קידום אתרים – האמנות בשכנוע מנועי החיפוש למצוא את התוכן הרלוונטי באתר שלך

איך להניע יותר תנועה לאתר שלך

אופטימיזציה למנועי חיפוש

קידום אתרים – האמנות בשכנוע מנועי החיפוש למצוא את התוכן הרלוונטי באתר שלך.

קידום האתרים, הדרך הטובה ביותר למשוך תעבורה וקהל-יעד לאתר האינטרנט שלך. זו עבודה קלה אך דורשת זמן רב. כמו ריצה למרחקים ארוכים.

איך?

ראשית, למתחילים מוחלטים, ודבר זה הוא בעל חשיבות עליונה,  SEO כרוך באופטימיזציה של התוכן באתר כולו ולהפיכתו לגלוי למנועי החיפוש.

המטרה, להופיע בעשרת (10) המקומות הראשונים בדפי התוצאות של מנועי החיפוש. המקום הטוב ביותר, הוא כמובן, המקום הראשון.

שנית, קידום אתרים מחולק לשתי קטגוריות, כלומר, על עמודים באתר ומחוץ לאתר. דבר זה כרוך בכל פעילות SEO שאתה מבצע באתר שלך ומחוץ לאתר שלך וכרוך גם בפעילויות קידום שכוללות אתרי אינטרנט של צד שלישי.

כדי להביא יותר תנועה לאתר WordPress, צריך לטפל בקידום בשלמותו. יש לעסוק בשניהם, גם על-עמודים באתר וגם באתרים חיצוניים.

אז מה יש לעשות מבחינה טכנית?   מחקר מילות מפתח

מחקר מילות מפתח נבון הוא הבסיס לקידום אתרים גדולים.

קידום אתרים - האמנות בשכנוע מנועי החיפוש למצוא את התוכן הרלוונטי באתר שלךמיילים וביטויים הם הנכס של מנועי החיפוש. אם התוכן שלך מותאם לתנאים אלה, תינתן העדפה. הכוונה היא שאם עשית את העבודה שלך ממש טוב, גוגל ושאר מנועי החיפוש יציגו את התוכן שלך ראשון ואתה תרוויח את התנועה.

אם אתה מסתכל על זה באופן ביקורתי, אתה מיד מבין שאתה חייב לדעת את מילות המפתח או את ביטויי המפתח שאנשים משתמשים בהם כדי לאתר את העסק שלך, כמו גם את מוצריך. זה המקום שבו מחקר על מילות מפתח מתחיל.

ברגע שתקבע את מילות מפתח/הביטויים האלה, תוכל להוסיף אותם לתוכן שלך כדי לשפר את הסיכויים של ההופעה הראשונה במנועי חיפוש שלך.

אם אתה מקפיד על-כך – כלומר, פרסום תוכן בלוג SEO – מוכן באופן עקבי ויישום טכניקות קידום אתרים מומלצים האחרות – תוכל להמשיך ליהנות מדירוג דף ויותר תנועה לימים, לחודשים ולשנים.

אבל איך תתמודד עם בעל החיים הזה שנקרא מחקר מילות מפתח? איפה תתחיל? תוכל להתחיל את המסע שלך עם כלי כגון מתכנן – מילות-מפתח של Google AdWords. עם מילת המפתח העיקרית בראש, אתה יכול ליצור בנק של מילות מפתח ב-Google AdWords שמתכנן וקובע את נפח החיפוש ומייצר רעיונות למילות מפתח.

למה בלוגים חשוביםחמוש עם מילות המפתח שלך, אתה מוכן ליצור תוכן מדהים שיופיע במנועי חיפוש. את צפיפות מילות המפתח האידיאלית רצוי לכוון ל-2.5%, כלומר אם אורכו של הבלוג שלך הוא 1000 מילות, הן אמורות להופיע כ-25 פעמים באופן טבעי. אין לעבור מעבר ל- 4.0%, משום שגוגל תגדיר אותך אז כסתם דואר זבל.

