אחסון ענן של גוגל

אחסון ענן של גוגל

זה מדהים, כי יש אנשים שעדיין אינם משתמשים Google Docs כדי לאחסן ולערוך מסמכים חשובים להם. אם אתם עדיין נושאים אתכם כונן USB עם כל מסמכי העבודה שלכם או את התזה לתואר שני ושלישי, עליכים לבדוק יישום זה. יישום Google הינו כונן חינם המאפשר לך לשמור את המסמכים שלך במקום נוח אחד שבו תוכל לגשת אליו מכל מקום. עם Google Docs משתמשים יכולים לשתף בקלות מסמכים עם עמיתים לעבודה, לקוחות, מורים וכו ‘. אתם מקבלים 5 ג’יגה-בתים של שטח פנוי בענן וניתן כמובן לשדרוג לנפח אחסון גדול יותר.

 גוגל כונן מורכב גם לשיתופי פעולה. בעת ביצוע פעולות עריכה למסמך שנשמר ב יישום Google הכונן שלך. אנשים שאיתם שיתפת את הקובץ יכולים לראות את העריכות שלך תוך שניות ולהיפך. חוסך לך סוג של דאגה, באפשרותך גם לשמור קבצים לשימוש גם למקרה שאין לך חיבור לאינטרנט. באפשרותך להמיר ולשמור גליונות אלקטרוניים, מסמכי Pdf, מצגות ועוד. עוד תכונות מהנות  היא כי תוכל במהירות לצלם תמונה של המסמך, כאשר הטקסט המודפס ולא להמיר אותו למסמך Google עם הקלדה מחדש ללא הצורך.

 יישום Google הינו כונן המתאים את עצמו גם למכשירים ניידים. תכונה שימושית נוספת מאפשרת לך לשתף וידאו גדולים וקבצים צילום שנשמרים בענן Google על-ידי קישור.

אפשרות חדשה נוספה לגמייל – שמירה של המסמכים המצורפים ישירות לענן. יש להתקין  תוסף לדפדפן Chrome בשם  Gamil Attachments to Drive.
לאחר מכן נוכל לראות שהתווספה אפשרות לשמירת המסמכים המצורפים לענן לאפשרויות שהיו כבר קיימות : הורדה כל הקבצים המצורפים או צפייה בהם באופן מקוון.
שמירת קבצים מצורפים ישירות לענן של גוגללהלן קישור לשרותים נוספים דומים לגיבוי ואחסון בענן

Leave a Reply

Your email address will not be published.