הדרכים להגדיל את התנועה באתר שלך

הדרכים להגדיל את התנועה באתר האינטרנט שלך

שאל בעל עסק או משווק מה הם רוצים ביותר בעולם, והם כנראה יגידו לך “יותר לקוחות.” ומה מגיע לעתים קרובות לאחר לקוחות ברשימת המשאלות של עסק? יותר תנועה לאתר שלהם. ישנן דרכים רבות שאתה יכול להגדיל את התנועה באתר שלך, ובמאמר זה, אנחנו הולכים לשתף כמה מהם.

הדרכים להגדיל את התנועה באתר האינטרנט שלך

  1. לפרסם, זה כל כך ברור, למה לא להתחיל כאן? חיפוש בתשלום, פרסום מדיה חברתי ופרסום לתצוגה כל דרכים מצוינות למשוך מבקרים, בניית המותג שלך והאתר שלך מול אנשים. להתאים את האסטרטגיות כדי שיתאימו למטרות שלך – אתה רק רוצה יותר תנועה, או שאתה מחפש להגדיל את ההמרות,? לכל ערוץ יתרונות והחסרונות שלו, כך חשוב היטב על המטרות שלך לפני שתגיע לכרטיס האשראי שלך. אם אתה מקווה שיותר תנועה לאתר שלך תהיה גם לגרום ליותר מכירות, תצטרך למקד את מילות המפתח ככוונה מסחריות גבוה כחלק מאסטרטגיות החיפוש בתשלום שלך. כן, תחרות על מונחי חיפוש אלו יכולים להיות יקרים ביותר.
  2. קבלה חברתית זה לא מספיק כדי לייצר תוכן גדול ובתקווה שאנשים ימצאו את זה – אתה צריך להיות יוזם. אחת הדרכים הטובות ביותר כדי להגדיל את התנועה לאתר האינטרנט שלך היא להשתמש בערוצי מדיה חברתיים כדי לקדם את התוכן שלך. טוויטר הוא אידיאלי עבור קישורים קצרים, נמרצים (ומפתים), ואילו קידום Google+ יכול לעזור לאתר שלך להופיע בתוצאות חיפוש מותאמות אישית ונראה יעיל במיוחד בנישות B2B – בי LinkedIn הוא גם יעיל. אם אתה חברה של מוצר B2C, אתה עלול למצוא את את האתרים החברתיים דימוי כבד כמו Pinterest , Instagram .

אחת הדרכים הטובות ביותר כדי להגדיל את התנועה לאתר האינטרנט שלך הוא להשתמש בערוצי מדיה חברתיים כדי לקדם את התוכן שלך

