3 דרכים ש Google יכול להראות לך הבלוגר / עורך התוכן מה הקוראים שלך רוצים:

3 דרכים ש Google יכול להראות לך הבלוגר / עורך התוכן מה הקוראים שלך רוצים:

כל הבלוגרים בסתר רוצה שהקוראים שלהם יהיה פשוט מה לומר להם ועל מה לכתוב. אבל בחירת נושאים חדשים לעתים רחוקות כל כך קל. ובכן, מה אם אמרתי לך ש-Google פיתחה מערכת המאפשרת לך לנבור לתוך נפש הקוראים שלך ולחזות אילו נושאים יעניינו אותם ביותר?

למעשה, אין דבר יותר טוב עבור גוגל מאשר לאפשר לך לייצר את סוג התוכן שאנשים רוצים לקרוא. בכל פעם שאתה עושה זאת תוצאות החיפוש שלהם יותר טובות. להלן שלושה כלים ללא תשלום של Google יחד עם עצות ב כדי לשפר את האתר שלך:


Google Analytics
מספק נקודת פתיחה מעולה ליצירת תוכן חדש, מנגנון זה יכול להגיד לך באמצעות איזה מילות חיפוש השתמשו בכדי להגיע לאתר שלך. מה אנשים כבר אוהבים באתר שלך. ואיזה מידע הם מחפשים וכך תוכלו לדעת איזה תוכן להוסיף עבורם.

חיפוש על פי כלי מילות המפתח

השלב הבא הוא להסתכל על

גוגל מבוסס חיפוש כלי מילות המפתח
. אם יש לך מסע פרסום של AdWords לקדם את האתר שלך, אתה יכול לקבל הצעות למילות מפתח מבוסס ישירות על תוכן האתר שלך. אבל הכלי הזה הוא עדיין מאוד שימושי אם אתה לא משתמש ב-AdWords. מה שתעשה הוא פשוט לקחת את מילות המפתח שאתה מזוהה מ-Google Analytics נושאים כמו להיות טוב מאמרים חדשים, וחבר אותם לתוך כלי מילות המפתח של Google. גוגל תציג הקשורים לתנאי שאנשים מחפשים. זה יכול לעזור לך להבין מה אנשים צריכים ענה לשאלות, כך שתוכל להפוך את המאמר החדש שלך מועיל ככל האפשר.

תובנות של Google

עוד דרך מצוינת לחפש מילות מפתח קשורות היא דרך

תובנות של Google
. כלי זה עובד קצת אחרת מאשר החיפוש מבוסס כלי מילות המפתח בכך שהוא מציג את מגמות החיפוש האחרונות הקשורות לנושא שלך. זוהי דרך נהדרת לראות באילו תחומים של הנושא שלך הופכים להיות יותר פופולרים עם מחפשים. להיות הבלוגר הראשון לענות על שאלה חשובה הקוראים שלך יכול לתת דחיפה אדירה לתנועה אורגנית, כמו גם מנויי RSS.. אם אתה מבין את התהליך הזה תוכל למשוך תנועה רבה יותר באופן טבעי, כי אתה תהיה יצירתי למאמרים לשקף במדויק את צרכי המחפשים באינטרנט. גוגל ישמחו לשלוח לך את התנועה, כי מאמרים חדשים שלך יכלו לענות על השאלות שאנשים מחפשים להם את התשובות. הם נראים טוב כי אתה נראה טוב.