טיפים לבחירת שם מתחם / דומיין

 טיפים לבחירת שם מתחם / דומיין

בצע את השלבים הבאים כדי למנוע טעויות יקרות ולוודא שאתה מקבל את התחום הטוב ביותר עבור העסק שלך .

בחירה שם תחום דומה לבחירה שם חברה שהיא דורשת הרבה מחשבה והתחשבות. שם התחום שלך הוא הזהות שלך באינטרנט ; אתה רוצה לוודא שאתה בוחר שם שלא רק שמתאים לעסק שלך, אבל גם קל למצוא ולקדם. בצע את השלבים הבאים כדי לעזור לך לבחור את הדומיין המושלם .

 1 . קל להקליד

מציאת שם תחום שיהיה  קל להקליד זה  קריטי להצלחה באינטרנט. אם אתה משתמש בסלנג זה עשוי להיות קשה יותר עבור לקוחות כדי למצוא את האתר שלך.

 2 . שמור את זה קצר

אם שם הדומיין שלך הוא ארוך ומורכב , אתה מסתכן, לקוחות יקלידו עם שגיאות כתיב. קצר ופשוט הוא הדרך הנכונה.

 3 . השתמשו במילות מפתח

נסה להשתמש במילות מפתח המתארים את העסק שלך והשירותים שאתה מציע . לדוגמא ; אם אתה עסק של זגגות, זכוכית , ייתכן שתרצו להירשם כ  GlassRepair.com או GlassReplacement.com . כלול את מילות המפתח שאנשים נכנסים כאשר הם מחפשים את המוצרים או השירותים שלך. זה עוזר לשפר את הדירוג שלך במנועי חיפוש ומגידל את התנועה  באתר ופשוט הגיוני יותר ללקוחות שלך.

 4 . מקד את האזור שלך

 אם העסק שלך הוא מקומי, שקול סיומת לשם של המדינה שלך ישראל כ co.il עם האתר שלך בין לאומי שקול את שתי הסיומות גם com  וגם co.il .

5 . הימנע ממספרים ומקפים

 מספרים ומקפים לא מובן לעתים קרובות נכון – אנשים ששומעים את כתובת אתר האינטרנט שלך לא יודעים אם אתה משתמש בספרה ( 5 ) או שהוא פירט (חמש ) או שלא ידעו או ישכחו את המקף .

6 . להיות בלתי נשכח

 ישנם מיליוני שמות דומיין רשומים, כך שתחום קליט ​​ובלתי נשכח הוא חיוני. שתף את החברים שלך ברעיונות לשם כדי לוודא שזה נשמע מושך והגיוני לאחרים.

 7 . מחקר

 ודא שהשם שבחרת אינו סימן מסחרי , זכויות יוצרים או בשימוש על ידי חברה אחרת. זה יכול לגרום לבלגן משפטי עצום שעלול לעלות לך הון , כמו גם התחום שלך !

 8 . להגן ולבנות את המותג שלך

 כדי להגן על המותג שלך, אתה צריך לרכוש הרחבות שונות תחום , כמו גם גרסאות באיות שגוי של שם הדומיין שלך . זה מונע ממתחרי רישום גרסאות אחרות ומבטיח ללקוחות שלך הפנייה  לאתר שלך , גם אם הם שוגים בהקלדתו .