בנוסף, הקפד להוסיף את מילות המפתח שלך לכותרת הדף שלך, ורצוי בהתחלה. הוסף את מילות מפתח שלך לכתובות האתרים שלך, כדי שמנועי החיפוש יוכלו לאסוף אותם בקלות.

כותרות לתמונה altוזה לא הסוף. זרוק כמה מילות מפתח לשמות קבצי תמונה שלך, והכולל את תכונת ALT, ואם אפשר, מקם את מילת המפתח שלך גם ב-ALT.

לכל הודעה או דף שאתם צריכים לפרסם צרפו כותרות, תגיות ותיאורי meta, כי מנועי החיפוש יוכלו להשתמש במידע הזה כדי לדרג את התוכן שלך.  גם אם אף פעם לא יצרת פוסט WordPress לפני כן, כי להוסיף כותרות (H1, H2, H3 … H6) לא צריך להיות אתגר – הם כולם נמצאים בעורך החזותי.

הוספת מטא כותרות ותיאורים (נקראים meta נתונים קולקטיבי) מצד שני, אינה קלה. אבל אין מקום לדאגה, אתה יכול בקלות לייעל את הפוסט שלך בוורדפרס ואת הדפים באמצעות תוספי וורדפרס SEO כגון וורדפרס כל אחד SEO Pack.

אסטרטגיה קישורים

על-ידי מכניקה פשוטה של קישור להודעות האחרות שלך, אתה נותן לקוראים שלך את ההזדמנות למצוא יותר תוכן באתר שלך.

אם הם רק יקראו את הודעת הכניסה שלך ויינטשו, שיעור הנטישה יהיה גבוה ביותר, ואתה תאבד נקודות קידום אתרים, וכן תעבורת אינטרנט. יהיה נכון לטעון שמנועי חיפוש אוהבים קישורים פנימיים טבעיים.

במקביל, קישור להודעות האחרות שלך, ישפר את הסיכויים שלך לקבל יותר מהתוכן שלך. כאשר משתמשים בשיתוף התוכן שלך, תוכל למשוך יותר תנועה ואם זה חוזר, התנועה רק ​​תמשיך לגדול.

אתה יכול לקשר להודעות האחרות שלך בתוך התוכן שלך.

אימייל שיווקי

אמייל שיווקי wordpress – בלוג – פוסט – באמצעות דוא”ל

מקור גדול ביותר לתנועה לאתר שלך הוא באמצעות רשימות דיוור.

ראשית, יש להכין ולצבור רשימות דוא”ל הנבנות עם השנים. שנית, בקש מהמנויים שלך להירשם ברשימת התפוצה, ובקש מהם להעביר את הבקשה לחברים שלהם  בכדי לחלוק את התוכן שלך  בעלוני הדוא”ל.

זה לא לוקח הרבה כדי ללחוץ על הקישורים בהודעות דוא”ל וסופו של דבר הוא חודר עמוק יותר לתוך האתר והתוצאות? יותר תנועה לכל האתרים שלך. חלק גדול מהקוראים שלך הם כבר תנועה חוזרת, ואתה יודע מה הם אומרים; תנועה חוזרת היא מבקרים חדשים  ולקוחות חוזרים באתר שלך.

אז צריך לעודד רישום לניוזלטר שלך. להציע מדריכים חינם, ספרים אלקטרוניים, חברויות חינם – כל מה שצריך כדי לאכלס את רשימת הדוא”ל שלך. ולא לעצור שם, להזין אותם בתוכן גדול בדואר האלקטרוני ובאופן עקבי, ולא להזניח את הבלוג שלך. עם הזמן, רשימת הדוא”ל שלך תהיה מקור גדול של תנועה, הפניות וממון.

שיווק בדואר אלקטרוני הופך להיות יותר קל והרבה יותר מהנה כאשר יש לך את הכלים והשותפים הנכונים בצד שלך. וורדפרס הינה פלטפורמה קלה למטרה זו.

אם שיווק בדוא”ל לא נשמע כמו כוס התה שלך, לפחות תאפשר את זה למנויים באמצעות הזנה ודואר אלקטרוני. אתה לא צריך להזיע בתהליך.

