היתרונות בבניית אתרי וורדפרס

היתרונות בבניית אתרי וורדפרס

אתם חולמים שיהיה לכם אתר אינטרנט משלכם, אבל המילים “תכנות” או “שפת קוד”, עושות לכם צמרמורת. אבל למזלכם, התפוצצות האינטרנט של השנים האחרונות הביאה לנו את וורדפרס, שהיא מערכת נוחה וידידותית להקמת אתר אינטרנט ובלוג, מבלי שיש צורך להבין בתכנות כלל. הנה מספר יתרונות של המערכת הנהדרת הזו.

 לא למקצוענים בלבד

 וורדפרס היא מערכת שאיתה ניתן לנהל תוכן באינטרנט, בעזרת דפים מוכנים ומעוצבים, ועוד תוספות רבות. למעשה מהרגע שאתה  מתחיל להשתמש בוורדפרס, אתה מקבל ממשק מאוד נוח, לעיצוב וכתיבת דפי אינטרנט. בניית אתרי וורדפרס היא נוחה וקלה בגלל שמדובר במערכת של קוד פתוח. מה הכוונה? זה אומר שאתה מקבל דפים חלקים שקצת מזכירים מסמך וורד פשוט, ושם את המלל והתמונות שלך, מעצב ומפתח את האתר או הבלוג שלך, עם יכולת להגיע לתוצאות מרשימות, בלמידה מהירה וקלה של וורדפרס, שכל אחד יכול לעשות  ועושים.

 למי זה מתאים?

 בגלל קלות הלמידה של מערכת הוורדפרס, והאופציות החדשות והמלהיבות שיש בגרסאות האחרונות של המערכת, בניית אתרי וורדפרס מתאימה לכל מי שמעוניין באתר תדמית, בלוג, חנות ועד לרמה של כל עסק בכל גודל ובכל תקציב, שרוצה לנהל בעצמו אתר אינטרנט שיעניק אינפורמציה ללקוחות או כל פורום שכל אחד מעוניין לפתוח, צריך להשתמש בוורדפרס.

 והכי חשוב

בניית אתרי וורדפרס מעניקה לכם שליטה על האתר שלכם. ללא צורך לשלם אלפי שקלים לחברה שתבנה לכם אתר, כשבסך הכול רציתם בלוג או אתר תדמיתי, אתם מקבלים אתר ללא שום ידע מוקדם כיצד לנהל אותו. כשאתם בונים את האתר שלכם בעזרת וורדפרס מההתחלה, בסיום הבנייה אתם המנהלים הכי טובים של עצמכם, והכנסת מלל, תמונות ועיצוב על בסיס יומיומי, חוסכים לכם המון, במקום לשלם עוד כסף למישהו שינהל לכם את האתר.

 ענקי תוכנה כמו אדובי ומיקרוסופט עוברים לוורדפרס