יתרונות שימוש בקודי Qr בשיווק!

יתרונות שימוש בקודי Qr בשיווק!

מבצע לקוראי QRקודי QR או ‘קודי בתגובה מהירה’  הומצאו על-ידי תעשיית הרכב כדי לסייע במעקב אחר חלקי חילוף לרכב במהלך תהליך הייצור, אבל עכשיו, הם צצים בכל מקום!

סריקה של  קוד QR הוא ברקוד מיוחד לסריקה, תעניק לך מידע נוסף אודות המוצר, אולי קוד הנחה, או לקחת אתכם לאתר אינטרנט מסוים.

אסטרטגיה שיווקית לעסקים קטנים היא לשים את קוד QR בצד האחורי של כרטיס הביקור שלך, כך כאשר אנשים יסרוקו את הקוד, מיד יקח  את המשתמש לאתר.

קודי QR הם בהחלט מגמה שאתה רוצה לנסות, במיוחד בחברה של היום שבו נראה שאף אחד לא יכול לחיות בלי טלפונים חכמים שלהם.

הנה 5 יתרונות שימוש בקודי QR לשיווק העסק הקטן שלך!

  1. לגשר על הפער! קודי QR הם דרך מצוינת כדי לסייע לגשר על הפער שבין מדיה מקוונת וההדפסה. באפשרותך למקם אותם מודפסים במצב לא מקוון, והם יובילו אותך לדפי אינטרנט מקוונים. בתחתית המודעה יש קוד QR האומר, “סרוק את הקוד כדי לצפות בווידאו כך , תמשוך להאתר  פי שנים מבקרים!”
  2. לבנות קהילה! באפשרותך ליצור קודי QR  ללחצן “כמו” עמוד פייסבוק של העסק שלך! באפשרותך גם ליצור קודי הנחה ייחודיים ל כל קוד QR. “סרוק כעת וקבל 10% הנחה קופון,” יכול להיות דרך נהדרת לבנות את בסיס הלקוחות שלך.
  3. סטטיסטיקה למודעות ולדפוס! בעבר, היה זה כמעט בלתי אפשרי למדוד מי קרא את המודעות שלך אילו מגזינים או עיתונים, אך עם קודי QR, באפשרותך לעקוב אחר התוצאות בהתבסס על סריקות. מעוניינים לגלות אם אתם מקבלים יותר עסקים מאנשים לראות את המודעה שלכם בעיתון המקומי או מספורים?  אולי קוד QR הוא בדיוק מה שאתה צריך…
  4. התרגשות! אנשים רוצים לברר מה הן ההטבות הנוספות שהם יכולים לקבל על-ידי סריקה של קוד, כמעט כמו חידה. אם אתה פרסומות למזון, ניתן לכתוב משהו כמו, “סרוק את קוד QR לקבלת רעיונות או מתכון מהיר וקל!  זהו יתרון נוסף חינם ללקוח אשר הם יעריכו.
  5. זולה! באתרים רבים ניתן לייצר קוד QR  ללא תשלום עבורך ועבור אתר האינטרנט שלך!

הוספת קודים QR היא אסטרטגיה שיווקית בעלות נמוכה אחרת כדי לבדוק בתוך ההעסק שלך … עם החיסרון מוגבל מאוד או פוטנציאל עצום הפוך.

הוא עשוי פשוט להגיע ללקוחות חדשים, יותר עסקים, יותר חשיפה. קדימה, תן לעסק שלך זריקת מרץ ומודעות רבת יותר של המשתמשים.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.