יתרונות קידום אתרים SEO בשימוש בוורדפרס כמערכת ניהול תוכן

יתרונות קידום אתרים SEO בשימוש בוורדפרס כמערכת ניהול תוכן

וורדפרס היא בהחלט מערכת ניהול התוכן הנפוצה ביותר בימים אלה. מערכת ניהול תוכן / וורדפרס יכולה לשמש לבניית אתר אינטרנט כבלוג או שזה יכול להיות מותאם אישית למראה ולחוויה שלך. תכונה מועילה ביותר של וורדפרס שהקוד של המערכת מובנה למנועי החיפוש בצורה מועילה ביותר לקידום.

באמצעות וורדפרס

 permalinkאם אנחנו משתמשים במבנה הקישורים של האתר Permalinks WordPress הם הקישורים או כיצד תיראה כתובת האתר או כתובת עמודי / מאמרי התוכן של האתר בצורה שתיראה טוב ומקודמת למנועי החיפוש.

לדוגמא, כאשר אתה מייצר מאמר בוורדפרס, כתובת האתר נוצרת באופן מיידי. בעיקרו של דבר, זה אומר שכל פעם שאתה מבצע כתיבה / יצירת עמוד תוכן חדש אתה מפתח אתר אינטרנט יותר בוגר והופך את דפי האינטרנט הנוספים מפורטים במבט המקוון עבור מנועי החיפוש אשר יביא יותר תנועה לאתר האינטרנט שלך, וכתוצאה מכך יותר אורחים ולקוחות. זה גם מאפשר לעכבישי Google למצב את האתר שלך לביטויים על פי בחירתך.

 וורדפרס יכול להיות מותקן באופן מיידי על גבי דומיין משלך (לבחירת שם דומיין / שם מתחם פנוי באתר http://hostkal.net  ) ואחסון על גבי שרת ייחודי https://ronkal.co.il. כך תוכל ליצור כותרות תוכן וקישור קבוע. שימוש בביטויי חיפוש בכותרות שלכם ייצור את זה פשוט יותר כדי שתוכל להשיג את העמדות הגדולות יותר ב- Google. אחת מהאסטרטגיות החשובות ביותר לכתיבת כותרות תוכן הוא לכתוב לאנשים ולדר שאנשים יחפשו אותך. מה שהופך את המאמרים שלך עשירים בביטויי חיפוש.

באמצעות וורדפרס כ CMS  כמערכת ניהול תוכן

 וורדפרס כ CMS  הוא יישום המשמש לניהול תוכן של דפי האינטרנט באתר שלך. כותב התכנים אינו נזקק יותר לתכנת או לבונה אתרים בכדי לשנות או להוסיף תוכן באתר. בכל רגע ניתן לשנות את התוכן או להוסיף תוכן ללא כל ידע מיוחד. תוכן = טקסט, תמונות, ודיאו

מדריך וורדפרס

לאחר התקנת וורדפרס, אפשר ליצור עמוד ראשון סטטי ולהציג את העמוד הזה כעמוד הבית של האתר- או שאתה יכול לבחור לשמור את האתר שיוצג כבלוג שיופיע בעמוד הראשון. וורדפרס מאפשר להוריד ערכת נושא / תבניות עיצוב בחינם שבו יש סגנונות שונים. כמגזין, כאלבום תמונות לצלם, כתיק עבודות ועוד…

דף נחיתה מהו?

דף נחיתה מהו?

זה דף באתר שלך, שמתעל את המבקר באתר, לבצע פעולה אחת, ספציפית. ובדרך כלל דפי נחיתה מיועדים להרשמה ברשימת תפוצה של תמריצים ספציפיים (כמו בונוסים חינם).

דפי נחיתה מסתירים את כל מה שלא נדרש (כמו קישורי ניווט, סרגלי צד, תפריטים עליונים ותחתונים וכו’) ומפנים את הפוקוס לחלוטין רק על הפעולה המיועדת.

דפי נחיתה משמשים בין היתר, להרשמה לעלון תפוצה, לייעוץ, וכל מוצר/שירות חדש.

צעדים כדי לבנות דף נחיתה כראוי

להתמקד במטרה אחת

למקד הכל על טופס המנוי. כתוב את התוכן והסבר מדוע זה הגיוני להירשם, או את מה  יקבלו אם יירשמו בטופס. הפוך את ההרשמה שתהייה החלק הבולט ביותר מבחינה ויזואלית של הדף. עשה זאת  בצבע שונה, ובקווי המתאר, כדי להפוך אותו לגלוי, גם אם הקורא עומד מטר מהמסך שלו.

