כיצד ליצור חנות מקוונת ב וורדפרס ו Paypal

כיצד ליצור חנות מקוונת ב וורדפרס ו Paypal

 וורדפרס ידועה כפלטפורמה ניהול תוכן עם תמיכת eCommerce גדולה. אלא שיש לבדוק עשרות תוספי וורדפרס המאפשרים להפוך את האתר שלך לחנות מקוונת המתפקדת במלואה

 תוספי eCommerce רבים לפעמים מסובכים מדי בשל מספר התכונות שהם כוללים, אך קיימים פתרונות פשוטים יותר וזמינים. אחד הפתרונות הטובים ביותר עבור מכירת מוצרים דרך אתר אינטרנט ב וורדפרס הוא עגלת קניות וורדפרס Paypal. והתוסף WordPress Simple Paypal Shopping Cart

 כפי שהשם מרמז, עגלת קניות וורדפרס Paypal מטרתה להפוך את התהליך של מכירת מוצרים באתר האינטרנט שלך קל יותר. התוסף אינו מחייב אותך להשתמש בתבנית עיצובית מיוחדת על מנת להציג את המוצרים שלך. התוסף גם אינו מבקש ממך לשנות את כל תבניות WordPress הקיימות שלך. כל מה שאתה צריך לעשות כדי לבנות את החנות שלך הוא להוסיף קודים,  אחד או שניים קצרים לדפים שלך. זה כל מה שיש בו.

 מבט קרוב יותר על איך שאתה יכול להשתמש בעגלת קניות וורדפרס Paypal למכור מוצרים באתר האינטרנט שלך.

 יצירת החנות שלך

 לאחר הפעלת התוסף, תוכל לראות דף אפשרויות לתוסף שנוספו לאזור ההגדרות שלך. במהרה יתברר לך איך להשמש בסל קניות וורדפרס Paypal.

 המדריך המהיר מדגיש שיש שני קודים קצרים. כדי להוסיף פריט לדף, כל שעליך לעשות הוא להשתמש בקוד הקצר wp_cart_button ולציין את שם המוצר ומחיר המוצר. כאשר לקוח מוסיף פריט, הוא יתווסף לסל הקניות שלו.

 בשלב הבא, אתה צריך ליצור דף עגלת קניות. כדי להציג סל הקניות של הלקוח, כל מה שאתה צריך לעשות הוא להזין את הקוד הקצר show_wp_shopping_cart לדף. אתה פשוט משתמש בקוד אחד קצר להוספת פריטים לסל ועוד כדי להציג את הסל עצמו. הלקוחות יכולים להמשיך PayPal ולשלם עבור הפריטים באמצעות דף עגלת קניות.

 היופי של שימוש בקודים קצרים הוא שאתה יכול לקדם את הפריטים שלך לאן שאתה רוצה. אתה לא מוגבל לפורמט מסוים. בפתרונות קניות אחרים, אתה צריך לשלוח ללקוחות דף המכירות שלך או לדף הבית של החנות המקוונת שלך, אבל עם התוסף הזה אתה יכול פשוט להכניס את הכפתור “הוסף לסל” בכל הודעה או דף.

 התוסף הוא כמובן פשוט על ידי עיצוב, עם זאת יש עדיין הגדרות רבות, כי אתה יכול להגדיר. ההגדרות כלליות באזור מאפשר לך להגדיר הגדרות PayPal כגון פריטי המטבע, נמכרות ובעלות המשלוח עבור פריטים. אתה יכול גם להוסיף פתק למוכרים וקיימת אפשרות לשילוב תוסף WP פלטפורמת שותפים.

 התוסף כולל מצב שימושי של PayPal ארגז חול בדיקות שמאפשר לך לבדוק שעגלת הקניות שלך פועלת כראוי.

את דוא”ל שנשלח לרוכש לאחר הרכישה ניתן לשנות באמצעות אזור ההגדרות. ניתן להכניס לשם את הפרטים של המוצר שלהם לדואר האלקטרוני באופן ישיר.

