סיבות שיהיה לך אתר אינטרנט

סיבות שיהיה לך אתר אינטרנט לעסק שלך

אתם יודעים שאחוז גבוה במיוחד מהאנשים יחקרו חברה באינטרנט לפני שיחליטו לקנות או לבקר, ובכל זאת אחוז גבוהה במיוחד מהעסקים  אין להם אתר אינטרנט? אם אין לך אתר, אנשים לא יכולים לחקור את החברה שלך ולקבוע אם אתה מתאים לצרכים שלהם.

אם אתה מוצא את עצמך שואל, “האם אני צריך אתר לעסק שלי?” יש לרונקל את התשובות שאתה צריך.

רונקל נוסד רק ב 1989 ויש להם את כל התשובות והיכולת להקים לך אתר מוביל לעסק שלך

בדף זה אנו נספק לך סיבות המסבירות שאתה זקוק לאתר עבור העסק שלך. המשיכו לקרוא או צרו קשר עכשיו בטלפון  0522592164 .

מדוע אתה זקוק לאתר: חלק מהסיבות המשכנעות הם:

אם אין לך אתר לעסק שלך, בטח שאלת את עצמך: האם אני צריך אתר? למרות שזה יכול להיראות כאילו החברה שלך משגשגת ללא אתר, ישנן סיבות רבות להקים אתר.

בואו נסתכל על כמה מהסיבות לבנות אתר לעסק שלך:

  1. אנשים מצפים שיהיה לך אתר אינטרנט, אם אתה מחפש את התשובה הפשוטה ביותר לשאלה, “האם אני צריך אתר אינטרנט?” זה שאנשים מצפים שיהיה לך אתר. עם התפתחות העידן הדיגיטלי והיכולת למצוא מידע ברשת, אנשים מניחים שגם המידע של העסק שלך מקוון.

הקהל שלך מצפה שתהיה לך נוכחות מקוונת.  אתה צריך אתר מכיוון שאנשים מצפים שיהיה לך אתר כזה. אם מישהו מחפש את העסק שלך, הוא מצפה למצוא את האתר שלך בתוצאות החיפוש. ללא אתר, אנשים יראו את החברה שלך פחות מקצועית ואמינה ולא ירגישו בנוח להפוך לקוח.

אז אם אתה שואל, “האם אני צריך אתר לעסק שלי?” התשובה היא כן. אתה צריך אתר מכיוון ששוק היעד שלך מצפה שיהיה לך אתר  כדי שהם יוכלו ללמוד על החברה שלך ולהפוך ללקוחות.

  1. אנשים מחפשים אותך ברשת, בואו נדמיין שאנשים ממליצים על החברה שלך לאחרים. דבר ראשון שמקבלי ההמלצה היא ללכת לאינטרנט ולחפש מידע על החברה המומלצת. כשהמידע לא ימצא באינטרנט יעלו ספקות גדולת על החברה למרות ההמלצות.

אתה צריך אתר לעסק שלך מכיוון שאנשים מחפשים את העסק שלך באופן מקוון.

יש לקחת בחשבון גם עובדה שאחוז גדול מאוד מהחוויות המקוונות מתחילות במנוע חיפוש. רוב האנשים מתחילים את פעילויות הגלישה שלהם על ידי חיפוש. כדי לעזור למחפשים אלה למצוא את העסק שלך בתוצאות חיפוש, אתה צריך אתר למותג שלך שיעזור לכוון קישורים לחברה שלך.

  1. אנשים רוצים תשובות בסיסיות במהירות, אחת הסיבות החשובות ביותר שיש אתר אינטרנט היא שהפניות שלכם רוצות מידע מהיר. האם אתה מוצא את עצמך מוצף בשיחות טלפון של  אנשים השואלים על שעות הפעילות שלך, המיוחדים שלך או איך העסק שלך עובד? אם כן, הגיע הזמן לבנות אתר למותג שלך. אתה מציל את החברה שלך מלהשיב על שאלות בסיסיות כשאתה מספק את המידע באתר שלך. האתר מונע ממך לענות על שאלות כמו “באיזו שעה אתה סוגר?” או “איזה מבצעים יש לך היום?” עשרות פעמים ביום.

כשאתה משקיע בבניית אתר, אתה יוצר הזדמנות לספק את כל המידע החיוני במקום אחד.

אתה מפרסם מידע כמו: שעות פעילות, מבצעים, מוצרים ושירותים, מחירים, מקום, רקע החברה, פרטי התקשרות ועוד….
קח רגע לחשוב: כמה אנשים מתקשרים לעסק שלך הקשורים למידע שלעיל?

אם אתה מוצא שרוב הפניות מקיפות נושאים אלה, אתה זקוק לאתר אינטרנט לעסק שלך. אתר מאפשר לך לספק מידע חיוני לקהל שלך במהירות, מה שיוצר לך יותר זמן למקד את האנרגיה שלך בניהול העסק שלך ובתשובות על שאלות מורכבות יותר.

  1. אנשים משתמשים באתר שלך כדי לעסוק בעסק שלך, אם אתה עדיין שואל את השאלה, “האם אני צריך אתר לעסק שלי?” הנה עוד סיבה מצוינת להשקיע בבניית אתר: מעורבות. מעורבות ממלאת תפקיד קריטי בהפיכת לידים ללקוחות לכל החיים.