להיות ספציפי

הגדר במהירות מי קהל היעד שלך. רשימת הפרטים של תמריצי ההרשמה, כמו גם את הפרטים של מה שאתה שולח לרשימה שלך. השתמש בהוכחה חברתית כדי להדגיש את הערך שאחרים קיבלו בהיותם ברשימת התפוצה שלך.

לספר סיפור

סיפורים הם יותר מעניינים ובלתי נשכחים מאשר עובדות ונתונים סטטיסטיים. מדוע יש לך רשימת תפוצה? ומדוע אתה מציע את התמריץ שאתה מציע?

מינוף אחד משלושת הסוגים העיקריים של סיפורים בתוכן שלך: דוד מול גוליית (איך אתה עוזר לחלשים לנצח), תוכל להראות למישהו איך לעשות יותר כסף והתגברות על מכשולים.

מיועד לקהל היעד שלך

להסיט את תשומת לב ממך – ואל המוצרים שלך, ולקהל היעד שלך. השתמש בשפה שהם מבינים, כתוב במונחים של היתרונות להם. מה יש בו עבורם?

הישאר כנה

זה שאתה מנסה להרחיב את הרשימה שלך, לא אומר שאתה כבר צריך להיות משווק מפוקפק. השתמש בקול ובטון שלך. קבל באופן אישי את הסיפורים שלך. תכונות אמתיות של תוצאות, צילום אמתי ועדויות אמתיות. יש הבטיח רק מה שאתה יודע שאתה יכול לקיים.

להיות מהיר וברור

להגיע לנקודה במהירות ובכותרות שילכדו את הנקודות העיקריות. אל תשתמש במילים גדולות “מרשימות” או בז’רגון תעשייה.

לחסל

דפי נחיתה לא צריכים לקבל את אותה הכותרת העליונה והתחתונה כמו שאר אתר האינטרנט שלך. יש להסיר אותם. צריך להסיר קישורים לכל דבר שאינו מתייחס לטופס ההצטרפות שלך.

הדבר היחיד שאתה לא צריך להסיר הוא את אותו חלל לבן. היצמד לעמודה אחת לעיצוב.

התאמה

אם אתה משתמש בדף הנחיתה שלך כיעד למודעות בתשלום, דאג לוודא שעותק המודעה תואם את עותק הכותרת. השתמש באותו צבע וצילום מהמודעה לדף הנחיתה. צריך לגרום לאנשים לראות את הקשר.

לקדם

אין טעם בדפי נחיתה אם אף אחד לא רואה אותם. אפשר להגביר את התנועה לשם על ידי הדגשתם בידיעון שלך, במדיות החברתיות (בעדכונים ובפרופיל שלך), בחתימת הדוא”ל שלך, באתרי אינטרנט של קהילה, במנועי חיפוש חדשות (לא דואר זבל!), צריך שיופיע בכותרת המשנה של הודעות אורח (לעשות דף נחיתה רק עבור קוראים של פרסום), וגם דרך פרסום בתשלום.

רכיבי מפתח של דף נחיתה

כותרת: מהו היתרון הגדול ביותר והספציפי שקורא יקבל אם ינקוט בפעולה? השאלה אם רלוונטי, ואז לענות על שאלה זו בתוכן בהמשך.

תוכן: הסבר את הערך באופן ברור, פשוט, ובכנות. שמור את זה והתמקד בקורא.

הוכחה: תציע את מילותיהם של אחרים שנהנו מהתמריצים או לרשימת התפוצה שלך. המלצות, ביקורות, מקרי מבחן קצרים, סיפורי הצלחה ונתונים סטטיסטיים, אפילו ציוצים מוטבעים.

תמונות: מהו הצילום, הציור, צילום תרשים, או מוצר שעושה את ההצעה מפתה יותר או מסביר את זה הכי טוב?

פעולה: השתמש בטופס הצטרפות גדול, מודגש מבחינה ויזואלית ומנוגד, המדרבן את הקורא לפעולה. ודא שטופס ההצטרפות שלך משתמש ככל האפשר בכמה שפחות שדות. כתובת הדוא”ל היא הכרחית, שם הוא אופציונאלי, וכל דבר אחר יוריד את שיעורי ההמרה.

שאלות שיש לשקול בעת יצירת דף נחיתה:

את מי אתה רוצה? צריך להבין את סוג האנשים המדויק שאתה רוצה כקהל היעד שלך לדף. מי הם? מה הם מעריכים? במה הם מתעניינים? מה מכאיב להם?

מה הם צריכים לעשות? הרשמה לרשימה, נכון? אז להתמקד על הדף ועל ביצוע הרשמה.

