הסיבות להעברת הבלוג שלך מ WordPress.com ל WordPress.org

הסיבות להעברת הבלוג שלך מ WordPress.com  ל  WordPress.org

ל- WordPress.com יש מספר מגבלות ובכדי להתגבר עליהן  יש להמיר את הבלוג מ- WordPress.com שלך לWordPress.org.

 הסיבות להעברת הבלוג שלך מ-WordPress.com ל WordPress.org  הן:

1. תוספים

הכח האמיתי של וורדפרס בא מתוספים, המאפשרים לעשות כמעט כל דבר שאתה רוצה עם אתר האינטרנט שלך. כרגע יש יותר מ-30,000 תוספים פנויים במאגר WordPress.org בלבד. וגם אלפי תוספים נוספים בתשלום זמינים ממקורות שונים אחרים.

התוספים מאפשרים לך לעשות מה שאתה רוצה, כגון לבנות רשימת דוא”ל , ליצור חנות מסחר אלקטרוני, ועוד.

כאשר אנו אומרים כל מה שאתה רוצה, אנחנו מתכוונים לכל דבר. אם אתה חושב להוסיף  תכונה לאתר של WordPress.org, יש סיכוי טוב שמישהו כבר יצר תוסף שיעשה בדיוק את אותו הדבר.

 2. תבניות עיצוב

עיצוב ותרגום תבניות לוורדפרס אלפי תבניות עיצוב זמינים עבור אתרי WordPress.org

WordPress.com מציע סדרה מוגבלת של תבניות עיצוב להתקנה. חלקם במחירים החל מ-50$. יחד עם זאת, יש רק כמה מאות תבניות עיצוב אשר זמינים עבור אתרי WordPress.com.

מצד השני, יש אלפי תבניות עיצוב זמינים לאתרי WordPress.org.

 3. פרסומות מוצגות באתר שלך

WordPress.com מציגה פרסומות חופשיים בבלוגים וורדפרס אשר מספקים לה הכנסות עבור הבלוגים בחינם. אין לך שליטה על איזה סוג של מודעות שתופענה באתר האינטרנט שלך.

אתה יכול ל ‘כבות’ את המודעות, אבל זה יעלה לך כסף.

אין באפשרותך לפרסם מודעות בבלוגים WordPress.com שלך בחינם באמצעות תוכניות פרסום של צד שלישי כמו גוגל אדסנס, וכו’

אתה יכול להוסיף קישורי שותפים, לפרסם הודעות בחסות, או להשתתף בתכנית פרסום שנקראה WordAds. עם זאת, כניסה לתכנית WordAds מוגבלת למשתמשי WordPress.com עם תעבורה גבוהה ותוכן מתאים. קיימות מגבלות גם על איזה סוג של שותפים קישורים אתה יכול להוסיף.

באתר וורדפרס באירוח עצמי, אתה מחליט אם להציג את המודעות או לא. אתה שולט בסוג המודעות שיוצגו באתר האינטרנט שלך. אתה יכול להוסיף קישורי שותפים לבלוגים שלך או להצטרף לכל תכנית פרסום שאתה רוצה ולהציג מודעות באתר האינטרנט שלך.

 4. מותג משלך

עם אתר WordPress.org אתה יכול לבחור אירוח / אחסון בכל חברה שתבחר, ואתה מקבל כתובת אתר משלך. שם דומיין שהוא תעודת הזהות של  המותג שלך.

לבטח אינך רוצה לחלוק את המותג שלך עם כתובת אינטרנט כמו JohnSmith.wordpress.com כאשר אתה יכול לקבל שם תחום/ דומיין משלך ותוכל לבחור את שם הדומיין הטוב ביותר עבור הבלוג שלך באתר http://hostkal.net .

עם רוב ספקי אירוח וורדפרס, אתה מקבל את הכתובת שלך למותג דוא”ל כמו [email protected]  שנראית ממש מגניב על כרטיסי הביקור שלך.

