SEO הנחיות למנהלי אתרים ולמתחילים

SEO  הנחיות גוגל למנהלי אתרים ולמתחילים

Google_XML_sitemap

מייצר את מפת האתר באופן אוטומטי

לאחר השקת אתר אינטרנט חדש יש להתחיל בשיווק וקידום האתר באמצעות מספר רב של שיטות לקידום האתר. דבר ראשון יש ליצור את מפת האתר Sitemap . בכדי שגוגל יזחול דרך אתר האינטרנט שלך ויאנדקס את התכנים.  יש להבין מספר דברים ולעשות כמה צעדים בכמה שלבים בכדי לעזור למנוע של גוגל לעשות את העבודה שלו כשיגיע לביקור באתר האינטרנט שלך  שוב בפעם הבאה.
כתיבת קוד
קוד האתר וסימון התוכן באתר חשוב מאוד. דגש על כותרות תוכן, רשימות לא מסודרות, ואלמנטים של HTML טיפוסיים אחרים המשמשים להגדרת סוג התוכן בדף. תמיד תכתוב את קוד האתר עם תגי HTML סמנטיים ותכונות דומות.
גוגל מצדו יגמול לך בקידום תוכן הדף ויעזור לך לקבוע את מילות המפתח החשובות בכל גוף הטקסט. זה יכול לשמש כתיאור בעת הצגה בתוצאות חיפוש אם אין לך תגי meta באזור ראש המסמך.
תגיות מטא
ברור וחובה שמנהלי אתרי אינטרנט צריכים להשתמש בתגיות מטה. התגים החשובים ביותר להתמקד בתיאור הדף שלך ואת רשימת מילות מפתח, אבל יש כמה הגדרות אחרות חשובות.
אינדקס תוכן
לאחר השקת אתר האינטרנט שלך, הצעד הגדול הבא הוא לבנות תוכן. זו למעשה הסיבה שאנשים מבקרים באתר שלך, קטעי וידאו, פוסטים, מאמרים, תמונות או כל מידע מעניין אחר שאתה מפרסם. הדרך המהירה ביותר עבור משתמשי אינטרנט כדי למצוא את התוכן הזה היא על ידי אינטראקציה ישירה עם מנוע חיפוש כמו גוגל.
וזה מביא אותנו לנקודת מפתח של בניית תוכן  שהיא היכולת לבנות אינדקס בקלות. כמובן HTML הסמנטי הוא קריטי ואתה יכול רק להרוויח על ידי שיטות קידום אתרים אחרות כמו תגי alt / כותרת לתמונות. אבל יש כמה משאבים אחרים כמו  להיות מודע למנועי חיפוש נוספים עם המשימה של זוחל על דפי האינטרנט שלך.

מה זה Robots.txt?

מדובר בדפי אינדקס באתר שלך. קובץ txt משתמש בהגדרת שמות סטנדרטית כדי לעזור לבוטים להבין אילו דפים הם בסדר למדד, ואיזה דפים שיש להתעלם.
כברירת מחדל. זהו הקובץ Robots.txt הבסיסי ביותר שאתה צריך ליצור והקודים ייראו כך:
User-Agent: *
Allow: /

למה לבנות מפת אתר?

צעד אחד נוסף חשוב מאוד ליצירת אינדקס דורש מפת אתר. זה בדרך כלל מסמך XML בשם sitemap.xml ממוקם בספרייה השורש של האתר שלך. מאפשר למנוע של Google  לזחול דרך כל Sitemap ללא קשר לשם הקובץ. זה יפרט את כל הדפים של האתר שלך, דפי משנה, שנכתב בבלוג, קטגוריות, תגים, וחתיכות של תוכן אחרים. קובץ זה נוצר באופן ידני על ידי תוסף לוורדפרס Sitemaps XML wordpress  או XML Sitemap Generator במקום.
עכשיו שיש לנו את כל הקבצים הללו ותגיות מטה באתר האינטרנט החדש שלנו, איך אנחנו אומרים למנועי החיפוש של גוגל ויאהו ואחרים שאנחנו באינטרנט? למרבה המזל תוסף Sitemaps XML wordpress מייצר את  מפת האתר באופן אוטומטי ויכול לספק למנועי החיפוש את  התוכן החדש.