מה חיוני? לחתוך כל אלמנט או פיסת תוכן שאינו נוגע ישירות לקהל היעד שלך לנקיטת פעולה.

מה התמריץ? אין זה מספיק להציע שוחד קיקיוני או ספר אלקטרוני פשוט. שים דגש על מה שישאיר אותם כדי להירשם. מה הפתרון המהיר לבעיה נפוצה שיש להם? מהו הדבר האחד שאתה יודע שהקהל שלך לא יודע, אבל זקוק לו?

פעולות אלה אמורות לעזור לך לקבל את הרעיון, מה שעושה את דף הנחיתה מוצלח. זכור: שמור את זה פשוט, תמציתי ומסביר את כל מה שאתה צריך במעט ככל האפשר.

דוגמאות לעמודי נחיתה

דוגמא א,      אושרי אהרוני שמאי מקרקעין,  יסודות הגן , הקמה ועיצוב גינות ונוף, חתונה ברכישה קבוצית

עשה ואל תעשה עם תמונות במדיה החברתית

עשה ואל תעשה עם תמונות במדיה החברתית

תמונה שווה אלף לייקים, או לפחות יותר לייקים מאשר פוסט בלי תמונה. מחקרים רבים הראו ששילוב תמונת פרופיל הוא חיוני לגיוס יותר ביקורים בדף, וההודעות גלויות יותר כשיש תמונה במדיות החברתיות.

אתה יכול להשקיע מאמץ רב בקידום המותג שלך על-יד צורה חזותית של הכותרת המושלמת ובחירת צילום ופרופיל ללא דופי, כדי להגיע לפוטנציאל מעורבות חזותי מלא בתמונות במדיה החברתיות שלך, בפרופיל תמונות, תמונות כיסוי, והודעות תמונה.

תמונות פרופיל

פרופיל תמונות עבור מותגים? “קל”, אתה אומר, “רק לשים את הלוגו במקומו,” נכון? לא ממש. בעוד המנהג הנפוץ ביותר הוא להציב את הלוגו ב”נקודת הכח” (בפינה השמאלית העליונה של הדף ברוב הרשתות החברתיות), אין זה עדיין תירוץ להישאר שאננים עם המרכיב החשוב ביותר של פרופיל המדיה החברתי שלך.

האם המותג שלך תומך בהם כרגע אירוע גדול? האם יש לך מסע פרסום לקידום שאתה רוצה לשתף את הקהל שלך? הפוך אותו לחלק מתמונת הפרופיל שלך: זה יכול להיות כלול לצד הלוגו, בשכבות רקע, או שבאופן זמני יחליף את הלוגו. אם אתה בוחר באסטרטגיה השנייה, הקפד להישאר עם מותג ועם ערכת צבעים או אלמנט חזותי לזיהוי, כדי להזכיר ללקוח מי הבעלים של ההודעה.

אל תתנו לתמונת הפרופיל שלכם להיות מעופשת

יש להציג את מגוון הנוכחות של המותג שלך במדיה החברתיים על ידי שימוש בתמונות האלה כתמונות פרופיל לסירוגין. צריך להגדיר תקופת זמן עקבית לתמונה מסוימת, זאת שבאור הזרקורים, וברגע שתאריך תפוגתה יגיע, להחליף אותה עם אחרת. דבר זה מבליט את הדברים המעניינים מבלי לבלבל את האוהדים שלך.

אל תפתיע את העוקבים שלך

משתמשי מדיה חברתית אוהבים להיות משועשעים, ומה הדרך הטובה ביותר לגרום ללקוחות לזכור את המותג שלך ולא על ידי מה שהופך אותם לצחוק? מותגים רבים החליפו בהצלחה את תמונת החתימה שלהם עם משהו שאינו קשור במבט ראשון, לשמחתם הרבה של האוהדים שלהם. ברור, זה צריך להיעשות במידה מסוימת של זהירות, והוא טוב יותר בשילוב עם הקמפיינים המתמשכים.

תמונות Cover

עם יותר רשתות חברתיות הבאות כדוגמת  פייסבוק, כדי להשלים את תמונת הפרופיל עם תמונה שער, חשוב לא לפספס את ההזדמנות הזאת כדי להעסיק את הקהל שלך מבחינה ויזואלית.

אל תגלו את ממדי תמונת השער הנכון

בין אם זה תמונה לפייסבוק, טוויטר, Google +, או פרופיל LinkedIn  , התמונה  היפה ביותר תהיה בממדים של מלבן צר (הגובה, כשליש מהרוחב). אם אתה חושב להשתמש בעיצוב מותאם אישית, עיצוב את התמונה לממדים המדויקים יקבע על ידי כל רשת חברתית. אם אתה רוצה להשתמש בתמונה (repurpose אחד מחשבון Instagram של המותג שלך, לדוגמה), צריך לוודא שלא בוצעה טעות בעיצוב כגון: חיתוך פגום, שיבוט רע של התמונה, או שימוש בגרסת רזולוציה נמוכה.