WordPress.com מאפשר לך לקבל את שם הדומיין שלך עבור 13$  לשנה. אבל תחום זה עדיין יתארח על שרתי WordPress.com. אתה לא מקבל את כל שירות דואר אלקטרוני לשם הדומיין שלך. אם אתה רוצה שירות דוא”ל לתחום שרכשת מ WordPress.com, יהיה עליך לקנות את שירות הדואר האלקטרוני מאחד מספקי שירות דוא”ל נוסף. ב https://ronkal.co.il כתובת דואר על גבי הדומיין שלך הינה ללא תשלום ומהווה חלק מחבילת האחסון.

 5. אפשרויות

למה בלוגים חשוביםבלוגים בחינם ב-WordPress.com אינם פתרונות מסחר אלקטרוני. אם ברצונך להוסיף תכונות eCommerce לבלוג WordPress.com, עליך לשדרג לתכנית WordPress.com שעולה 299 דולרים לשנה ומגיעה עם רק שתי אפשרויות Shopify או Ecwid.

אחד היתרונות הגדולים של אתר WordPress.org באירוח עצמי הוא שאתה יכול בקלות להוסיף פתרון eComemrce לכל דבר כמו WooCommerce או הורדות דיגיטליות קלות לאתר האינטרנט שלך.

זה מאפשר לך למכור דברים מהאתר שלך, להציע תוכן איכותי, ולפתח את העסק שלך. גם אם אתה רק מתחיל את דרכך כבלוג קטן, והיית עדיין רוצה לשמור על אופציה זו פתוחה.

6. חופש תנועה, קנה מידה, לגדול

ניהול הצמיחה של הבלוג שלך

WordPress.com מאפשר לייצא את הנתונים שלך כל פעם שאתה רוצה ולעבור לשימוש העצמי שלך כמתארח. עם זאת, זאת טרחה רבה. גם עם WordPress.com אתה מוגבל לאירוח בחברה אחת. תכנית VIP WordPress.com שלהם היא פתרון נהדר עבור אתרים גדולים יותר, אבל זה גם די יקר.

אתר WordPress.org הוא לגמרי שלך. אתה יכול לגבות אתר וורדפרס שלם עם כל הנתונים שלך ולעבור לחברה אחרת לאירוח בכל עת שתרצה. במקרה והאתר שלך גדל פתאום מעבר לציפיות שלך, יהיו לך מגוון עצום של אפשרויות במחירים שונים לבחירתך. .

7. בניית נכס אינטרנט

בניית אתר אינטרנט עם שם הדומיין שלך היא מעשית הרבה יותר ויש לה פוטנציאל גדול יותר, אם אתה רוצה למשוך השקעות עתידיות או רוצה למכור את הנכס שלך באינטרנט.

אפשר להעביר את הבלוג שלך WordPress.com למשתמש אחר. עם זאת, כפי שכל אחד עוסק במכירה וקנייה של נכסי אינטרנט יגיד לך שיש פוטנציאל קטן מאוד לאתרים המתארחים בתחומי משנה חופשיים.

אם תשקיע קצת זמן ומאמץ בבניית הבלוג שלך, אז באתר וורדפרס באירוח עצמי יש הרבה יותר פוטנציאל מאתר באירוח חופשי WordPress.com בלוג.

8. התאמה אישית של הקוד

עם אתר וורדפרס באירוח עצמי, אתה יכול לערוך את הקוד ולהתאים אישית כל דבר שתרצה. אתה יכול לגשת לקבצי PHP של ערכת הנושא/ עיצוב והתוספים שלך ולעשות להם שינויים.

אתה יכול אפילו ליצור ערכת נושא/ עיצוב משלך ולהוסיף קוד לתוסף ספציפי לאתר שלך.

אתה גם חופשי לשנות את קבצי הליבה של וורדפרס בפועל, אבל זה לא מומלץ בכלל.

מצד השני, WordPress.com מציע לך את היכולת המוגבלת להוסיף CSS המותאם אישית לנושאים שלך. אין שום דרך בה תוכל לשנות כל קובץ PHP כדי להוסיף קוד מותאם אישית משלך.