 ניתן גם לשלוח הודעת דוא”ל לעצמך בכל פעם שמישהו רוכש מוצר ממך. אנשים רבים יכולים לקבל הודעת דוא”ל שנשלח אליהם, וזה שימושי אם אתה מפעיל חנות עם בן זוג.

 סל קניות של וורדפרס Paypal תומך גם קופונים. אלה יכולים להיות מוקצים באזור ההגדרות. קופונים הם שימושיים במיוחד לתחרויות ריצה באתר שלך ומציע הנחות ומבצעים מיוחדים.

 למרבה הצער, אין כיום אפשרות לתפוגת הקופון לאחר מועד מסוים, או לאחר מספר מסוים של שימושים.

 הזמנות עגלת הדף מציג היסטוריה של כל הרכישות שנעשו בעבר. יש גם אפשרות להציב סדר חדש באופן ידני דרך אזור ההגדרות. האפשרות זו שימושית אם הלקוח שלח את התשלום שבאמצעות שיטת תשלום אחרת, או אם היית מציע פריט בחינם דרך תחרות ורוצה לעקוב אחר המשלוח.

 ברגע שהחנות שלך פועלת בצורה נכונה, אתה לא צריך לחזור לאזור ההגדרות אם אתה לא רוצה לשנות את הדרך בה דברים מתנהלים.

 תוסף קטן ועם הרבה תכונות

 סל קניות של וורדפרס Paypal אינו מתקדם כמו פתרונות מסחר אלקטרוני אחרים, אבל עדיין יש לו הרבה תכונות נהדרות.

ניתן להשתמש בו כדי להציג תמונות ממוזערות שי תמונת המוצר. עשר שפות נתמכות.

 התוסף ניתן להשתמש כדי למכור מוצרים מוחשיים או מוצרים לא מוחשיים כגון שירותים וקבצים דיגיטליים כגון קבצי אודיו ספרים אלקטרוניים, PDF וכו’

 כדי לקבל תחושה טובה יותר עבור מה וורדפרס סל קניות Paypal יכול לעשות להלן כמה סרטונים על התוסף

*** אין אחריות של האתר או של חברת רונקל על התוסף או על אופן בעולתו ***

Basic Installation and Setup
Quick shopping cart plugin installation and configuration video tutorial

Using Product Variations
The following video shows how you can use product variations

Charging Shipping For Your Physical Products
How to setup shipping charge for your tangible products:

Selling Digital Media Files
The following video shows how to setup the plugin to sell digital media files from your site:

Display a Nice Product Box for your Items
The following video shows how you can create a product box on a WordPress page for your items:

Create a Specific Checkout Page
The following video shows how you can create a specific checkout page for your products:

Using Discount Coupons Feature
The following video shows how to use the discount coupon feature of the shipping cart plugin:

לקבלת עדכוניים למייל, הכנס כותבת מייל:

 

אופטימיזציה של אתר ב WordPress עבור התקנים ניידים

 צעדים לאופטימיזציה של אתר ב WordPress עבור התקנים ניידים

מפתה לחשוב שלהתאים תבנית וורדפרס לקהל הנייד שלך זה דבר פשוט כמו התקנת תבנית
גם אם התבנית שלך נראית טוב במכשיר נייד, ניתן עדיין לעשות הרבה יותר, ולמעשה יש לעשות הרבה בכדי לייעל את החוויה של המבקרים באתר שלך באמצעות מכשירים ניידים.

הצעדים בכדי להתאים את התבנית בוורדפרס למכשירים הניידים.

תרגום ובניית תבניות

גלישה באינטרנט סלולרי עשויה שלא להתאים לגבהים המסחררים של שימוש באפליקציה סלולרית, אבל זו  מגמה שניתן להתעלם ממנה.

בעוד התבנית הנכונה היא ללא ספק שלב קריטי בחוויה הניידות האופטימלית ומספקת,.

צריך להסתכל על:

תפריטים ספציפיים להתקנים ניידים – תפריטי שולחן עבודה לתרגם גם לסלולריים, או בגלל שהם גדולים מדי או מפני שהם מכילים קישורים לתוכן שהוא בעדיפות נמוכה או אפילו בעיפות לא רלוונטית למשתמשים ניידים.

