בחירת שם המתחם (דומיין)
מהי השפה בה מדבר ומחפש קהל היעד של האתר? , החיפושים אותם מבצעים הלקוחות הפוטנציאליים שלך נעשים בעברית, אז הדומיין הרצוי הוא בעל סיומת co.il. אם התשובה לשאלה היא אנגלית, אז הדומיין הרצוי הוא בעל סיומת .com.
אם יש לכם שתי שפות באתר, אז כדאי להקים אתר נפרד לכל שפה, על הדומיין המתאים לשפה. לדוגמא: domain.co.il עבור האתר בעברית, domain.com עבור האתר באנגלית ו-domain.de עבור האתר בגרמנית.
סיומות com או co עדיפות בדרך כלל על סיומות אחרות (biz, info וכו’). גולשים רבים יניחו באופן טבעי כי הסיומת שלכם היא כזו, ועלולים להגיע אל אתר אחר אם הסיומת שלכם בפועל היא org.il לדוגמא.
קנו גם סיומות שלא תשתמשו בהם מייד (לדוגמא – קנו את co.il גם אם אתם משתמשים כרגע ב-com)
אם הדומיין נועד בעיקר כדי למשוך תנועה ממנועי חיפוש בחו”ל, אז עדיף לכלול בשם הדומיין מילות מפתח, ולהפריד אותן בסימן מקף: word1-word2.com.
אם הדומיין נועד לשמש גם לצרכי אתר תדמיתי, אז עדיף להימנע משימוש במקף. יתכן כי אפילו שווה להמציא מילה חדשה (וקצרה), ולהשתמש בה בתור הדומיין שלכם. לגוגל זה עבד…
רכישה של דומיין בכל הסיומות באתר domain4com.com