מדיה חברתית למינוף – רשת חברתית

האינטרנט הוא ביתם של מספר עצום של אתרי רשתות חברתיות וכל יום נולד אחד חדש. אתרי רשתות החברתיות אלה יכולים למשוך כמויות עצומות של תנועה, תנועה שאתה יכול להיות חלק ממנה. זה שם מוכן ללקיחה, וכל מה שאתה צריך לעשות הוא לטבול את האצבעות שלך בצנצנת העוגיות הזו וזה לא משחק מלים.

איך? אתה יכול להתחיל על ידי יצירת שני חשבונות אישיים והמותג על כמה מהרשתות החברתיות כוללים אך לא מוגבלות לפייסבוק,      טוויטר,   , Google+, LinkedIn.

המטרה שלך תהיה לשתף את כל ההודעות והדפים שלך בפלטפורמות אלה.

הקרב לכניסה לאתרי מדיה חברתית צריך להיות מונחה במאמצים שלך על ידי כלל אחד. תשתדל לספק ערך אמתי בכל עת, בניגוד, נניח, לדואר זבל. אף אחד לא אוהב את הברנש הזה:

פשוט – די עם דואר זבל. כי יעזבו את הקישור שלך ולא תגיע רחוק, ואפילו זה עלול לגרום לתגובת נגד. במקום זאת, יש לרכוש את הידע, ולעסוק בערכים אותנטיים ואז תמצא כי אוהדים, קישורים ותנועה יכולים להתפתח זה בצד זה.

עם זאת, פרסום ושיתוף הודעותיך באתרי רשתות חברתיות אינו מספיק. אתה צריך לצעוד צעד אחד קדימה ולהפוך אותו לקל מאוד לקוראיך בשיתוף עם התוכן שלך. האם אי פעם היה לבלוג וורדפרס עם כל כך הרבה תוכן גדול ואפס כפתורי שיתוף חברתיים שאתה צריך להעתיק את הקישור לחלוק עם העוקבים שלך?

זה מתסכל – אך יש להעתיק ולהדביק את הקישור, בעוד שהיה ניתן פשוט להתקין תוסף מדיה חברתי. יש כל כך הרבה תוספי שיתוף חברתיים, שניהם בחינם ופרמיה ששום מו”ל וורדפרס לא להפעיל אתר אינטרנט ללא שיתוף כפתורים.

אם אתה כותב תוכן גדול, ואחד משגריר המותג שלך מעלה אותו על מדיה חברתית, ולאחר מכן עוד יהיו נוספים, ההודעה שלך תחזיר הרבה תנועה לאתר שלך. כזה הוא הכוח של המדיה החברתית. וחלקה הוא  ליצור תוכן מדהים ולהפוך אותו קל לשיתוף.

לשפר את המהירות של האתר שלך

הבאה של יותר תנועה לאתר האינטרנט שלך יהיה חסר משמעות אם לא תוכל לשמור את המבקרים אצלך. אם יש למבקרים חוויה לא סבילה באתר שלך, הם לעולם לא יחזרו, כלומר, שהמספרים שלך יהיו בירידה, גם אם אתה מושך הרבה מבקרים חדשים.

כמנהל אתר, אתה צריך לדאוג לשני מדדים – ביקורים חדשים וביקורים חוזרים. אם נתח עצום של התנועה שלך ממשיך לחזור לאתר שלך, אז סימן שעשית משהו נכון.

אם אתה מקבל הרבה ביקורים חדשים אך שיעור העזיבה שלך הוא בסימן עליה, אתה צריך לשקול מחדש את האסטרטגיה שלך – כי מה טעם שיש מיליון מבקרים שמעולם לא לחצו על הקריאות השונות לפעולה שלך. והכוונה, מה הטעם למשוך את העולם כולו, אם הם לא טורחים לחזור כאשר הם עוזבים?

שיפור המהירות של האתר שלך. אם האתר שלך נטען מהר מאוד, מבקרים יעריכו את המאמצים שלך, ואתה לא תאבד את התנועה, ויותר אנשים יהיו מוכנים להישאר בסביבה מספיק זמן כדי לבלוע את הפיתיון.

