9 דרכים לשפר את SEO של האתר את והעיצוב

9 דרכים לשפר את SEO של האתר את והעיצוב

אחד האתגרים הגדולים ביותר, כי אתרי אינטרנט ישמרו על רלוונטיות בעיני מנועי החיפוש, במיוחד גוגל.  Google שולטת על  יותר מ 90% מתנועת החיפוש בארצות הברית לבדה, אין זה מפתיע, כי היעד החשוב ביותר של כל אסטרטגיה שיווקית מבוססת אינטרנט היא להיות מספר אחד ב-Google.

העיקרון מבוסס כי SEO באתר הוא אחד מאבני הבניין הבסיסיות ביותר בכל עסק . אז זה הגיוני להוסיף עוד מחרוזת לקוד השיווק שלך בתור מעצב אינטרנט ולשלב כמה אסטרטגיות SEO פשוטות באתר האינטרנט ובכל עיצוב.

הנה תשע דרכים כדי לשפר את חוזק SEO של האתר בכל עיצוב.

1. הוספת בלוג

הוספת בלוג לאתר כלשהו נותן ללקוחות שלך את ההזדמנות להוסיף תוכן טרי בקלות באופן קבוע. מנועי החיפוש אוהבים תכנים טריים, אם לעודד את הלקוח כדי לעדכן את הבלוג לפחות על בסיס שבועי, או בתקווה עוד יותר קבוע, אתה תיתן להם יתרון SEO ברורים. אתה יכול להסביר ללקוח כי מטבע  הבלוגים למשוך למנוע החיפוש תנועה, והם יכולים לנצל זאת לא רק על ידי הוספת תכנים בתדירות גבוהה ככל האפשר, אבל לאפשר למבקרים לשאול שאלות או להשאיר תגובות.

האינטראקטיביות של הבלוג גם מוסיפה ערך לאתר ולהגדיל את הסיכוי של הלקוחות הפוטנציאליים. סימניות ושיתוף הרשתות החברתיות שלהם, אבל זכור להשגיח על תגובות ספאם להסיר משהו שנראה כמו שכפול תוכן.

בלוגים גם מגדילים  את גודל האתר לאורך זמן זה יכול לספק יתרון SEO חשוב בעליית רשות האינטרנט ומספר גבוה יותר של דפים כדי למנף קישורים פנימיים.

2. הוסף את Google Analytics בכל עמוד

כפי שאתה בוודאי יודע, Google Analytics היא חבילת ניתוח חינם תוכנה שיכולה לספק ללקוח מגוון של נתונים קריטיים על האתר שלהם ואיך זה מופיע במנועי החיפוש.

באמצעות תכונות כגון המטרה מעקב, מעקב אחר אירועים, שיעורי נטישה ומודיעין אתה יכול לראות אילו מילות מפתח מנועי חיפוש ומקורות התנועה מייצרים מכירות או הפניות עבור העסק שלך. אתה יכול גם להשתמש בנתונים כדרך ליראות איך הם יכולים לשפר את האתר שלך על פני זמן דרך מתמשכת הפיצול בדיקה.

טיפ בונוס: הירשם Google Webmaster Tools, שבו גם יש טונות של מידע שניתן להשתמש בו כדי ללמוד יותר על מילות המפתח ודפי אינטרנט.

3. להפחית התנפחות קוד

העכביש של גוגל מחפש תוכן ייחודי, ו-JavaScript ו-CSS בקוד ה-HTML יכול להקשות עליהם למצוא אותו. לדוגמה, אתה צריך כבר לדעת כי כל הסקריפטים ואת קבצי ה-CSS יש להוסיף גם קבצים חיצוניים כדי לצמצם את משך הזמן שלוקח עכבישים מנוע חיפוש כדי למצוא את התוכן עצמו, כמו גם הקטנת יחס קוד ל-התוכן.

זכור כי הוספת קוד מוגזמת לא רק מאט את הדף של טעינת זמן, אלא גם מעלה את האפשרות של קידוד שגיאות, תוך שאולי אין השפעה ישירה על קידום האתר, עדיין עשויה לגרום לקשיים עבור מנוע החיפוש עכבישים.

 4. הפוך כל מקור ייחודי

גוגל מדרג את הרלוונטיות של כל אתר פי התוכן שהוא מכיל, והוא תמיד מחפש תוכן רלוונטי שלא נמצא בשום מקום אחר באינטרנט. פירוש הדבר כי התוכן של כל דף צריך להיות שונה לחלוטין לא רק מכל אתר אחר באינטרנט, אלא גם בכל דף אחר באותו אתר. זה מעלה את הנושא של תוכן משוכפל, ואת האימה של כל בעלי האתרים.

במילים פשוטות, אם לפרסם את כל התוכן שמופיע במקום אחר באינטרנט, אתה מפעיל את הסיכון של התעלמות מנועי החיפוש, כי האלגוריתם יהיה לחפש תוכן המציב את האתר שלך בחוץ.

