ההבדל בין דפים לפוסטים בוורדפרס

לעתים קרובות מתחילי WordPress מתבלבלים בין פוסטים לדפים. כברירת מחדל, וורדפרס מגיע עם שני סוגי תוכן, פוסטים ודפים.

מה ההבדל בין פוסטים לדפים בוורדפרס?

נראה לי אותו הדבר באתר. למה אני צריך את שניהם? מתי כדאי להשתמש בדפים?

פוסטים

אם אתה משתמש בוורדפרס כבלוג, אז לרוב תוכן האתר שלך אתה תשמש בפוסטים. פוסטים הן ערכי תוכן לפי סדר כרונולוגי הפוך,בשל הסדר הכרונולוגי ההפוך שלהם, הפוסטים שלך אמורים להיות בזמן נכון. פוסטים ישנים יותר מתבססים על חודש ושנה. פוסט בוגר, המשתמש צריך לחפור כדי למצוא אותו. יש לך את האפשרות לארגן את הפוסטים שלך בהתבסס על קטגוריות ותגיות.

הפוסטים WordPress מתפרסמים עם שעה ותאריך בראש, הם מאוגדים באמצעות הזנות RSS. זה מאפשר לקוראים שלך לקבל פוסטים עם עדכון ההודעה האחרון באמצעות עדכוני RSS. בלוגרים יכולים להשתמש בהזנות RSS כדי לספק שידורי דוא”ל. אפשר ליצור ידיעון יומי ושבועי לקהל שלך כדי להירשם כמנוי. אתה יכול להשתמש באחד מהתוספים לשיתוף חברתיים הרבים כדי לאפשר למשתמשים לשתף את פוסטים ברשתות מדיה חברתיות כמו טוויטר, פייסבוק, Google+, LinkedIn ועוד.

פוסטים יכולים לעודד שיחה. יש להם תכונה מובנית המאפשרת למשתמשים להעיר להגיב על נושא מסוים. אפשר ללכת להגדרות שלך » דיון ולכבות הערות על פוסטים ישנים יותר, אם תרצו.

עמודים

הדפים אמורים להיות תוכן סטטי “חד פעמי”, כגון הסוג שלך לגבי דף מדיניות פרטיות הכחשות, משפטיות, אודות, לקוחותי, חוות דעת וכו ‘, דפים הם ישויות נצחיות. הדף שלך אינו אמור לפוג. ברור שאתה יכול לחזור ולבצע בו עדכונים ושינויים, אבל רוב הסיכויים שלא יהיה לך על דף 2012, 2013 וכו’ על הדף בגלל שאין זמן והתאריך הקשור לעמודים, הם אינם נכללים בעדכוני RSS שלך כברירת מחדל. דפים לא אמורים להיות חברתיים ברוב המקרים ולכן אינם כוללים כפתורי שיתוף חברתיים, או הערות.

אתה לא רוצה לאפשר למשתמשים להגיב בדף שלך ליצירת הקשר, או דף ההבהרה המשפטית. בדיוק כמו שאתה בטח לא רוצה שאחרים יציצו בעמוד מדיניות הפרטיות שלך ברוב המקרים.

בניגוד לפוסטים, דפים הם היררכיים על ידי הטבע. לדוגמה, אתה יכול לייצר תת דפים בתוך דף. תכונה זו מאפשרת לך לארגן את הדפים שלך יחד, ואפילו להקצות תבנית מותאמת אישית להם. (יכול גם להיות דף נחיתה).

וורדפרס כברירת מחדל מגיע עם תכונה המאפשרת לך ליצור תבניות דף מותאמות אישית באמצעות ערכת הנושא שלך. זה מאפשר למפתחים להתאים אישית את המראה של כל דף בעת צורך. ברוב הנושאים, פוסטים ודפים נראים אותו הדבר. אבל כאשר אתה משתמש בדף שלך ליצירת דף נחיתה, או עמוד גלריה, אז תכונת תבניות דף מותאם אישית, זה שימושי מאוד.

דפים יש להם את התכונה הארכאית הזו שנקראת סדר המאפשר לך להתאים אישית את הסדר של דפים על ידי הקצאת ערך מספרי אליו.

פוסטים לעומת עמודים (הבדלים עיקריים)

בין ההבדלים שמופיעים למטה יש יוצאים מן הכלל. אתה יכול להשתמש בתוספים או קטעי קוד כדי להרחיב את הפונקציונליות של שני סוגי התוכן. להלן הרשימה של הבדלים עיקריים כברירת מחדל.

    פוסטים הם בזמן נתון לעומת עמודים שהם נצחיים.
פוסטים הם חברתיים לעומת דפים שלא.
פוסטים יכולים להיות מסווגים לעומת עמודים שהם היררכיים.
פוסטים כוללים עדכוני RSS לעומת עמודים שלא.
לעמודים יש תכונה של תבנית מותאמת אישית לעומת פוסטים שלא.

 שאלה נפוצה: כמה פוסטים ו / או עמודים אני יכול לקבל?
אין הגבלה על מספר פוסטים או דפים שניתן ליצור.

למאמרים / פוסטים נוספים קרא כאן

דוגמאות לאתרים שנבנו באמצעות  מערכת זו

דוגמאות ללקוחות ופרויקטים

חוות דעת והמלצות בקישור

ענקי תוכנה כמו אדובי ומיקרוסופט עוברים לוורדפרס