התוכן – כמעט שבלתי אפשרי ליצור ולכתוב כותרות וקטעים הפועלים היטב על שולחנות עבודה רחבים  ומכשירים ניידים מוגבלים, ולכן אל תנסה, במקום זה, צור גרסאות עבור שניהם.

תמונות – מסכים קטנים יותר עובדים בצורה מושלמת עם תמונות קטנות יותר, וכך ניתן לחסוך זמן ורוחב-פס של המבקרים אצלך על ידי תמונות מותאמת לנייד.

בוחרים תבנית – אם תבחר תבנית נושא ספציפית להתקנים ניידים ולא לדבוק בתבנית הנוכחית שלך אתה גם צריך להסתכל על תחליף לתבנית כדי להבטיח שהמבקרים הניידים שלך יקבלו את ערכת הנושא הנכונה

wordpress_themes

בדיקת התבניות בניידים – לא משנה באיזו גישה אתה נוקט, יש לבדוק איך האתר הסלולרי שלך נראה ומתנהג במכשירים ניידים.
למעשה, אנחנו הולכים להתחיל עם האחרונים ברשימה הזאת, בדיקת החוויה הניידת.

שלב 1: הגדרה עד בדיקת איכות סביבה

בדיקה במכשירים הניידים השונים: אנדרואיד, איפון וטבלטים בגדלי מסך שונים

שלב 2: בחירת התבנית

הוספת נושאים, כעת צריך להוסיף מניסיון תוכן מותאם לנייד ולקריטריונים שלך בעת הערכת תבנית
כמו כל בעל אתר אתה יודע שבחירת תבנית היא קשה, ולא מעט בגלל המבחר העצום שיש.
לא משנה אם יש לך כבר תבניות חדשות (נייד או שולחני) אתה צריך לבדוק אותם כדי לוודא שהם הולכים לספק סוג של חוויה שאתה מרגיש בנוח.
ולכן יש לבצע בדיקות מקיפות.

1. האם זה מתאים?

התבנית של “מתאים” הוא לא רק על כך שהתוכן נשאר בתוך הגבולות של המסך, אלא גם מכסה את כמות התוכן שהמבקרים יוכלו לראות. זכור כי עם יותר רמזים חזותיים יותר על מסך, המבקרים פחות צריכים לנחש או לגלול:

  • האם יש פסי גלילה, פסי גלילה אופקיים במיוחד?
  • האם כל התמונות יושבות בתוך המסך?
  • האם טקסט (כותרות, כותרות, גוף) בגודל מתאים?
  • האם אתה יכול לראות לפחות את הכותרת של הפוסט הראשון בדף הבית?

2. האם התפריטים עובדים?

הם באים בכל הצורות והגדלים כדי לבדוק שהתפריט עובד כפי שאתה רוצה את זה:

  • האם גישה לתפריט ברורה?
  • האם אתם יכולים לראות באופן מיידי את כל אפשרויות בתפריט?
  • האם זה קל כדי לגלול בתפריט?

3. איך sidebars / תפריט צד מטופל?

אם יש לך  sidebars אז להחלטות שנושאים מגיבים לעשות בהתמודדות עימם יש חשיבות עצומה.
בדרך כלל לנושאים יש שלוש אפשרויות:

  • להסתיר את הסרגל הצדדי
  •  העבר אותו אל מתחת לתוכן כסוג של כותרת תחתונה נוספת
  • או להפוך אותו לאלמנט שקופיות.

אתה צריך לשים לב במיוחד:

  • האם התוכן החיוני אמור להיות קשה או בלתי אפשרי לאתר?
  • אם הסרגל הצידי עבר מתחת לתוכן אין  ליצור הכפלה מכוערת?
  • קורה לעתים קרובות כי נושאי התגובה הטובים ביותר הם אלה שלא משתמשים בתיבות צד בכלל.
  • אם ערכת העיצוב הנוכחית שלך לא ניתנת לשינויים

אז, האם  כבר שיחקת עם התבנית הנוכחית שלך , או המועדפת שלך על סלולרי ואתה לא מרוצה לחלוטין עם זה. מה האפשרויות שלך?

