יש לך אתר אינטרנט, נהל את האתר באופן קבוע

יש לך אתר אינטרנט, נהל את האתר באופן קבוע

אחרי מאמצים מרובים בבניית אתר האינטרנט שלך ועבודה הקשה שלך, תמשיך באופן שוטף.  אתה חייב את זה לעצמך ולעסק שלך, להיות מנהל האתר הטוב ביותר שאתה יכול להיות. להלן רק כמה מהפעילויות  ששווה לך להוסיף אותם לשגרה השבועית שלך ואתה בטוח תראה את  התוצאות באתר שלך.

– עדכון אתר האינטרנט שלך באופן קבוע

עדכן את התוכן באתר האינטרנט שלך באופן שוטף – בין אם פורסם במדור מאמרים, בלוג או פורמט אחר  עדכון תוכן שוטף מסייע ליצירת קשר בין העסק שלך ולקוחות היעד שלך. אנשים מרגישים הרבה יותר בטוחים להיות בקשר עם בעלי אתרים באופן קבוע, לעומת אלה שבבירור לא נגעו מאז ההשקה הראשונית שלהם. במקביל, הוספת תוכן חדש לאתר שלך על בסיס קבוע מקנה יתרון רב בקידום SEO רב עוצמה שתוביל  את האתר שלך לדירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש הטבעיות.

הפעלת בדיקות שימושיות תקופתיות

בכל פעם שאתה מבצע שינויים באתר האינטרנט שלך (גם אם זה משהו פשוט כמו שינוי צבע גופן בדף הבית שלך), אתה מציג את האפשרות של קידוד שגיאות שיכולים לקחת חלק או את כל האתר שלך. מסיבה זו, חשוב להפעיל בדיקות שימושיות תקופתיות המזהות את כל השגיאות שעשויות להיות פונקציונליות על האתר שלך. בדיקות שימושיות יכולות להיות פשוטות כמו תצוגה מקדימה של אתר האינטרנט שלך בדפדפנים שונים באמצעות כלי כמו פניות לדפדפן או מורכבת כמו ניווט בכל דף באתר שלך על מנת לזהות באופן ידני שגיאות.

– ניהול קישורים שבורים כראוי

יש לפקוח עין על קישורים שבורים בעת הרצת הבדיקות השימושיות שלך. קישורים פנימיים או חיצוניים המפנים את מבקרים לדפים שכבר אינם חיים (בין אם בשל התנועה של הדף, על סגירת האתר או נסיבות אחרות) אין לתסכל את המשתמשים ולעזור למנועי החיפוש לאנדקס את האתר  בצורה יעילה.

הדרך הקלה ביותר כדי לפקח על קישורים שבורים היא עם השימוש בתוסף שהסורק באופן אוטומטי את הדפים שלך לחיבורים הכושלים הללו (כמו במקרה של בודק קישור השבור לתוסף עבור WordPress), למרות שאתה יכול לבדוק את הקישורים שלך באופן ידני גם כן. אם אתה ניתקל בקישורים שבורים באתר האינטרנט שלך, אתה יכול להסיר את הקישורים או להפנות את הקישור לדף אחר לגמרי.

– הקהילה שלך באתרים חברתיים

כמנהל אתר, אתה לא יכול לחיות בבועה ולהניח שהכול כשורה בעולם רק בגלל שהאתר שלך פועל כהלכה. עיסוק בשיווק במדיות החברתיות  “חייב לעשות”, בהתחשב בציפיות של הצרכנים של היום ואת ערך SEO שניתן להפיק מהאינטראקציות ברשת חברתיות.

לא צריך להיות גורו תקשורת חברתיים כדי ליהנות מיתרונות שסוג זה של שיווק יכול להביא. התחל בקטן, על ידי בניית פרופיל לעסק שלך באחד מאתרי המדיה החברתיים העליונים (כולל פייסבוק, טוויטר, Google+ או Pinterest) והתחייב לפרסם תוכן חדש ולעסוק עם חסידיו פעם ביום.

– בקש משוב משתמש לשינויים החדשים באתר

מנהלי אתרים טובים מכירים בכך שדעותיהם באתרים שלהם הן בדיוק זה – דעות. במקום בנייה וניהול של האתרים שלהם מנקודת המבט צרה, בעלי העסקים אלה מבקשים מהמשתמשים שלהם לקבל משוב ולבצע שינויים המבוססים על העצה הזו. הראה ללקוחות שלך שדעותיהם מוערכות – מה שהופך אותם יותר לקונים שלך בעתיד.

ניהול אתר האינטרנט הוא תהליך מתמשך שדורש מחויבות מתמשכת מבעלי האתר על מנת למקסם את הביצועים. למרות שזה אולי נשמע מרתיע כדאי להוסיף את כל משימות השונות האלה למנהל האתר שלך “לעשות” רשימה, סבירה ולהניח שתמצא שתנועה מוגברת באתר, ומכירות גבוהות יותר בדירוג תוצאות חיפוש טבעי טובות יותר יהיה שווה את המאמצים שלך.