כמה מהסיבות למה וורדפרס

כמה מהסיבות למה וורדפרס

 בעידן זה של האינטרנט, בלוגים ומערכות ניהול תוכן הפכו די למגמה. אנשים יכולים לשתף הרבה תודות לדברי בלוג, יהיה זה מידע על אירועים חדשותיים ונוכחיים, סקירות ומחשבות על הגאדג’טים האחרונים או סרטים, או אפילו פשוט רק יומן מקוון, לכתוב את כל מה שעולה בדעתכם או מה שזה לא יהיה. וורדפרס הוא אחד מכלי מערכות ניהול התוכן / בלוגים הפופולריים ביותר, והנה הסיבות, מדוע בעלי אתרים ובלוגרים צריכים להשתמש בוורדפרס:

 קל להתחיל

קל לניהול. רוב האתרים דורשים ידע נרחב של ה-HTML כדי ליצור ולערוך דפי אינטרנט. וורדפרס עושה את זה קל ביותר על ידי כך ששינויים פשוטים פרושים לכל הבלוג. זה נותן לך שליטה רבה יותר בניהול הבלוג שלך. וורדפרס לא רק מאפשר לך לערוך את כל התוכן באתר שלך, אלא גם נותן לך לוח מחווני מנהל אוניברסלי . זה קל לשימוש ולהתאמה אישית.

ניהול עצמי למנהל , שליטה בתוכן האתר, אני כל זמן המופתע שעסקים רבים  לא יודעים איך לשלוט בתוכן שבאתר האינטרנט שלהם. כך שהמערכת הנוכחית שלהם אינה מאפשרת להם לשלוט בתוכן, או שזה רק מבלבל וקשה לשימוש. זה משאיר את העסקים עם חוסר שליטה על נוכחות האינטרנט שלהם, ולעתים קרובות מפגר אחרי המתחרים שלהם.

נושאים רבים לבחירה. וורדפרס מאפשר לך להתאים אישית את הבלוג שלך בכל דרך שאתה רוצה.  וורדפרס היא פלטפורמה עם אלפי תבניות עיצוביות / גרפיות ומותאמות למכשיריים הניידים ומותאמות לחוק הנגישות. לוורדפרס תוספים המאפשרים לך להוסיף גלריות תמונות ומפות פונקציונליות ושימושיות במהירות לאתר שלך. וורדפרס היא חזקה מאוד כמערכת ניהול תוכן לאתר, לבלוגים ולפתרונות אינטרנט מורכבים לעסקים. זה מאפשר לך לסגנן את הבלוג שלך כמו שאתה רוצה שהוא ייראה.

אוטומציה ל וורדפרס מאפשר להגדיר משימות שיכולות לפעול באופן אוטומטי בציר הזמן. כשיש לך משימות מקוונות שאם תהליך אוטומטי יכול לחסוך את הזמן שלך וזמן = (וכסף)? וורדפרס ממנף מערכת תזמון משימות מבוססת זמן שיכול לבצע משימות באופן אוטומטי. דוגמאות כוללות באופן אוטומטי פרסום או הסרת תוכן מהאתר שלך בתאריכים ייעודיים, תופס הסיכות האחרונות שלך מ Pinterest ומביא אותם לאתר שלך, או באופן אוטומטי יצוא גיליון אלקטרוני של המכירות המקוונות שלך ושליחתו למחלקת הנהלת החשבונות שלך.

קהילה טובה. וורדפרס קל לשימוש ולכן הרבה אנשים משתמשים בוורדפרס. הודות לכך, זה צבר קהילה גדולה שקל לבקש עזרה במקרה שאתם מתקשים עם האתר / הבלוג שלכם.

להיט במנועי חיפוש כגון גוגל בגלל זה הוא פופולרי כל כך. אנשים יכולים לגשת בקלות לאתר שלך. וורדפרס / האתר שלך / הבלוג שלך יכול בקלות לגייס מספר עצום של דעות, שהופך אותו לכלי האידיאלי לבלוגים.

תוכן מוגבל וחסום למשתמשים מסוימים, כשאתה צריך לחלוק תוכן עם עובדים שונים, קבלנים או ספקי שירות? אפשר להשתמש באופן מאובטח בוורדפרס כקטלוג ותיעוד משאבים, או הערות שלך עם קבוצות משתמשים שונות, בתוך הארגון והן מחוץ לארגון. כברירת מחדל וורדפרס מאפשר לך ליצור דפים מוגני סיסמא, או להקצות משתמשים למערכת שלך ולתת להם “תפקידים” שניתן להשתמש בם כדי להגביל את הגישה לתכנים מסוימים.

קבל תזכורת מהירה באמצעות דוא”ל כאשר מתפרסמות תגובות חדשות.

הוצאה לאור של תוכן מהנייד בזמן אמת, תאר לעצמכם עסק עם עובדים בכל רחבי העולם לחוות חוויות גדולות עם לקוחות בכל יום. האם לא יהיה זה נהדר אם אתה יכול ללכוד החוויות הללו, להפוך אותם לתוכן, ולאצור תוכן מקוון בכל עת? טוויטר, צילום, וזרמי בלוג התחילו לגרד את שירותו של רעיון זה, אבל וורדפרס עושה את אלה מרעיונות למציאות.

באמצעות וורדפרס נייד יישום חינם, כל עסק יכול להעצים את זה לעובדים לפרסם תוכן, אם תמונות נלקחו מהם הטלפונים החכמים, תוכן טקסט שפורסם מהאייפד שלהם, או גלריות שלמות של תמונות נלקחו בעת אירוע. וורדפרס יכול לקחת את התוכן ולפרסם כתצוגות יפות כי אז יכול להיות שאצרו ברמה ארגונית, או מתפרסמות באופן אוטומטי בזמן אמת. דמיינו שאתם נכנסים לחנות המחלקה ולראות תצוגה דיגיטלית עם תמונות מתצוגת אופנה בניו יורק שקרתה 5 דקות לפני שאתה נכנסת עכשיו דמיין שמצביע על המסך שניתן לרכוש את התלבושת שלובש מודל בקומת ה -3 , עבור $ 90. כן, גם וורדפרס יכול לעשות את זה.

    השם שלך (חובה)
    טלפון (חובה)
    הדואר האלקרוני שלך (חובה)
    ההודעה שלך

    הקש קוד לזיהוי