אנו מקווים שמאמר זה סיפק לך מספיק סיבות כדי להמיר את בלוג WordPress.com שלך ל WordPress.org.

לשאלות עבור לעמוד צור קשר

מה לעשות לפני העברת הבלוג שלך מ  WordPress.com לאחסון עצמי

דברים המשותפים רק לעתים רחוקות על בלוגים

5 דברים המשותפים רק לעתים רחוקות על בלוגים

האם שמתם לב שלפעמים אנחנו מציירים תמונה ורודה לגבי משימה שאחרים עשויים למצוא אותה כבלתי אפשרית, או, מאוד מאוד קשה? קחו את הבלוגים, למשל.

תל אביב מבט ממגדל משה אביב רמת גן

הבה נודה בכך, בלוגים אינם מיועדים לכולם.

ולמה?

  1. כתיבת פוסטים / בלוגים זו עבודה קשה.

בלוגים כרוכים בהרבה כתיבה. לא כולם נהנים מכתיבה. כל מטרת הבלוגים היא לספק תוכן טרי ושימושי עבור הקוראים שלך, אם אתה עושה את זה בסיפורים או בכתיבה כיצד לפרסם או ליצור משהו אחר. אבל אם זה גוזל ממך יותר מדי זמן, ואם אתה לא נהנה מזה, ואם הבלוג שלך הופך להיות למעמסה, אולי הגיעו הזמן להימנע מזה.

  1. בלוג הוא פשוט כלי שיווק נוסף.

כמובן, אם הלקוחות שלך נוטים לחפש פתרונות לבעיות שלהם באינטרנט, הבלוג יביא יותר מבקרים לאתר שלך. הבלוג גם יעזור למַצֵב אותך כמומחה בתחום שלך. אפשרי גם להשתמש בטוויטר עבור אותה מטרה. ואז, הלקוח ייתקל בדף הפייסבוק או בפרסום בGoogle+. יש הרבה דרכים לשווק את העסק שלך, ושתיהן מהאינטרנט.

  1. בלוג אינו עבור כל עסק.

יש אנשים שאומרים שלא משנה מה העסק, יש לי קהל בלוגים. אבל בואו נהיה כנים. האם יש למנהל בית לוויות דברים רבים שהוא חש בנוח לשתף בבלוג? האם שרברב באמת רוצה לבלות את זמנו בלספר לאחרים על התכונות של הצנרת? הרשימה ארוכה ונמשכת עוד ועוד.

יש למצוא את הסיבה המתאימה. ואז תוכלו לקבל את ההחלטה אם לבלוג או לא.

  1. הבלוגים יכולים להביא גם אנשים לא רצויים.

עליך להיות מוכן למפגש עם אנשים שונים בבלוג שלך. לא משנה על מה אתה מדבר ועל איזה נושא, איפשהו לאורך הדרך אתה תתעמת איתם. אתה צריך להחליט איך להתמודד עם זה, או אם אתה אפילו רוצה בכך. אם אתה אדם רגיש, דבר זה עלול לדכא אותך.

  1. בלוגים הם תריסר בפרוטה.

התחלת בלוג פירושו בניית קהל. אתה מתחרה עם מיליוני בלוגים אחרים ובערוצי המדיה החברתיים. אם אין לך משהו ייחודי, שימושי או מעניין שאתה מחדש, זה הולך להיות קשה. אם אתה בבלוג עם ציפיות שכל האנשים ירכשו באתר שלך באופן מיידי, סביר להניח שתתאכזב.

בסופו של דבר, האם באמת אתה צריך בלוג? אני עדיין ממליץ לבלוג להרבה לקוחות שלי. אבל אני גם מסכים עם כמה שאמרו שזה לא היה המסלול שהתאים להם באותו זמן מסוים.

זו ההחלטה שלך. רק הֵיֶה בטוח שאתה בוחר לפתוח בלוג מהסיבות הנכונות.