למה בלוגים חשובים

למה בלוגים חשובים

למה בלוגים חשוביםלעסקים, בלוגים לא צריכים להיראות כמו “כתיבה לאנשים קוראים,” בלוגים משמשים אותנו ככלי להגיע ללקוחות המבוססים על מיקוד ואסטרטגית תוכן . אם נעשה את זה בצורה הנכונה, לבלוגים יכולה להיות השפעה רצינית על השורה התחתונה שלך. אז איך אתם משתמשים בתוכן כדי להגיע ללקוחות ממוקדים אלה? והכי חשוב, איך בדיוק זה יכול להגדיל את התנועה של הפניות איכותיות לאתר שלך? הכל נעשה עם חשיבה, מחקר וידע מועט.

מיקוד עם תוכן

שיווק תוכן הוא מונח נפוץ, אבל לעתים קרובות הוא לא מנוצל במלואו. שיווק תוכן היא טכניקה המשמשת ליצירה גבוהה של מערך מידע (תוכן) שהוא רלוונטי לקיבוץ של לקוחות ממוקדים ו / או לקהל יעד ספציפי. מטרתה של טכניקה זו היא להמיר הפניות איכותיות הממוקדות ללקוחות משלמים.

שימוש בבלוג שלך כגשר בין אתר האינטרנט שלך ותוצאות החיפוש האישיות בגוגל, אתה יכול להתמקד על מה בדיוק אנשים שואפים לפתור כדי ללכוד הפניות אלה.

דירוג גבוה יותר בגוגל

שימוש במונחי חיפוש כמו הכותרת שלך, נותן תיאור קונקרטי של ההודעה שלך והיא התחלה טובה כדי לקבל תוצאה טובה בגוגל, אבל מה לגבי מילות חיפוש?

המתן … מה הן מילות מפתח?

מילות מפתח הם הנושא ו / או הנחת היסוד מאחורי ההודעה שלך. הם מילים שישמשו לרוב בתפקיד שלך – כי זאת מהות ההודעה.

עכשיו אני יודע מה אתם חושבים, “אני רק אשים ב-100- מילות מפתח וטוענים כי כל תוצאות החיפוש כשלו.” אבל זה לא עובד ככה. אתה רוצה למקד כמה מילות מפתח כ”זנב ארוך” מוצקות, ולכן האלגוריתמים המתמטיים מחושבים של גוגל יכולים להעריך את מה שאתה כותב עליו ולתת לך את הדרגה הגבוהה שאתה מחפש.

אם אתה קורא את המאמר הזה, סביר שאתה יותר מבעל עסק קטן או בגודל בינוני שמטרתו ללכוד הפניות איכותיות יותר או שאתה משווק שצריך להדביק את היום והעידן החדשים.

נניח שבבעלותך חנות רהיטים. עם שוק כזה רווי מאוד, ומחפש את המילה “רהיטים” ושלאתר האינטרנט שלך יצוץ סיכוי הסתברות מאוד רזה. אבל נגיד שיש לך נישה, כמו “רהיטי עץ בעבודת יד מותאמת אישית.” עכשיו אנחנו מתקדמים. אלה מילות מפתח זנב ארוכות. ובכן, למעשה אלה מילות מפתח שמורכבות מכמה מילות תאורתיות.

בהתמקדות ב”רהיטי עץ בעבודת יד מותאמת אישית, “יש לך קהל יעד ספציפי שאתה שואף להגיע אליו ובמילות מפתח ארוכות זנב אתה מתכוון להשתמש. שילוב מילת מפתח זו כראוי לאורך ההודעה שלך ובתיאור יהיה לזכות בהכרה במערכת של גוגל.

פעם הבאה שמישהו מחפש “ריהוט עץ בעבודת יד מותאמת אישית” להודעה שלך יהיה סיכוי לחימה כדי לזכות שבלחיצה תוביל למאצר או למוצר אצלך באתר.

הנה מה שאתה באמת צריך לזכור:

השתמש בכמה מילות מפתח למשרה.

יש להשתמש במילות מפתח כמה פעמים לאורך המאמר שלך (אבל לא עושים כל מילה אחרת כמילת מפתח, גוגל סופרת נגדך!)

השתמש במילות מפתח זנב ארוכה כמו “רהיטי עץ בעבודת יד מותאמת אישית”

השתמש בכותרות מתאימות המבוססות על “אם היינו מחפשים את המוצרים או השירותים שלי, מה הייתי בגוגל?”

לשלב מילות מפתח בתיאור והכותרת, אם אפשר

שאלות נפוצות.

כמה זמן זה ייקח עד שתראה תוצאות? אסטרטגיית שיווק תוכן מבוצעת היטב יכולה לקבל תוצאות מידיות – תלויה בתעשייה ורמת הרוויה שלך. לעתים קרובות יותר מאשר לא, זה עלול לקחת כמה חודשים וכמה הודעות לגוגל על-מנת באמת להעריך את התוכן שלך. (תסתכל על זה כשיטת ניקוד, הודעה טובה מרוויחה +2 נקודות, הודעה רעה יכולה להיות -1.)

ייתכן וגישה זו תשמש לכתיבת תוכן על שאר האתר שלך? כן, ואנחנו מציעים לך לעשות זאת. צריכה להיות לך מילת המפתח ארוכה זנב יותר מפעם אחת שאתה רוצה לקדם (למשל “רהיטי עץ שנבנו מותאם אישית”), כך שתוכל לעבוד על אותם דפים שונים. ואם המוצרים או השירותים שלך זמינים בכל מקום, אבל אתה רק משרת מקום אחד? פשוט לכלול את המיקום שלך במילת המפתח שלך, למשל, “המספרה הטובה ביותר באטלנטה, ג’ורג’יה.”

אז מה היא הפלטפורמה הטובה ביותר לבלוגים? ידיים למטה, זה וורדפרס. וורדפרס יכול לשמש לא רק לבלוגים, אבל לכל אתר האינטרנט שלך. בוורדפרס תוכל להגדיר חנות מסחר אלקטרוני,  או קטלוג ולדוגמא: http://ronkal.com לקבל את הבלוג מוכן לצעוד, וטוב מכולם, זה כלי SEO ידידותי. בחר שאחד מהנושאים הגדולים לאתר והבלוג שלך כדי להתחיל לקבל תנועה הולכת בדרך שלך, עוד היום!

Leave a Reply

Your email address will not be published.