כל עסק צריך בלוג וורדפרס כאתר הבית לעסק שלך

כל עסק צריך בלוג וורדפרס כאתר הבית לעסק שלך

אסטרטגיות מדיה  החברתית חייבת להיות מוזנת תוכן באמצעות האתר שלך

המדיה חברתית מסייעת לך בכדי להגיע ללקוחות פוטנציאליים.  במדיה החברתית נמצאים לקוחות פוטנציאלים שלך גדולים וקטנים כאחד. אם אתם חברה קטנה, עכשיו אתה יכולים לעניין באופן ישיר את קהל היעד שלכם עם בלוג וורדפרס

באמצעות  אתר הבית שלך תוכל להזין מידע  / תוכן חשוב ישירות לאתרי המדיה החברתי  פייסבוק, טוויטר, LinkedIn  ורבים אחרים. במדיה החברתית הלקוחות שלך נמצאים קוראים את התוכן שלך וקישור בתוכן שלך מחזיר אותם ישירות לאתר / בלוג שלך.

אפשר פשוט לעדכן את תוכן שלך ישירות  בפייסבוק כבסיס למדיה החברתית שלך. אבל זה יכול להיות טעות איומה. הבלוג / אתר שלך , אתה הבעלים של התוכן ושל האחסון שלך . כאשר אתה מסתמך על רשת של צד שלישי חברתית, אתה נתון לחסדי הכללים שלהם. זכור כאשר פייסבוק החלה דפי החברה? איזה באסה זה נעשה כדי לאכלס זרמי המידע האישי והעיסקי שלך. לאחרונה, שינתה פייסבוק בפורמט שלה שוב את ציר הזמן ואת גודל של התמונה שלך על דף הנחיתה .

עם הבלוג שלך, אתה יכול ליצור תוכן, להוסיף ולמחוק להעתיק, להוסיף קטעי וידאו, תמונות ופודקאסטים המקדמים את המוצרים והשירותים שלך. אתה קובע את הכללים. והתוכן לעולם לא ייעלם.  אם הרשת החברתית לא תדע מתי בעלי הרשת ישנו את הכללים ואת התוכן הנמצא בהם

בלוג יכול לשמש את האתר שלך, כי אתה מעדכן באופן קבוע על ידי כתיבת מאמרים, הנקראים פוסטים, שתבנה את החשיפה שלך ואת המותג שלך. בכדי להאכיל את התיאבון שאינו יודע שובע של היקום החברתי ושל התקשורת , חדשות על ידי בלוגים הם תוכן מדהים וממוקד ללקוחות קיימים ופוטנציאליים.

תחשבו על בלוג כמו מגנט, עם התוכן, בבלוג שלך הקוראים יכולים ללמוד עוד אודותיך ואודות השירותים שלך. או שאתה יכול להשתמש באנלוגיה: הבלוג שלך הוא הלב של קמפיין השיווק החברתי שלך, כי משאבות “תוכן חדש” אל כלי התקשורת החברתיים הם “גפיים”.

One thought on “כל עסק צריך בלוג וורדפרס כאתר הבית לעסק שלך

  1. Pingback: ניוזלטר ינואר 2013 | שוק היישומיים והפתרונות לאתרים ומערכות הסלולר

Comments are closed.