טיפים לשימוש בתוסף לקידום SEO Pack All- in-One של וורדפרס

טיפים לשימוש בתוסף לקידום  SEO Pack All- in-One של וורדפרס

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) הוא חלק חשוב של כל מאמץ שיווקי לעסקים ולקידום האתר שלך ואחת הדרכים להביא המונים לאתר שלך ולבלוג שלך. אם אתה משתמש וורדפרס לאתר ולבלוג שלך , SEO Pack All- in-One. הוא תוסף נהדר לשימוש ולקידום.

שים לב כי התוסף הזה לא עובד מיד, עם ההתקנה. יש כמובן כמה דברים שיש לנקוט מיד לאחר ההתקנה.

הקפד להפעיל את התוסף לאחר ההתקנה, כנס ללוח הבקרה של וורדפרס http://yourDomian/wp-admin   ומלא  את הפרופיל של All- in-One לגמרי

בהגדרות >> SEO בכל אחד מהעמודים , קיימים תחומים רבים שאתה צריך למלא לחלוטין כדי לייעל את הבלוג שלך באופן מלא.

השדות כוללים כותרת לדף הבית שלך ( שכולם רואים בחלק העליון של הדפדפן שלהם כאשר הם בבלוג שלך ) ,ותיאור בית. זהו התיאור של הבלוג שלך שמשתמשים יראו כשהם מחפשים לפי מילות המפתח שלך ותראה את הבלוג שלך בתוצאות חיפוש. וורדפרס ממליץ לשמור על לפחות 160 תווים, כי בתוצאות החיפוש הכותרת היא כל מה שמוצג. אל תתן לתיאור שלך שיהיה מנותק ותשאיר את הקוראים תלויים. לבסוף, מאוד חשוב, יש שדה מילות מפתח הבית וצריך למלא כראוי כדי שאנשים יוכלו למצוא את הבלוג שלך ולקרוא את תיאור הבית שלך בתוצאות חיפוש.

 אתה יכול לייעל כל עמוד ופוסט באתר, קח את האופטימיזציה צעד אחד קדימה על ידי אופטימיזציה לא רק בדף הבית שלך באתר באופן כללי , אבל בכל פוסט בבלוג . על ידי לחיצה על כרטיסיית SEO Pack All- in-One בעת כתיבת הפוסט בבלוג שלך, אתה יכול להיכנס לכותרת, תיאור ומילות מפתח להודעות פרטיות.

 כותרת בלוג צריכה לכלול את מילות המפתח שלך,  אל תשכח את הצעד הזה . בדיוק כמו שאתה כולל מילות מפתח בגוף של התוכן שלך וכולל אותם בתיאור עבור כל הודעה, צריכה להיות כותרת המשתמשת במילות מפתח ( אך אינו ממולאת עימם ).