  • פשוט לחיות עם זה – אולי מוצדק אם התנועה הניידת שלך היא נמוכה
  • שנה את תבנית העיצוב שלך – יש ללכת עד הסוף ולעבור לתבנית חדשה שמטפלת בנייד יותר יותר לטעמך
  • שימוש בתבנית עיצוב לנייד – להשתמש בתבנית שתוכננה במיוחד למכשירים ניידים

לבנות תבנית מותאמת לניידים – אם יש לך את הזמן וקורטוב של HTML ו-CSS – כישורים אז אתה יכול לבנות ערכת נושא משלך.

שלב 3: הוספת תפריט ספציפי לנייד

היכולת להציג תפריטים שנוצרו במיוחד עבור מכשיר סלולרי הוא מרכיב חיוני בחוויה הכוללת.
ניווט הוא מרכיב מרכזי בכל אתר ורוב הסיכויים שהתפריט שיש לאתר שולחני הוא לא יעבוד טוב בכל מקום, כמו גם באתר סלולרי פשוט בגלל גודל המסך.

שיקול חשוב יותר באופן פוטנציאלי, ולעתים קרובות התעלם, הוא האם יש למבקרים הניידים שלך את אותו סדר העדיפויות של תוכן למשתמשי שולחן העבודה שלך. לדוגמא, בדף צור קשר עם מפת מיקום, יכול להיות בעדיפות גבוהה, תוך קישור לארכיונים אולי לא.

תוכן בעל מספר עמודים

אנחנו צריכים להפוך את התוכן כי הוא הולך להיראות טוב על נייד, אבל איך עושים את זה מבלי להתפשר על איך זה נראה על שולחן עבודה? בכך שהוא מסתגל.

תוכן מסתגל מאפשר לתוכן להיות ממוקד בפלטפורמה מסוימת או על ידי יצירת חלופות (כגון שדה מותאם אישית כותרת קצרה כדי להחליף את הכותרת על מוביילים) או על ידי שליטה אם התוכן הוא גלוי בכל.

נראות השליטה היא חשובוה. חלק מהתוכן, עשוי להיות בלתי מובן בטלפונים פשוט בגלל גודל המסך; במקרים כאלה עדיף לא לספק את התוכן בכלל.

יישום כמה טכניקות תוכן אדפטיבית פשוטות יסייע מאוד באופטימיזציה של האתר הסלולרי שלך משכנע אם אתה משתמש בתבנית או תגובה ספציפית להתקנים ניידים.

שלב 5: הוספת יכולת תמונות מסתגלת

בעיה משמעותית היה לספק תמונות למכשירים ניידים כאשר הקובץ שמועבר למכשיר הוא גדול בהרבה מהנדרש. זה המקום שבו תמונות המסתגלות, נכנס כעיקרון מה שקורה הוא שבקשה לקובץ תמונה נותחה על מנת לקבוע את סוג המכשיר שהופך את הבקשה. קובץ תמונה ולאחר מכן באופן דינמי נמסר כי הוא מותאם לפלטפורמה זו.
זה אומר שאתה לא צריך לדאוג באופן מפורש ליצירת תמונות עבור כל פלטפורמה, הכל טופל בשבילך.
ליישום תמונות הסתגלות תהיה השפעה ניכרת על מהירות הורדת דף ומומלץ מאוד.

 עכשיו יש לך אתר נייד

זה אולי לקח כמות עבודה רצינית, אבל אם אתה כבר אחרי שלבים אלו  יש לך אתר סלולרי שנותן  חוויה אופטימלית ולא להיראות ולהרגיש כמו במחשבה שנייה.

התנועה הניידת שלך לא יכולה להיות משמעותית כרגע, אבל זה יגדל כשינוי בלתי נמנע כדי לגשת לאינטרנט במכשירים ניידים ממשיך ואתה צריך לטפל בזה בשלב כלשהו.

עדיף לעשות את זה עכשיו ולהיות הרבה  צעדים לפני המתחרים שלך.