ארגוני נטוורקינג – רישות עסקי

ארגוני נטוורקינג  – רישות עסקי, יש מספר רב של ארגוני נטוורקינג. בין הבולטים: BNI , IBC , עסקים עושים עסקים  או bizmakebiz ו ש.פ.ע .

מאפיין את כל הארגונים שהם כוללים קבוצות בכל הארץ של אנשי עסקים אשר נפגשות אחת לשבוע או לשבועיים (תלוי בארגון או בקבוצה).

השתתפות בקבוצה כזו מאפשרת לבעלי עסקים קטנים לשווק את עצמם במה שנקרה מפה לאוזן. במפגש כזה ניתן לייצר הפניות עסקיות באמצעות מעגלי ההיכרויות אישיים ועסקיים של כל אחד מחברי הקבוצה. בכל קבוצה חברים בעלי מקצועות שונים שיעזרו לך לקדם את העסק האישי שלך ושל הסובבים אותך במעגל האישי והעסקי כאחד. במפגש תוכל להציג את עצמך ואת העסק שלך בפני כל הנוכחים ומה הפניות הטובות  ביותר עבורך

מפגש נווטרקינג

התנהלות בקבוצות השונות כמעט זהה בכל האירגוניים. המפגש נמשך כשעתיים ובו בדרך כלל יש סבב של דקה לכל בעל עסק להציג את עצמו ואת העסק שלו. לאחר מכן בעל עסק אחד אשר הזמין מראש יוכל להציג את העסק שלו למשך עשר דקות. הסבב האחרון הינו למעשה פירגון בין בעלי העסקים הנוכחים במפגש, לבעל עסק אחר אשר גם הוא נוכח במפגש על עיסקה שהם ביצעו בינם לבין עצמם או להפנייה שהם נתנו אחד לשני.

המפגשים נערכים בבוקר או בערב תלוי בקבוצה.

כל הארגונים גובים דמי רישום שנתיים והתשלום במפגש הינו עבור המקום והארוחה וזה נע בין 20 ל 45 שקלים למפגש.

ארגון עסקים עושים עסקים שונה מאחרים, הוא גובה גם עמלות עבור העסקאות שנעשות בין החברים. שזה כמובן מייקר ומבדיל אותו מהאירגוניים האחרים. ארגון זה גם מתחרה בחלק מהמקצעות של החברים כי הוא מציע שירותים זהים בחלק מהמקצועות.

לסיכום: מומלץ לבעלי עסקים להשתתף ולהיות בקבוצות כאלו. באחד או ביותר מקבוצה אחת בכדי להכיר עוד בעלי עסקים. אני מזמין כל אחד לבוא ולהתארח בקבוצת שפע ברמת גן. שבה כרגע אני חבר ובעבר גם ההיתי חבר בארגון עסקים עושים עסקים כשלוש שנים.

עשר דקות הרצאה על הקמת אתרים והנוכחות שלך באינטרנט -בקבוצת שפע רמת גן