אחוז גבוה מהצרכנים משתמשים באתר של חברה כדי ליצור קשר עם המותג. בעולם זה, המנוהל באופן דיגיטלי, עליכם ליצור נוכחות מקוונת איתנה בכדי להפוך לקוחות פוטנציאליים ולהביא אותם להיות לקוחות. ללא אתר, אתה מחמיץ את הרגעים הקריטיים האלה שבהם תוכל להפוך לידים להמרות. אתר אינפורמטיבי ומושך חזותית מושך דרך ארוכה כדי לעזור לעסק שלך למשוך לקוחות  לקוחות פוטנציאליים, לענג אותם ולהפוך אותם ללקוחות עבור החברה שלך.

  1. אנשים רוצים לעשות יותר מאשר לקנות מוצרים ברשת. בעלי עסקים רבים שואלים את עצמם “האם אני צריך אתר לעסק שלי?” ולהגיב ב”אני לא מוכר את המוצרים שלי באופן מקוון, אז אין טעם. ” אנחנו כאן כדי לדכא את המיתוס הזה. אתר אינטרנט אינו מיועד רק לעסקים של מסחר אלקטרוני – הוא מתאים לכולם.

אינך צריך למכור מוצרים באופן מקוון כדי שיהיה לך אתר.

גם אם אתה מוכר מוצרים גדולים מכדי לעלות לעגלת קניות וירטואלית, כמו ציוד בנייה או חומרי בניין, אתר עדיין מועיל לעסק שלך. אתר ימשוך לקוחות פוטנציאליים לחברה שלך.

למה?
אנשים רוצים לעשות יותר מאשר לקנות מוצרים ברשת.
ישנם שלושה סוגים עיקריים של שאילתות חיפוש בגוגל:
מידע: משתמשים מבצעים חיפושים כדי ללמוד על נושאים או נושאים ספציפיים.
ניווט: משתמשים המחפשים עמוד או אתר ספציפי.
תנועות עסקיות: משתמשים המחפשים מתוך כוונה לרכוש מוצרים.
רוצה לנחש איזה סוג של שאילתת חיפוש הוא הפופולרי ביותר בגוגל?

זה אינפורמטיבי.

אנשים עורכים עשרות חיפושים מדי יום ומחפשים מידע. בין אם זה שואל שאלה פשוטה כמו “בן כמה הזמר הפופלרי שלך?” או משהו מעמיק יותר כמו “כיצד לבנות את ציון האשראי שלי”, אנשים מבצעים שאילתות ומחפשים מידע.

גם אם אינך מספק מוצרים ברשת, אתה מספק מידע. בין אם זה מידע על העסק שלך או על תוכן בנושאים בענף שלך, יש לך הזדמנות מצוינת לחנך את הקהל שלך.

כשאנשים מרגישים מושכלים, יש סיכוי גבוה שהם יתגיירו. מכיוון שמסרת את המידע המועיל הדרוש להם, סביר יותר שהם יבחרו בעסק שלך כאשר הגיע הזמן להמיר מכיוון שהם סומכים עליך.

שוב, אינך צריך להיות עסק של מסחר אלקטרוני כדי שיהיה אתר מקוון. כאשר הוא יוצר כראוי, אתר יועיל לכל חברה בכך שהוא יציע ללקוחות פוטנציאליים מידע מועיל, שיכול להעלות את המודעות למותג, אמון ועוד.

  1. אנשים רואים אותך עם התחרות שלך

האם אתה יודע מי לא שואל את השאלה “האם אני צריך אתר לעסק שלי?”

המתחרים שלך – כי יש להם כבר אחד כזה.

אם אתה רוצה להישאר תחרותי, אתה צריך אתר. התחרות שלך היא אחת הסיבות החשובות ביותר לאתר. ללא אתר לעסק שלך, אנשים שמחפשים ברשת ימצאו את החברה המתחרה שלהם ויבקרו במקום.

האם ידעתם ש -50% מהמשתמשים מבקרים בחנות תוך יום מיום חיפוש מקומי? המשמעות היא שאם אין לך אתר, משתמשים אלו מבקרים במקום זאת במתחרים שלך. חסר לך הזדמנות למשוך לידים חדשים ולהעביר אותם לעסק שלך.

אם אתה רוצה להישאר בתחרות עם המתחרים שלך, עליך להשקיע בבניית אתר לעסק שלך. זה יעזור לך ליצור נוכחות מקוונת בקרב חברות מתחרות ולהביא לידים נוספים לארגון שלך במקום לתחרות.

  1. אתר אינטרנט זו הדרך הקלה לשתף את הלקוחות שלך במאמרים על המוצרים והמותגים של החברה שלך
  2. אתר אינטרנט זו הדרך הקלה לשתף את הלקוחות שלך בסיפורי לקוחות

אז הגיע הזמן לבנות אתר אינטרנט, זה מהיר ולא יקר, כן לא יקר סה”כ החל מ 890 שקל כולל מע”מ לשנה

הטיפים המהירים ליצירת אתר אינטרנט:

  1. תבחר שם דומיין ( השם שייצג את החברה שלך אחרי ה www.)
  2. תכין לפחות עשרה עמודי תוכן טקסט כי גוגל רוצה תוכן

וישנם עוד ועוד נושאים רבים לדבר עליהם,
נתחיל ב תתקשר אלי עכשיו 0522592164
אברהם רונקו – רונקל משרד וטכנולוגיה בע”מ
נוסד 1989

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.