ייחודיות התוכן מסירה מכשולים כגון מהאתר שלך ותקני העיצוב שלך יתמוך ב SEO שלך. זה גם ראוי לציין, כי בכל מקום בו אתה כולל קטעי המידע הכלול בדפים אחרים בתוך האתר כדי לפתות את המבקר לבצע את הקישור, אתה מפעיל את הסיכון של להיות נענש בגלל תוכן כפול. אז להיזהר בניסוח בשימוש תחיליות כך שהוא מספק סיכום בלי לחזור על כל המילים שהשתמשו בפועל.

 5. תיאור השתמש ב-meta tags

 <meta> תגיות הן תיאור מה מופיע במנוע דפי תוצאות החיפוש – הם נותנים לגולש באינטרנט סקירה של מה האתר עוסק. שים את כובע המשווק שלך וכתוב תיאור משכנע למבקרים ללחוץ על התוצאה. זו ההזדמנות הראשונה של האתר שלך כדי למשוך מבקרים, כן זה חיוני כי אתה נותן ללקוח שלך את הסיכוי הטוב ביותר שעמד מן התוצאות אחרות.

זכור, גוגל משתמשת גם בתיאור מטא תגים להבדיל מדפי אינטרנט (אם כי לא באותה מידה כמו תגי הכותרת) אז אתה גם צריך להיות זהיר כדי לתאר כל דף באופן שונה, כדי למנוע בעיות תוכן משוכפל. כולל מציעה בחינם.

ודא להגביל את <meta> תיאור תגי עד 160 תווים, כולל רווחים.

 6. הסר הנוסח חוזר על עצמו מפני פריסת האתר

שווה לחזור שוב, כי תוכן ייחודי היא חיונית להצלחה של כל SEO של האתר. בעת תכנון פריסת אתר מפתח כולל מידע כגון טקסט זכויות יוצרים, פרטי התקשרות, ואולי אפילו mottos החברה בכל עמוד של האתר. אם אין מספיק תוכן ייחודי בכל דף ואז אתה מפעיל את הסיכון של האתר של הלקוח שלך להיות נענש בגלל תוכן כפול. לכן חשוב להסיר את הניסוח חוזרות כאלה פריסת האתר כך תוכן אינפורמטיבי נכון של האתר אינו מדולל באופן כלשהו.

7. הקישורים הוסף בכל עמוד

קישור בין דפי אינטרנט באמצעות קישורי טקסט פשוטים, עם SEO מילות מפתח היעד בטקסט העוגן, יכול לספק דחיפה משמעותית על הדירוגים SEO שלך. הבעיה היא בעיצוב האתר הטוב ביותר לשימוש גרפי, JavaScript או Flash ניווט שלא להשתמש בטקסט העוגן. אם זה המקרה, אתה יכול להשתמש בקישורים תחתונה לקשר בין הדפים שלך, עם מילות המפתח שאתה רוצה הדירוג בתוך טקסט העוגן של קישורים.

 8. יצירת דף אינטרנט נפרד עבור כל מילת מפתח או ביטוי מילת

הדרך הטובה ביותר עבור אתר לדירוג עבור ביטוי מילת מפתח מסוימת כדי ליצור דף אינטרנט ממוקדות משפט עם מילות מפתח <title> תג, <meta> תיאור תגים, <h1>, העתק הגוף ואת כתובת. פירוש הדבר הוא קריטי חשוב כדי ליצור דף אינטרנט נפרד עבור כל מוצר או שירות ללקוח מוכרת, כמו גם דפי הקטגוריה אם הם נדרשים. דף ייעודי עבור כל מוצר או שירות גם להבטיח חווית משתמש טובה ככל שהם ינחתו ישירות בדף זה מתוצאות מנוע החיפוש, מה שהופך אותו הרבה יותר קל להם לקנות באינטרנט או לשלוח טופס לקבלת מידע נוסף.

 9. מילת מפתח השתמש בתגי כותרת עשיר בכל עמוד

<title>  על תגיות להופיע בשורת הכותרת של הדפדפן הם אחד הגורמים המשמשים את מנועי החיפוש כדי לקבוע את תוכן הדף שלך. במקום, כולל את שם החברה ב <title>תג, שימוש במילות המפתח הלקוח שלך רוצה הדירוג. זה ייתן ללקוח יתרון מוצק על הדירוג של מנועי החיפוש. ודא להגביל את <title> תגיות עד 60 תווים, כולל רווחים, כך את הטקסט המלא של תגי הכותרת מופיעה בדירוג מנועי החיפוש לא מקבל חתוכים על ידי גוגל.

על ידי שילוב של כל ההצעות הנ”ל לתוך כל הפרויקטים באתר האינטרנט שלך העיצוב, תוכלו לתת את הסיכוי הטוב ביותר של יצירת המכירות והרווחים מ בדירוג מנועי החיפוש.