בדיקת נתונים מובנה
יש כמה דרכים חדשות לסימון תוכן HTML אשר מסייע לסורקים להבין את הסוגים השונים של מדיה בדף שלך. שתי הפתרונות הפופולריים ביותר הם סכימה ומייקרו פורמטים.
סכימת כלי webapp עוזר לגוגל סימון מובנה

Google Webmasters כלי העוזר לסימון המאפשר לך לייבא דף אינטרנט ולהתחיל באופן דינמי סימון תוכן. זה webapp מדהים למתחילים כי זה גם יוצר תחביר HTML מושלם להטבעת תוכן זה בחזרה לאתר שלך.
תבניות נתונים עשירות אלה מבלבלים חלק מהאנשים ורבים לא אוהבים את הרעיון של תוכן HTML נפוח יותר. אבל זה באמת עושה את הבדל עם דירוג חיפוש, יחד עם דרגת האמינות של גוגל עבור אתר האינטרנט שלך. אם אי פעם אתה צריך לבדוק בדף באתר שלך, להשתמש בזה כלי בדיקת נתונים מובנים גם מנוהלים על ידי גוגל. זה יהיה לסרוק את כל דף אינטרנט ולשלוף את הסכימה / מייקרו פורמטים השונים, כך שאתה יכול לבדוק שגיאות אפשריות בסימון.
Google Webmaster Tools
השירות המקוון של Google Webmaster Tools הוא יישום אינטרנט פופולרי מאוד. זה עוזר ל Google לארגן סטטיסטיקות שונות באתרי האינטרנט שלך וגם לזחול דרך תוכן לאינדקס חיפוש. הכלי יכול גם לספק אזהרות לדפים שבורים וחסרים ולספק דו”ח.

פריסת webapp דף הבית של כלים למנהלי אתרים של גוגל

מדוע להשתמש GWT?
באופן מעשי-Google Webmaster Tools הוא האוסף הטוב ביותר של ניתוח SEO / SEM וwebapps. לשימוש בכלי חייבים כמובן חשבון בגוגל
ודא שהאתר שלך
מייד אחרי שתצטרף ל -Google Webmaster Tools אתה צריך להגיש ולאמת את אתר האינטרנט הראשון שלך. ניתן להשלים תהליך זה באמצעות מספר השיטות. שני פתרונות  קלים בכדי לכלול את תג מטא מותאם אישית בראש המסמך שלך, או להעלות קובץ אימות HTML המותאם אישית לשרת. התהליך מוכר כמעט באופן מיידי על ידי גוגל.
ברגע שיש לך אימות של האתר, תוכל לקבל גישה מלאה ללוח המחוונים. לא תהיה שום סטטיסטיקה עדיין וזה לוקח כמה ימים עד שגוגל מקמפל את התוצאות הראשוניות. אבל GWT הוא גדול במציאת בעיות אבטחה פוטנציאליות באתר שלך, יחד עם נושאים אחרים כמו כותרות עמודים כפולות.
סטטיסטיקה חשובה
גוגל יכולה לאסוף נתונים סטטיסטיים שאנו זקוקים להם כדי לאתר את כל הדפים באתר שלנו ויתחילו לנתח את מקורות התנועה. כדי להוסיף מפת אתר ישר לתוך GWT יש ללכת ללוח המחוונים באתר ולאחר מכן לחץ על אופטימיזציה> Sitemaps. דף זה מאפשר לך לשלוח את כתובת האתר ומפת אתר ישירה ויספק גם נתונים סטטיסטיים על המספר הכולל של עמודים.

Google Webmaster Tools

כלי למנהלי אתרים

מתחת לתפריט אופטימיזציה יש מספר כלים לניתוח גדול. מילות מפתח תוכן יציגו את מילות מפתח החוזרות ונשנות ביותר ומשמעותם בכל עמוד של האתר שלך. HTML שיפורים יפרט אזהרות פוטנציאליות, תגים חסרים בדפים שלך. שני דפים אלה הם נחמדים לבדוק כל כך הרבה פעמים, אבל המידע אינו חיוני לתקינותו של האתר שלך.
שאילתות חיפוש גרפים באמצעות כלי מנהלי אתרים
כמה תחומים אחרים שאתה יכול להסתכל לתוך הם תנועה> שאילתות חיפוש ותנועה> קישורים לאתר שלך. שאילתות החיפוש דומות כמעט ל Google Analytics תוצאות חוץ מזה תוכל לראות את מספר הכולל של המספר היומי לכל שאילתה. מידע זה יכול לעזור לך להבין את שווי השוק בכמה נושאים, או איך אתה יכול לערוך את תגי כותרת / תיאור meta עבור לכידת אחוז גבוה יותר של מבקרים חיפוש.

