למה העסק שלך צריך בלוג

למה העסק שלך צריך בלוג?

אנשים רבים חשבו בעבר שבלוגים זה רק לילדים או עבור אנשים אשר רצו לדבר רק על מעללים ועל חייהם, אך לא כל כך עוד. עסקים, כמו גם אנשים יוצרים אתרי נישה ומשתמשים  בבלוגים יותר מתמיד. מערבת לניהול תוכן וורדפרס היה המערכה המומלצת והנפוצה. באמצעות וורדפרס  תוכל לעדכן את האתר והבלוג ללא צורך לשלם למישהו שיעשה את זה בשבילך ( לפרטים והזמנה ).

אז מדוע עליך להשתמש בבלוג אם יש לך אתר מכירות באינטרנט או פשוט אתר תדמיתי?     להלן סיבות נוספות למה העסק שלך צריך בלוג.

להכריז על מוצרים חדשים או שירותים ללקוחות שלך.

אחד הדברים הטובים ביותר בבלוג הוא הכרזה על מוצרים חדשים שיהיו זמינים לרכישה, או להביא שירותים חדשים לתשומת לב. אפשרות זו טובה במיוחד אם אתר האינטרנט שלך אינו מתעדכן לעתים קרובות, וברצונך להפוך בלוג בכדי ליידע את הלקוחות הנוכחים ואת הפוטנציאליים. לבלוג הלקוחות שלך יגיעו הגיע אלייך ללא מחסומים מיותרים

להזכיר על מכירות או אירועים מיוחדים.

זו הדרך הטובה ביותר בכדי להודיע בבלוג שלך על אפשרות המכירה המתקרבת. אם תוכן הבלוג שלך הוא מאמרים באיכות טובה, לאחר הוספת מוצרים נוספים למכירה בתקופה הקרובה של אתר / חנות המכירות שלך. זה עשוי לגרום לאנשים לבוא בחזרה לאתר האינטרנט שלך לעתים קרובות יותר ולבדוק מבצעים שאותם אתה  מציע. יותר קל למישהו לחזור לאתר, ולהגדיל את פוטנציאליות במכירה של המוצרים.   בלוג הוא כלי מצוין לעדכון הלקוחות והספקים שלך.

קבל ברמה האישית יותר.

הבלוג שלך נותן לך הזדמנות נהדרת ליצור קשרים עם לקוחות ברמה האישית יותר. ומסייע לספק אמינות רבה  יותר, מציג ללקוחות מה אתה עומד לעשות או להכריז. דבר זה חשוב במיוחד כאשר מדובר בלחזר אחר הלקוחות, ואלה אשר באמת רוצים  לדעת מי אתה.

תמונה ציבורית של המדריך.

העובדה שיש לאנשים תמונה של מי אתה באתר האינטרנט שלך, או מתוך מה אחרים אומרים על זה בגדול. בלוג יאפשר להדריך אנשים ולהציג את החברה שלך. פעולה זו מסייעת לך להתאים למותג של העסק שלך.

ליצור תוכן איכותי יותר וליצור תעבורת גדולה יותר לאתר.

זהו גורם מפתח עם בלוג מאפשר לך לשים יותר דגש על אזורים שונים של אתר האינטרנט שלך. קישורים פנימיים לעמודים מסוימים של אתר האינטרנט שלך יסייע למיקום במנוע חיפוש וכן לפילוח תחומי את אתר האינטרנט שיביא עוד תעבורה לאתר. לתוכן נוסף יש ערך רלוונטי במנועי החיפוש. משמעות הדבר היא התנועה האורגנית יותר גדולה עבורך, שתוביל למכירות.

עדכון תוכן ישירות למייל

באמצעות הבלוג תוכל לייצר רישום לעדכון אוטומטי למייל. בכל פעם שתפרסם מאמר בבלוג , תמצית שלו תשלח לכל הנרשמים למייל וזאת באמצעות מערכת חינמית של גוגל http://feedburner.google.com/ הבלוג יאפשר לך לקבל תגובות מהלקוחות ומהספקים שלך

לפתיחת אתר ובלוג צור קשר עוד היום: 0522592164

 הרשם לקבלת עדכונים למייל Enter your email address