אם האתר שלך הוא איטי (לוקח יותר מ -5 שניות לטעינה), אנה, קח רגע וחשוב איך לקצר את זמן טעינה וורדפרס. גוגל גם יגמול לך עם דירוג טוב יותר לאתר במהירות רבה יותר, אז כן, זה win-win עבורך!, יעל  את גודל התמונות באתר

החל מיום 21 לאפריל 2015 , גוגל מעלה את דירוג אתרי האינטרנט המותאמים לסלולר

לכתוב תוכן בלוג גדול באופן קבוע.

למה בלוגים חשוביםכתיבת תוכן באופן קבוע בבלוג ימריץ את מנועי החיפוש כמו גם קוראים אנושיים לחפש בכל אמצעי, מה שעושה את התפקיד “גדול” מרתק או מרגש הכל הוא עניין של דעה.

מה לא עניין של דעה הוא דקדוק שגוי, שגיאות כתיב וטעויות רשלניות אחרות שבהן תוכל  לטפל עם קצת עריכה קלה. כדי ליצור תוכן איכותי, עליך לוודא שזה לפחות קריא וללא שגיאות – למען בהירות. כתיבה רעה ותוכן שנגוע בטעויות ירחיק את הקוראים ואת התנועה שלך.

כתיבה באופן קבוע. בלוג שמפרסם תוכן חדש באופן קבוע פונה למנועי חיפוש בצורה נהדרת, כלומר יותר קוראים ימצאו את האתר שלך. באותו הזמן, גם העקביות שלך להתבטא באופן קבוע על ידי פרסום, יוצר נאמנות בקרב הקוראים שלך, ולכך יש השפעה עצומה על תעבורת האינטרנט שלך.

מעקב אחר התנועה שלך

גם אם האתר שלך לא קיים, אתה חייב למשוך קוראים, וגם אם יש לך את כל עשר ההודעות בלוג. אין לעודד slacking ככלי ליצירת תוכן וכל אתר אינטרנט עם קצת תוכן הגון ימשוך קצת תנועה.

אם יש לך כמות רבה של הודעות (או אתה מתכוון לפרסם כמות רבה), עליך למשוך אליך כמות מסוימת של תנועה. אם אתה עושה את בדיקת הנאותות שלך ולומד על התנועה שאתה מושך, אתה יכול לזהות אזורים שצריכים חיזוק ואזורים שצריכים לשים על אש קטנה.

אולי סוג מסוים של פוסט מבצע טוב יותר מכל השאר. אולי, את התנועה שלך מגיעה ממדינה מסוימת ואתה ממקד מיקום שונה לחלוטין. או אתה אולי לא משתמש במילות מפתח הנכונות. אולי זה ואולי משהו אחר, כעת אתה מבין את העיקרון.

אתה יכול למשוך יותר תנועה רק על ידי שימוש ביתרונות  שלך או על-ידי ביטול החסרונות שלך, והעיקר, לא בכח. למד את התנועה שלך ועשה את התיקונים הדרושים. אם אתה לא יודע מאיפה להתחיל, מסך הנתונים הסטטיסטיים שלך WordPress הוא נקודת התחלה אידיאלית. ניתן גם להשתמש בכלים כגון Google Analytics. לאחר מכן לבצע שינויים בהתאם לצורך.

עיצוב בלוג גדול

עיצוב ותרגום תבניות לוורדפרסאתה יכול לזהות אתר לא אטרקטיבי ממרחק רב. עיצוב שאינו נעים לעין יעיף משם את הסיכויים שלך, כי מי אוהב כיעור? אם אף אחד לא רוצה להישאר בסביבה, כי העיצוב של אתר האינטרנט שלך מגעיל, תגיד לי חבר, איך אתה הולך ליצר יותר תנועה?

