איך לבנות מסע פרסום יעיל עם # hashtag

איך לבנות מסע פרסום יעיל עם #  hashtag

איך לבנות מסע פרסום יעיל עם #  hashtag

Hashtags #   הפך כחלק מהתרבות הפופולרית, במיוחד בתרבות הדיגיטלית. במשך זמן הם כבר גדלו להיות חלק מקמפיין מדיה חברתי אפקטיבי מרכזי. עם זאת, אם אתה רק מתחיל עם שימוש hashtags # זה יכול להיות מכריע, ולמען אמת קצת מבלבל.

ברגע שאתה מגלה עניין באמצעות#  hashtags  זה יתקבל הרבה יותר קל, אבל זה חשוב לדעת את היסודות כך שיש לך סיכוי טוב יותר בהפעלת  קמפיין פרסום אפקטיבי מההתחלה.

במובן מסוים, ניתן לראות hashtags # כמילות מפתח. הם מאפשרים לצבירה של מידע.  זה מבוסס סביב נושא מסוים. במקור #  hashtags שימש בטוויטר כדרך לסווג את המסרים שלכם. מאז תחילת הפעילות, # hashtags  גדל על פני פלטפורמות אחרות גם כן, כולל Instagram, Flickr, Vine,  ולאחרונה גם בפייסבוק.

לדוגמא, אם אתה מפרסם תמונה של כוס טעימה של קפה על Instagram, ייתכן לתייג תמונה עם ‫#‏הקמת אתרים , ‫#‏אחסון אתרים , ‫#‏דומיין,

 

#Coffeelove hashtag, #domain, #hosting, #site, #web

 

או, אם אתה מפרסם תמונה של שקיעה יפה, אתה יכול להשתמש ב #sunset hashtag.  כמובן  בפריחה בדרום כ #דרום אדום, hashtags יחול על יותר מאשר רק תמונות.

על מנת לנצל את הכח של hashtags עבור העסק שלך זה חיוני לך ליצור משלך. ייתכן שתוכל להגיע לעוקבים חדשים על ידי דילוג על hashtags קיים, אבל באמת כדי ליצור באז שאתה מחפש אתה רוצה להיות יצירתי.

קמפיין hashtag מוצלח יעזור לך לבנות מודעות למותג העסקי שלך, או אפילו לקדם תחרויות או מתנות.

Hashtags  יעיל ביותר הוא קצר, ולעורר פעולה. כדי להגיע לנקודה שזה הולך לקחת קצת עבודה, אבל זה יהיה שווה את זה.

 

  1. להיות ייחודי, אבל לא יותר מדי ייחודי

כאשר אתה יוצר hashtag שלך אתה רוצה לוודא שזה ייחודי ובלתי נשכח. אם כבר יש לך hashtag  חברה אתה רוצה לאלתר על זה כדי להראות עמותה, אבל עדיין יש מספיק הבדל בולט.

אף אחד לא יזכור hashtag שזה משפט, אבל זה גם יהיה קשה להבדיל מותגים אחרים אם זה רק כמה מכתבים ארוכים. מציאת האיזון הנכון היא קריטית.

Hashtag שלך גם צריך להיות רלוונטי לקמפיין שאתה מנסה להפעיל. לדוגמא, אם אתה מנסה ליצור hashtag סביב אירוע לוודא hashtag מרמז על מה שהאירוע הוא למעשה על.

ברגע שאתה כבר בא עם hashtag   ייחודי, קליט, קל לזכור, ומעט תיאורים, אז זה זמן לעבור הלאה.

 

  1. להשתמש בו בערוצים מרובים

כפי שהוזכר קודם, hashtags שימושי על פני פלטפורמות מדיה חברתית רבות. כאשר אתה מבצע מסע הפרסום שלך אתה רוצה נוכחות בפלטפורמות מדיה החברתית קהל היעד שלך מבלה ב.

אנשים משתמשים בפלטפורמות מדיה חברתית שונות למטרות שונות, אבל hashtag שלך יכול לעזור לי לארוג חוט בחזרה לעסק שלך בכל רשתות נפרדות לכאורה אלה.

hashtag  זה יעזור לך לקבל יותר חשיפה על פני יותר ערוצים חברתיים, אשר יגדילו את הסיכוי של האש המושכת את מסע הפרסום שלך. שנית, זה יעזור לאנשים לזכור hashtag שלך, כפי שהם תהיו חשופים אליו במספר הגדרות.

 

  1. מחקר תמיד ראשון

היית שונא ציוץ hashtag סופר הייחודי, יצירתי מאוד רק כדי להבין שאדם אחר כבר משתמש hashtag למטרה אחרת לגמרי. זה לא רק פוגע בהצלחה של מסע הפרסום שלך, אלא גם עלול לגרום לתגובה חריפה של לקוחות רציניים.

זה תמיד שווה את זה כדי לבלות זמן לחקור hashtags הפוטנציאלי לראות מה עולה. הקפד לבדוק בפלטפורמות מרובות, כמו גם. בדרך זו לפני כן אתה יכול להימנע מתקרית מביכה ברצינות לחברה שלך.

בסך הכל, קמפיין hashtag יעיל הוא על שימושי בhashtag  בלתי נשכח בזמן הנכון, והכל בשירות של הלקוחות שלך. הצעדים שלעיל יקבלו את הולכים בכיוון הנכון.

מאמר נוסף על איסטגרם

לקבלת עדכוניים למייל, הכנס כתובת מייל:

Leave a Reply

Your email address will not be published.