ערוצי מדיה חברתיים כדי לקדם את התוכן שלך

  1. לערבב את זה אין נוסחת קסם להצלחה בשיווק תוכן, כדי להפוך אותו מושך ככל האפשר למיני קוראים שונים. לפזר הודעות קצרות יותר, המבוסס על חדשות בלוג עם תוכן ארוך טופס כמו גם וידאו.
  2. כותרות הן אחד החלקים החשובים ביותר של התוכן שלך. ללא כותרת משכנעת, אפילו לכתוב בלוג המקיף ביותר. להשתלט על אמנות כתיבת הכותרת. לעתים קרובות לכתוב כלפי מעלה של עשרים כותרות שונות עד שלבסוף התיישב על אחד שיניע את התנועה הרבה ביותר, כך לחשוב בזהירות על הכותרת שלך לפני שאתה מפרסם.
  3. שימו לב לעמוד ב- SEO תחשוב SEO מת? תחשוב שוב. אופטימיזציה של התוכן שלך למנועי חיפוש היא עדיין בפועל יקר וכדאי. האם אתה עושה את רוב טקסט ו alt לתמונות? האם אתה יוצר קישורים פנימיים לתוכן חדש? מה לגבי תיאורי meta? אופטימיזציה עבור SEO על עמודים לא צריכה לקחת גילים, וזה יכול לעזור להגביר את התנועה האורגנית שלך.
  4.  מילות מפתח ארוך זנב יעד יש לך בסיסים גבוהים מסחרי כוונה של מילות מפתח מכוסות? אז זה זמן למקד את מילות המפתח זנב ארוך, מדי. מילות מפתח זנב ארוך מהוות רוב של חיפושים באינטרנט, מה שאומר שאם אתה לא מיקודם כחלק ממאמצי החיפוש, או SEO בתשלום שלך, אתה מפסיד
    מילות מפתח ארוך זנב יעד
  5. START אורח בלוגים לפני שאתה אומר את זה – לא, בלוגים אמיתיים אורח לא מתו, למרות מה שאולי שמע. הבטחת אורח הודעה על אתר מכובד יכול להגדיל את התנועה לאתר האינטרנט שלך ולעזור לבנות את המותג שלך לעסקה. להיות הזהיר, כי – סטנדרטים לבלוגי אורח השתנו באופן קיצוני במהלך השנה והחצי האחרונה, וטקטיקות ספאם יכולות להוביל לעונשים קשים. להתקדם בזהירות. חושב SEOמת? תחשוב שוב.
    למה בלוגים חשובים
  6. להזמין אחרים לבלוג של אורחים הבלוגים אורח אתר שלך הוא רחוב דו-סטרי. בנוסף לפרסום תוכן לבלוגים אחרים, להזמין אנשים בנישה שלך בבלוג באתר שלך. הם עשויים לשתף וקישור למאמר האורח שלהם, שיכול להביא לקוראים חדשים לאתר שלך. רק כדי להיות בטוח שאתה רק לפרסם באיכות גבוהה, תוכן מקורי ללא קישורי ספאם, משום שגוגל היא פיצוח הדרך למטה על בלוגים אורח באיכות נמוכה.
  7. ללכת אחרי תנועת הפניה במקום להתחנן לאתרים אחרים לקשר בחזרה אליך (תהליך מייגע וזמן אינטנסיבי), ליצור תוכן שפשוט מתחנן להיות קשורות ל. למד מה סוגי הקישורים לשלוח הרבה תנועת הפניה, ואיך להשיג אותם, בפוסט הזה. במקום להתחנן לאתרים אחרים לקשר בחזרה אליך, ליצור תוכן שפשוט מתחנן להיות קשורות לפוסט.
  8. CONTENT ל LinkedIn הפך להיות הרבה יותר מאמצעי למציאת עבודה אחרת. הרשת החברתית המקצועית הגדולה בעולם היא כעת פלטפורמת פרסום בעל ערך בזכות עצמו, מה שאומר שאתה צריך לפרסם תוכן ב LinkedInעל בסיס קבוע. פעולה זו יכולה להגביר את התנועה לאתר שלך, כמו גם להגדיל את הפרופיל שלך בתעשייה שלך – במיוחד אם יש לך תנועה בינונית.