הנתונים הסטטיסטיים שנמצאו ב” קישורים לאתר שלך “הם קצת יותר שימושים מקישורים פנימיים. הדף מתאר טבלה של כתובות ונקודה חזרה לדף הבית שלך או דפים אחרים באתר. ברור שזה אומר שאתה יכול למצוא שולחן של “תוכן המקושר ביותר” באתר שלך ולקבוע אילו דפים נמצאים באופן טבעי קשורים למקום אחר. GWT אפילו יספק את טקסט הקישור, כאשר זמין.

דפים באינדקס של Google Webmaster Tools גרף סטטיסטיקת תרשימים
ניתן למצוא גרף נתונים אחד אחר מעניין במצב תקינות האתר > מדד. זה לקטלג את מספר עמודים במדד יכול גוגל בכל יום. כאשר אתה שם לב הגרף הזה במגמת עלייה והנכונה, זה אומר גוגל באופן טבעי מוצאת תוכן חדש באתר שלך ובונה אינדקס בתוכן שלך בהצלחה.
אופטימיזציה של אתר
עכשיו האזור הגדול האחר שעוזר עם GWT הוא בריאות כללית ואזהרות פוטנציאליות באתר שלך. דף הבריאות> התוכנה הזדונית אינו משמש לעתים קרובות, אלא אם כן אנשי הקשר שגוגל על בעיה תוכנות זדוניות. זה בעצם יגרום דף אזהרה גדול שיופיע באתר שלך בתוצאות חיפוש של גוגל, ועדיף לתקן את בעיות תוכנה זדונית כלשהי כפי שהם באים (בתקווה שלא בתדירות גבוהה מדי).
אבל ניתן למצוא באגים נפוצים יותר ושגיאות סריקת נתונים סטטיסטיים וסריקה. שגיאות הדף יודיע על דפים שישלחו בחזרה שגיאה 404, בין בעיות אחרות עם קישוריות ה-DNS. בדף הנתונים הסטטיסטיים של סריקה אתה יכול למצוא אפילו יותר גרפים דנים את המספר הממוצע של דפים שנסרקו ביום, יחד עם מספר KB הועברו וזמן השהיה בכל בקשה.
מספרים אלה הם חשובים לניהול התקינות של האתר שלך, אבל יש הרבה מאוד לעשות לאופטימיזציה שאתה יכול לעשות עם מהירות דף.
Google Webmaster Tools של לזחול דפי תרשימי גרפים
אתה יכול גם לקבוע נתונים סטטיסטיים אלו בזמן אמת באמצעות Fetch כמו גוגל (בריאות> תחזר כ-Google). הכלי עושה מה שאפשר לצפות: זה מראה לך דף אינטרנט בדיוק איך Googlebot יראה את הדף. יש רק שעות מסוימות אתה עלול למצוא את זה שימושי, אבל התוצאות הן שאין עם webapps אחר. וזה נחמד לדעת שגוגל מציעה למנהלי אתרים כלים ייחודיים רבים כל כך לארגון, אינדוקס, ואימות תוכן אתר.
עוד חלק חשוב של אופטימיזציה הוא להעריך מחדש תגי כותרת ותיאור בכל עמוד. לפעמים כשאתה מדרג  עבור מילות מפתח תג הכותרת לא יכול לתפוס עניין של אנשים, ולכן ייתכן שתבחין אחוז CTR קטן מאוד.
אני ממליץ להשתמש בכלי האופטימיזציה זה לתצוגה מקדימה כיצד תגי הכותרת שלך ייראו בדף החיפוש של Google. המטרה היא לבנות תוכן שהוא קל לאנשים להבין במבט אחד. כתוב כותרות שאתה חושב לענות על שאילתות שמשתמשי גוגל מחפשים.

לקבלת עדכונים למייל הכנס כתובת מייל

Enter your email address