דף נחיתה מהו?

דף נחיתה מהו?

זה דף באתר שלך, שמתעל את המבקר באתר, לבצע פעולה אחת, ספציפית. ובדרך כלל דפי נחיתה מיועדים להרשמה ברשימת תפוצה של תמריצים ספציפיים (כמו בונוסים חינם).

דפי נחיתה מסתירים את כל מה שלא נדרש (כמו קישורי ניווט, סרגלי צד, תפריטים עליונים ותחתונים וכו’) ומפנים את הפוקוס לחלוטין רק על הפעולה המיועדת.

דפי נחיתה משמשים בין היתר, להרשמה לעלון תפוצה, לייעוץ, וכל מוצר/שירות חדש.

צעדים כדי לבנות דף נחיתה כראוי

להתמקד במטרה אחת

למקד הכל על טופס המנוי. כתוב את התוכן והסבר מדוע זה הגיוני להירשם, או את מה  יקבלו אם יירשמו בטופס. הפוך את ההרשמה שתהייה החלק הבולט ביותר מבחינה ויזואלית של הדף. עשה זאת  בצבע שונה, ובקווי המתאר, כדי להפוך אותו לגלוי, גם אם הקורא עומד מטר מהמסך שלו.

להיות ספציפי

הגדר במהירות מי קהל היעד שלך. רשימת הפרטים של תמריצי ההרשמה, כמו גם את הפרטים של מה שאתה שולח לרשימה שלך. השתמש בהוכחה חברתית כדי להדגיש את הערך שאחרים קיבלו בהיותם ברשימת התפוצה שלך.

לספר סיפור

סיפורים הם יותר מעניינים ובלתי נשכחים מאשר עובדות ונתונים סטטיסטיים. מדוע יש לך רשימת תפוצה? ומדוע אתה מציע את התמריץ שאתה מציע?

מינוף אחד משלושת הסוגים העיקריים של סיפורים בתוכן שלך: דוד מול גוליית (איך אתה עוזר לחלשים לנצח), תוכל להראות למישהו איך לעשות יותר כסף והתגברות על מכשולים.

מיועד לקהל היעד שלך

להסיט את תשומת לב ממך – ואל המוצרים שלך, ולקהל היעד שלך. השתמש בשפה שהם מבינים, כתוב במונחים של היתרונות להם. מה יש בו עבורם?

הישאר כנה

זה שאתה מנסה להרחיב את הרשימה שלך, לא אומר שאתה כבר צריך להיות משווק מפוקפק. השתמש בקול ובטון שלך. קבל באופן אישי את הסיפורים שלך. תכונות אמתיות של תוצאות, צילום אמתי ועדויות אמתיות. יש הבטיח רק מה שאתה יודע שאתה יכול לקיים.

להיות מהיר וברור

להגיע לנקודה במהירות ובכותרות שילכדו את הנקודות העיקריות. אל תשתמש במילים גדולות “מרשימות” או בז’רגון תעשייה.

לחסל

דפי נחיתה לא צריכים לקבל את אותה הכותרת העליונה והתחתונה כמו שאר אתר האינטרנט שלך. יש להסיר אותם. צריך להסיר קישורים לכל דבר שאינו מתייחס לטופס ההצטרפות שלך.

הדבר היחיד שאתה לא צריך להסיר הוא את אותו חלל לבן. היצמד לעמודה אחת לעיצוב.

התאמה

אם אתה משתמש בדף הנחיתה שלך כיעד למודעות בתשלום, דאג לוודא שעותק המודעה תואם את עותק הכותרת. השתמש באותו צבע וצילום מהמודעה לדף הנחיתה. צריך לגרום לאנשים לראות את הקשר.

לקדם

אין טעם בדפי נחיתה אם אף אחד לא רואה אותם. אפשר להגביר את התנועה לשם על ידי הדגשתם בידיעון שלך, במדיות החברתיות (בעדכונים ובפרופיל שלך), בחתימת הדוא”ל שלך, באתרי אינטרנט של קהילה, במנועי חיפוש חדשות (לא דואר זבל!), צריך שיופיע בכותרת המשנה של הודעות אורח (לעשות דף נחיתה רק עבור קוראים של פרסום), וגם דרך פרסום בתשלום.

רכיבי מפתח של דף נחיתה

כותרת: מהו היתרון הגדול ביותר והספציפי שקורא יקבל אם ינקוט בפעולה? השאלה אם רלוונטי, ואז לענות על שאלה זו בתוכן בהמשך.

תוכן: הסבר את הערך באופן ברור, פשוט, ובכנות. שמור את זה והתמקד בקורא.

הוכחה: תציע את מילותיהם של אחרים שנהנו מהתמריצים או לרשימת התפוצה שלך. המלצות, ביקורות, מקרי מבחן קצרים, סיפורי הצלחה ונתונים סטטיסטיים, אפילו ציוצים מוטבעים.

תמונות: מהו הצילום, הציור, צילום תרשים, או מוצר שעושה את ההצעה מפתה יותר או מסביר את זה הכי טוב?

פעולה: השתמש בטופס הצטרפות גדול, מודגש מבחינה ויזואלית ומנוגד, המדרבן את הקורא לפעולה. ודא שטופס ההצטרפות שלך משתמש ככל האפשר בכמה שפחות שדות. כתובת הדוא”ל היא הכרחית, שם הוא אופציונאלי, וכל דבר אחר יוריד את שיעורי ההמרה.

שאלות שיש לשקול בעת יצירת דף נחיתה:

את מי אתה רוצה? צריך להבין את סוג האנשים המדויק שאתה רוצה כקהל היעד שלך לדף. מי הם? מה הם מעריכים? במה הם מתעניינים? מה מכאיב להם?

מה הם צריכים לעשות? הרשמה לרשימה, נכון? אז להתמקד על הדף ועל ביצוע הרשמה.

מה חיוני? לחתוך כל אלמנט או פיסת תוכן שאינו נוגע ישירות לקהל היעד שלך לנקיטת פעולה.

מה התמריץ? אין זה מספיק להציע שוחד קיקיוני או ספר אלקטרוני פשוט. שים דגש על מה שישאיר אותם כדי להירשם. מה הפתרון המהיר לבעיה נפוצה שיש להם? מהו הדבר האחד שאתה יודע שהקהל שלך לא יודע, אבל זקוק לו?

פעולות אלה אמורות לעזור לך לקבל את הרעיון, מה שעושה את דף הנחיתה מוצלח. זכור: שמור את זה פשוט, תמציתי ומסביר את כל מה שאתה צריך במעט ככל האפשר.

דוגמאות לעמודי נחיתה

דוגמא א,      אושרי אהרוני שמאי מקרקעין,  יסודות הגן , הקמה ועיצוב גינות ונוף, חתונה ברכישה קבוצית

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *