העברת הבלוג שלך מ WordPress.com לאחסון עצמי

מה לעשות לפני העברת הבלוג שלך מ  WordPress.com לאחסון עצמי

אוקי אתה כבר משתמש של WordPress.com במשך זמן. דברים היו די נחמדים עד כה, אבל הגעת לנקודה שבה אתה מוכן ללכת מעבר WordPress.com. כלומר, אתה רוצה להתקין תוספים ותבנית עיצוב אישית משלך. אתה באמת רוצה להתחיל לייצר רווחים מהאתר שלך ולהיות בשליטה מלאה.

דברים שאתה צריך לפני שתתחיל במעבר לאחסון עצמי

א.      לרשום דומיין חדש באתר http://hostkal.net או לשנות DNS בדומיין קיים ל:
Ns1.ronkal-host.com  ו ,   Ns2.ronkal-host.com

ב.      עליך לגשת לחשבון WordPress.com שלך, כדי שתוכל בקלות להעביר את כל ההודעות שלך, הדפים, התמונות, ההערות והנתונים אחרים אל האתר וורדפרס החדש באחסון עצמי.

שלב 1: יצוא נתונים מ WordPress.com
היכנס לחשבון WordPress.com ללוח הבקרה >> כלים >> ויצוא. כאן נקבל קובץ XML  שנשמור במחשב ליבוא לעתיד באתר החדש

שלב 2: ההקמה וורדפרס באחסון החדש מבוצע על רונקל – ללא תשלום

שלב 3: יבוא התכנים לאתר החדש המאוחסן אצל רונקל. לוח בקרה >> כלים>> יבוא ובחר בקובץ XML ששמרת בשלב קודם.
כשאתה מתחיל ביבוא, יהיה לך את האפשרות של הקצאת התוכן הישן שלך למשתמש נוכחי או ליצור משתמש חדש. תהיה לך גם את האפשרות של יבוא הקבצים הישנים שלך (תוודא שאתה בודק את תיבה זו כדי להבטיח שהתמונות שלך מיובאות).

אם עשית את הצעד האופציונלי של יצוא הקישורים / הבלוגים הישנים שלך, אז אתה צריך לקחת את הזמן הזה כדי לייבא אותם. התהליך הוא פחות או יותר אותו הדבר כמו לעיל. עבור לדף היבוא מכרטיסיית הכלים, לחץ על בלוגים, להתקין את התוסף, בחר את מיקומו של הקובץ המיוצא קישור /  ולייבא אותו

שלב 4: הגדרת הבלוג שלך WordPress.com לפרטי

השלב הסופי יהיה להגדיר את הבלוג שלך WordPress.com לפרטי. אם אתה לא רוצה להפנות את המשתמשים הישנים שלך לאתר החדש שלך, אז קדימה ולבצע שלב זה. עבור לדף הקריאה תחת לשונית הגדרות, מלוח מחווני WordPress.com שלך ובחר את האפשרות האחרונה, “אני רוצה את הבלוג שלי כדי להיות פרטי, גלוי רק למשתמשים שאני בוחר”.

שים לב: אם אתה כבר כותב, ושיש לך קהל נאמן, אז זה לא הגיוני להשאיר אותם. יתר על כן, אם הבלוג שלך כבר בחוץ במשך זמן מה, ואז רוב הסיכויים שזה צמוד בגוגל ומנועי חיפוש אחרים. אתה צריך לשמור את כל מנועי החיפוש בקלות ובלכוון את המשתמשים הישנים שלך לבלוג החדש שלך.

שלב 5: הפניית מבקרים ושמירה על SEO

מפנה משתמשים למיקום חדש עם 301 כותרת. זה הפתרון הסטנדרטי כדי לשמור על דירוג חיפוש תוך כדי התנועה באתר ממיקום אחד למשנהו. מכיוון שאין לך גישה אליו. Htaccess על WordPress.com, אתה לא יכול לעשות שום שינויים בעצמך כדי לשמור על דירוג מנועי חיפוש. עם זאת, WordPress.com מציע שדרוג בשכר, מחוץ לאתר הפניה, אשר מספק את הפונקציונליות הזו. עבור ללוח המחוונים של WordPress.com הבלוג ולחץ על פריט תפריט החנות. השדרוג שאתה מחפש נקרא הפניה מחוץ לאתר. עלות עדכון זה כ 13 $ דולר לשנה. שדרוג זה מספק הפניית 301 המאפשר למבקרים באתר שלך במנועי חיפוש כדי להיות מנותבים באופן אוטומטי לאתר החדש שלך.

רצוי לשמור הפנייה זו לשנה או לשנתיים או לכמה זמן שתרצה, זמן מספיק למשתמשים הישנים שלך לשנן את שם הדומיין החדש שלך

לשרותכם

    השם שלך (חובה)
    טלפון (חובה)
    הדואר האלקרוני שלך (חובה)
    ההודעה שלך

    הקש קוד לזיהוי