יש ליצור עיצוב יפה, ייחודי ומקצועי שתופס את תשומת לב, ואז לא צריך יהיה להתאמץ לתפוס תנועה. זה פשוט בתכלית, והכל נקשר בחזרה לנקודת שUX שהזכרנו קודם לכן. לבחירה ולהזמנת עיצוב מותאם אישי לאתר בקישור

ודא שהמודעות שלך תהיינה בסדר כזה שתהיינה מוכנות לאלה המשתמשים  במכשיר נייד.  ולידיעתך, תנועה ניידת תחלוף על פני תנועת שולחן עבודה בשנת 2015.

קישור ותגובה על בלוגים אחרים

כאשר אתה חושב על קישור אל ותגובה על בלוגים וורדפרס אחרים, עליך לחשוב על האמירה “שום אדם אינו אי.” – כל הדבר בנוי סביב הקונספט והפילוסופיה של קישור משאבים כדי ליצור אינטרנט המיטיב עם כולנו.

אם תנהג כזאב בודד, אתה תמנע מעצמך את ההזדמנות לגלות שטחים לא ממופים ולגדול. כאשר מציץ מגיב בבלוג שלך, האם זה לא נותן לך הרגשה טובה? האם אינך רוצה שלפחות עוד אדם ימצא את הפוסט בבלוג שלך וישאיר תגובה גדולה?

ובכן, אם אתה רוצה שיותר אנשים ימצאו את הבלוג שלך וישאירו תגובות, עליך להופיע בבלוגים שלהם ולהשאיר תגובה גם כן. זה אולי לא יניב לך הרבה תנועה אבל זאת קארמה טובה ואתה מקבל את ההזדמנות לפגוש אנשים אחרים שמתעניינים באותם דברים כמוך. נסה את המיטב כדי להוסיף ערך אמיתי לשיחה – לא דואר זבל.

בעת יצירת תוכן בלוג, יש לקשר למשאבים רלוונטיים של בלוגים צד שלישיים, והיות וזאת קארמה טובה, אתה בסופו של דבר תקבל קישורים אל הבלוג שלך, במיוחד אם אתה יוצר תוכן מעניין. שיש יותר תנועה בשבילך ידיד.

כך או כך, אתה בסופו של דבר אתה גומר ביצירת קישורים נכנסים ויוצאים, וזה נהדר עבור SEO, ובסופו של דבר יוצר תנועה. זה ניצחון!

לארגן תחרויות

תחרויות ומתנות הן דרך של הנעת יותר תנועה גדולה לבלוג שלך. אם יש לך מבצע מיוחד על נושאי וורדפרס , תן להם

אתה יכול לגרום לאנשים להיכנס לתחרות גם על ידי חיבתם למתנות שבפייסבוק או לצייץ אותו לחברים. אתה יכול אפילו לשאול את הקוראים להירשם ולשתף בתחרות בכל דרך שאתה מעלה על דעתך.

נוסף לכך ככל שהמילה מתפשטת, יותר התנועה תקבל בחזרה לבלוג שלך.

בונוס

הפוסט הזה יכול להימשך לנצח, ולכן הרשו לי לפרט את הנקודות שנותרו (והם מוסברות מאליהן):

השתמשו בפירורי לחם – הם נראים נהדרים במנועי חיפוש ויכולים לשפר את ההישג שלך דרך הערכות. WordPress SEO   יש את התכונה זו, כך שאתה תהייה בידיים טובות.

היצמד לנישה שלך, כדי למנוע קוראים מבולבלים

הודעות ישנות, שתף באמצעות תוסף כגון אוורגרין ההודעה Tweeter  

השתתף בקהילות ופורומים שבהם קהל היעד שלך משגשג.

תגיב לתגובות בבלוג, כי הקוראים אוהבים את זה.

בחר את הנושאים הנכונים מסיבות מובנות.

צרף קטגוריות ותגים מתאימים להודעותיך כדי לשפר את הסיכויים שיגלו אותך במנועי חיפוש.

ולבסוף, תמשיך; אל תוותר, בניין תנועת הוא תהליך איטי שלוקח זמן, כלים ומשאבים.

עכשיו שאנחנו כבר כיסינו את האזורים שאתה צריך לטפל כדי להגביר את התנועה בבלוג וורדפרס שלך, צא לעבודה ובהצלחה

Leave a Reply

Your email address will not be published.