  9. יישמו סכימת מיקרו נתונים יישום (או בפורמט מיקרו נתונים אחר) לא בהכרח להגדיל את התנועה לאתר האינטרנט שלך בכוחות עצמו, אבל זה יהיה להקל על רובוטים של מנועי חיפוש כדי למצוא ומדד הדפים שלך. יתרון נוסף של שימוש סכימה עבור SEO הוא שזה יכול לגרום לקטעי אתר עשיר יותר, אשר יכול לשפר את שיעורי הקליקים.
  10. LINK פנימי הכוח של הקישור לפרופיל שלך לא נקבע אך ורק על ידי כמה אתרי הקישור בחזרה אליך – יכולים גם להיות מושפע על ידי מבנה הקישורים הפנימי שלך. בעת יצירת ופרסום תוכן, הקפד לשמור עין על הזדמנויות לקישורים פנימיים. זה לא רק עוזר עם קידום אתרים, אלא גם גורם לחוויה טובה יותר, שימושי יותר עבור המשתמש – אבן הפינה של הגדלת תנועה לאתר האינטרנט שלך. בעת יצירת ופרסום תוכן, הקפד לשמור עין על הזדמנויות לקישורים פנימיים.
  11. תחשוב ראיונות הם רק לשחקני הליגות הגדולות? תתפלא כמה אנשים יהיו מוכנים לדבר איתך אם אתה רק תשאלל אותם. שולח הודעות דוא”ל המבקשים ראיון למנהיגי מחשבה בענף שלך, ולפרסם את הראיונות בבלוג שלך. לא רק את שם ההכרה להגביר את אמינותו ולהגדיל את התנועה לאתר האינטרנט שלך, סביר להניח שהמרואיין ישתף את התוכן גם, הרחבת טווח השגתה עוד יותר.
  12. שיווק בדוא”ל מוזנח על ידי כל כך הרבה עסקים המתמקדים בגיוס לקוחות חדשים באמצעות שיווק תוכן שהם שוכחים על שיטות המסורתיות יותר. שיווק בדואר אלקטרוני יכול להיות כלי רב עוצמה, ואפילו פיצוץ דוא”ל הצלחה בינונית יכול לגרום uptick משמעותי בתנועה. רק להיזהר לא להפציץ אנשים עם מיילים בלתי פוסקים על כל עדכון בעסק שלך. כמו כן, אין להתעלם מהכוח של שיווק מפה לפה, במיוחד מאנשים שכבר נהנים ממוצרים או השירותים שלך. תזכורת בדוא”ל ידידותית על שירות או מוצר חדש יכולה לעזור לך להגביר את התנועה שלך.
  13. לוודא שהאתר שלך מגיב בימים שבם גלישה באינטרנט נעשה באופן בלעדי על מחשבים שולחניים כבר מזמן. היום, יותר אנשים מאי פעם משתמשים במכשירים ניידים כדי לגשת לאינטרנט, ואם אתה מכריח את המבקרים שלך לצבוט ולגלול את דרכם באתר שלך, אתה בעצם אומר להם ללכת למקום אחר. ודא שהאתר שלך הוא נגיש ונוחות לצפייה במגוון של מכשירים, כולל סמארטפונים קטנים יותר. (מאמר על תאימות אימות אתרים לניידים ולנגישות more mobile friendly and accessibility) .
    כיצד גוגל רואה את האתר שלכם במכשירים הניידים
  14. לוודא שהאתר שלך הוא מהיר, אי פעם מצאת את עצמך מחכה שלושים שניות לדף אינטרנט כדי לטעון? גם אני לא. אם האתר שלך לוקח לנצח כדי לטעון, שיעור העזיבה שלך יהיה גבוה שמים. ודא שהדפים שלך מותאמים מבחינה טכנית אפשרי, כולל גדלי קובץ תמונה, מבנה דף ואת הפונקציונליות של תוספי צד שלישי. האתר שלך נטען מהר יותר, טוב יותר. (ראה מאמר כיצד להקטין / לשנות גודל תמונות לפני הכנסת לאתר )
  1. ליצור תחושה של קהילת אנשים רוצה להביע את דעתם ולשקול בנושאים שהם מרגישים בלהט על, כך בניית קהילה לאתר שלך היא דרך מצוינת להתחיל שיחה ולהגדיל את התנועה לאתר האינטרנט שלך. ליישם מערכת להעיר חזק באמצעות פתרונות של צד שלישי כגון פייסבוק, או ליצור פורום ייעודי שבו מבקרים יכולים לשאול שאלות. אל תשכח לנהל הקהילה שלך, כדי להבטיח שסטנדרטים מינימליים של הגינות כשהם נפגשים, זה עם זאת.
