בגודל בינוני שמטרתו ללכוד הפניות איכותיות יותר או שאתה משווק שצריך להדביק את היום והעידן החדשים.

נניח שבבעלותך חנות רהיטים. עם שוק כזה רווי מאוד, ומחפש את המילה “רהיטים” ושלאתר האינטרנט שלך יצוץ סיכוי הסתברות מאוד רזה. אבל נגיד שיש לך נישה, כמו “רהיטי עץ בעבודת יד מותאמת אישית.” עכשיו אנחנו מתקדמים. אלה מילות מפתח זנב ארוכות. ובכן, למעשה אלה מילות מפתח שמורכבות מכמה מילות תאורתיות.

בהתמקדות ב”רהיטי עץ בעבודת יד מותאמת אישית, “יש לך קהל יעד ספציפי שאתה שואף להגיע אליו ובמילות מפתח ארוכות זנב אתה מתכוון להשתמש. שילוב מילת מפתח זו כראוי לאורך ההודעה שלך ובתיאור יהיה לזכות בהכרה במערכת של גוגל.

פעם הבאה שמישהו מחפש “ריהוט עץ בעבודת יד מותאמת אישית” להודעה שלך יהיה סיכוי לחימה כדי לזכות שבלחיצה תוביל למאצר או למוצר אצלך באתר.

הנה מה שאתה באמת צריך לזכור:

השתמש בכמה מילות מפתח למשרה.

יש להשתמש במילות מפתח כמה פעמים לאורך המאמר שלך (אבל לא עושים כל מילה אחרת כמילת מפתח, גוגל סופרת נגדך!)

השתמש במילות מפתח זנב ארוכה כמו “רהיטי עץ בעבודת יד מותאמת אישית”

השתמש בכותרות מתאימות המבוססות על “אם היינו מחפשים את המוצרים או השירותים שלי, מה הייתי בגוגל?”

לשלב מילות מפתח בתיאור והכותרת, אם אפשר

שאלות נפוצות.

כמה זמן זה ייקח עד שתראה תוצאות? אסטרטגיית שיווק תוכן מבוצעת היטב יכולה לקבל תוצאות מידיות – תלויה בתעשייה ורמת הרוויה שלך. לעתים קרובות יותר מאשר לא, זה עלול לקחת כמה חודשים וכמה הודעות לגוגל על-מנת באמת להעריך את התוכן שלך. (תסתכל על זה כשיטת ניקוד, הודעה טובה מרוויחה +2 נקודות, הודעה רעה יכולה להיות -1.)

ייתכן וגישה זו תשמש לכתיבת תוכן על שאר האתר שלך? כן, ואנחנו מציעים לך לעשות זאת. צריכה להיות לך מילת המפתח ארוכה זנב יותר מפעם אחת שאתה רוצה לקדם (למשל “רהיטי עץ שנבנו מותאם אישית”), כך שתוכל לעבוד על אותם דפים שונים. ואם המוצרים או השירותים שלך זמינים בכל מקום, אבל אתה רק משרת מקום אחד? פשוט לכלול את המיקום שלך במילת המפתח שלך, למשל, “המספרה הטובה ביותר באטלנטה, ג’ורג’יה.”

אז מה היא הפלטפורמה הטובה ביותר לבלוגים? ידיים למטה, זה וורדפרס. וורדפרס יכול לשמש לא רק לבלוגים, אבל לכל אתר האינטרנט שלך. בוורדפרס תוכל להגדיר חנות מסחר אלקטרוני,  או קטלוג ולדוגמא: http://ronkal.com לקבל את הבלוג מוכן לצעוד, וטוב מכולם, זה כלי SEO ידידותי. בחר שאחד מהנושאים הגדולים לאתר והבלוג שלך כדי להתחיל לקבל תנועה הולכת בדרך שלך, עוד היום!