לא להציף את תמונת השער שלך עם טקסט

אם אתה רוצה להשתמש בתמונת הכיסוי שלך כדי לסייע בשיווק תוכן, יש  לעשות זאת על ידי קישורי הטבעה, פרסום קמפיינים מתמשכים, ועידוד המשתמשים ללחיצת כפתורים על ידי ציור חצים לכפתורים המתאימים. אין להשתמש בתמונת העטיפה כתוספת שטח לטקסט. תיאור זה אינו צירוף מקרים, כי 20% מכלל הטקסט של פייסבוק משמשים לכיסוי תמונות, כמו גם, אם אתה מסתכן בהברחת הקהל שלך משם עוד בטרם שהם אפילו יגיעו לכמות הגדולה של התוכן שלך .

עצב את תמונת השער שלך כדי להתאים לשאר הדף שלך

בטח ראית כבר את משתמשי הפייסבוק או הטוויטר פרט שמקבלים 15 שניות התהילה שלהם באינטרנט על ידי עיצוב שילובים חכמים של תמונות כיסוי ופרופיל. למה לא לעשות את אותו הדבר עבור המותג שלך? תמונות כיסוי מצחיקות או יוצאות דופן עשויות להתבלט, ולהיטמע בזיכרונם של אנשים, ולכן זו הדרך הטובה ביותר לפרסם את המותג שלך באופן טבעי. בזמן שאתה מרכיב את התמונה, היזהר שלא לכסות את כל החלקים החיוניים של תמונת העטיפה עם תמונת הפרופיל, וליישר את תמונת האלמנטים בהתאם לדרך שהיא מוצגת בדף

הודעות תמונה ומודעות

אוקיי, אז עכשיו שאתה כבר משכת את תשומת הלב של הקהל שלך עם הפרופיל שלך ותמונות שער, הגיע זמן לספק את האיכות הגבוהה, מבחינה ויזואלית ותוכן מרתק שהם מצפים לקבל מהמותג שלך. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להישאר בקנה אחד עם תוכן התמונה ופרסומות שתפרסם ברשת החברתית.

לבחור ערכת צבעים ולדבוק בו

אם המותג שלך הוא מעורב בהרבה מבצעי קידום ופרסום באינטרנט, אלמנטים חזותיים אטרקטיביים הם חיוניים לערב בו את הקהל שלך. על ידי בחירת לוח צבעים כדי להתאים את הלוגו שלך, אתה הורג שתי ציפורים במכה אחת: הפרופיל שלך יראה יותר אם ההודעות שלך תתאמנה לתמונת העטיפה והפרופיל; אתה יכול גם לנצל את תכונות בולטות של המותג שלך לקידומו. בנוסף, צוות העיצוב שלך יאהב אותך.

תוכן תמונות מדיה החברתית

אל תגזימו

עכשיו שאתה כבר משתמש פעמים רבות בתמונות כדי להעסיק קהל היעד שלך, אתה מסתכן בנסיגה. מודעות מקצועית נועדו, ונוטות מבחינה להיות ויזואלית מרתקות, ולשאת את המסר המדויק שאתה רוצה לשדר לקהל היעד שלך. דרך טובה להשיג חשיפה מאוזנת לתוכן המודעה היא רצף של המודעות שלך, ולהחליף את תוכן המודעה למסעות פרסום וקידום. לספר על-ידי המודעות לסיוע לקהל המדיה החברתית שלך ללמוד על המותג; מבצעי קידום לאפשר לקהל שלך לעסוק במותג ולחלוק את חוויותיהם בתמורה לעסקות גדולות. כולם מרוויחים!

אל תשתמש בקבצי GIF מונפשים

לאחרונה דיברו על מהו השימוש הטוב ביותר בקבצי GIF שיכול להוות יתרון עצום לנוכחות המדיה החברתית של המותג שלך. ההחלטה האחרונה של טוויטר תומכת בתמונות GIF, ושם יהיה זמן טוב לשילוב התוכן המונפש לדף שלך. יש להיזהר בתדירות ה-GIF, בפרסום שלך; קח דקה לצפייה בדף המותג שלך ותראה כמה הדף נראה עסוק. לשים יותר מדי תמונות אנימציה, ופרופיל שלך בסכנה, דבר אשר יכול לגרום להסחת דעת, בלשון המעטה.