  2. תעש את עצמך כמעיד בסעיפי תגובה אתה כנראה מבקר לפחות בכמה אתרים רלוונטיים לעסק שלך על בסיס קבוע, אז למה לא להצטרף לשיחה? בהתייחסו לא בהכרח לספק דחיפה מיידית לתנועת הפניה מייד, אבל מה שהופך אותך לעצמך על ידי מתן תובנות, תגובות בבלוגים ובאתרי תעשייה מעוררות המחשבה היא דרך מצוינת לקבל את השם שלך שם בחוץ – אשר לאחר מכן יכול לגרום ליותר תנועה לאתר שלך. רק זכרו ש, כעם פרסום אורחים, איכות ורלוונטיות הם מפתח – אתה צריך להיות מעורב עם אנשים אחרים בנישה שלך.
  3. “לבחון ניתוח נתונים של Google Analytics הוא מקור רב ערך של נתונים על כמעט כל היבט אפשרי של האתר שלך, מהדפים הפופולריים ביותר שלך למבקר דמוגרפי. להשגיח מקרוב על נתוני Analytics שלך, ולהשתמש במידע זה כדי ליידע את האסטרטגיות לקידום מכירות ותוכן שלך. שים לב למה שהודעות ודפים מוכיחים הפופולריות ביותר. בדוק נתונים מבקר כדי לראות איך, איפה ומתי התנועה באתר שלך מגיעה.
    איך לבנות מסע פרסום יעיל עם # hashtag
  4. GET פעילים במדיה החברתיים זה לא מספיק רק כדי לשתף תוכן בערוצים חברתיים – אתה צריך להשתתף באופן פעיל בקהילה, פתח חשבון טוויטר? לאחר מכן הצטרף בדיונים קבוצתיים עם hashtagsהרלוונטי. (אנחנו אוהבים #PPCchat!) האם קהל היעד שלך השארת תגובות על ההודעות שלך בפייסבוק? לענות על שאלות ולעסוק עם הקוראים שלך. שום דבר לא הופך את אנשים מהר יותר באמצעות מדיה חברתית כערוץ שידור – להשתמש במדיה החברתיים כפי שהוא נועד ולמעשה אינטראקציה עם האוהדים שלך.
  5. VIDEO לשלב תוכן מבוסס טקסט האסטרטגיה תוכן שלך הוא טוב ויפה, אבל וידאו יכול להיות נכס בעל ערך למשוך מבקרים חדשים ומה שהופכים את האתר שלך מרתק יותר. הנתונים מראה כי שימור מידע הוא גבוה באופן משמעותי לחומר ויזואלי מאשר לטקסט, כלומר וידאו הוא לתפוס דרכה הביתה מצוינת – ומחזיק – את תשומת הלב של הקהל שלך, ולהגדיל את התנועה לאתר האינטרנט שלך באותו הזמן.
  6. לארח אנשי סמינרים אוהבים ללמוד, וסמינרים מקוונים הם דרך מצוינת להקנות החוכמה שלך לקהל המחכה בקוצר רוח. בשילוב עם קמפיין קידום חברתי יעיל, סמינרים מקוונים הם דרך מצוינת להגדיל את התנועה לאתר האינטרנט שלך. שלח את דואר אלקטרוני כשבוע לפני הזמן, כמו גם “הזדמנות האחרונה להירשם” תזכורת היום לפני הסמינר. הקפד ארכיון המצגת לצפייה מאוחר יותר, ולקדם את הסמינרים המקוונים שלך באופן נרחב באמצעות מדיה חברתית.
  7. כנסים להשתתף לא משנה מה אתה תעשייה ב, רוב הסיכויים שיש מוסכמות לפחות אחד או שתיים גדולות וכנסים שרלוונטיים לעסק שלך. השתתפות באירועים אלה היא רעיון טוב דרך מצוינת לבסס את עצמך כמנהיג מחשבה בתעשייה שלך ולהשיג חשיפה משמעותית לאתר שלך.

מאמרים שונים למיחשוב ואינטרנט:

בלוגיםדומיין / שם מתחם,   קידום,   גיבוי  תבניות לוורדפרס, נגישות , תמונות

לקבלת עדכוניים למייל, הכנס כתובת מייל:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *